-Készen állnak?-kérdezte kedvesen a nővér, miközben az ujját a gépek kikapcsoló gombjához helyezte.
Mr. és Mrs. Sullivan próbáltak erősek maradni, de Lily összetört. Nem bírt a nővérére nézni. Végül a lány édesapja bólintott. A hölgy kikapcsolta a készülékeket. A monoton csipogás megszűnt. Csend vette őket körül. Halálos csend. Mrs. Sullivan nem bírta tovább. Sírni kezdett. Lily belefúrta a fejét Mr. Sullivan ingjébe. Meghalt a nővére.
Aztán hirtelen újra csipogás töltötte be a termet. A szívmonitor életre kelt. A nővér szeme elkerekedett. A kislány közelebb lépett Alyciához. A szülők lélegzet visszafojtva nézték. Lily végigsimított a nővére arcán. A lány megmozdult. Mindannyian összerezzentek.-Aly?-kérdezte a kislány reménnyel telve.
Alycia recés hangon megszólalt.
-Csak még öt percet...
Mr. és Mrs. Sullivan Lilyvel együtt nevetni kezdtek. A kislány felugrott a lány ágyára, és megölelte. Alycia lassan kinyitotta a szemét.
-Anya...Apa...hol vagyok?
A lány édesanyja közelebb lépett az ágyhoz, szemében könnyek csillogtak.
-Kicsim...meglőttek...súlyosan megsebesültél, ezért be kellett szállítani a kórházba... Több mint egy hónapja kómában voltál...
Alycia visszaölelte Lilyt. Mindenre emlékezett. Tony-ra, a fürdőre, a lövésre...és...Luce-ra...
-Hol van Luce?
Az édesanyja megfogta a kezét.
-Sajtótájékoztatón...ma utazik haza Joe-val, de volt bennt nálad elköszönni...
Alycia hirtelen felült. Fájdalom nyilallt a hasába. Odakapta a kezét. Felszisszent. Az asszisztens gyorsan odafutott hozzá.
-Hölgyem, jobb lenne, ha még egy ideig nem mozogna. A sebei még nem gyógyultak be teljesen.
A lány idegesen válaszolt.
-Nem érdekel. Mennem kell.
-De kicsim mégis hova?
-A sajtótájékoztatóra. Beszélnem kell Luce-al!
A nővér mérgesen nézett rá.
-Sajnálom, de ezt nem engedélyezem.
-Engem meg egyáltalán nem érdekel a véleménye.
Alycia leszabta a kezéről, és a mellkasáról a különféle műszereket, majd kikászálódott az ágyból, és felállt. Megingott egy kicsit.
-Aly, lehet hogy még várni kéne pár napot ezzel...
A lány elbotorkált a szekrényig, ahol a ruhái voltak. Gyorsan kikapott egy farmert, meg egy pólót, és elkezdett átöltözni. Iszonyatosan fájt a sebe, de nem érdekelte. Vissza kellett szereznie Luce-t.
-Édesem, kérlek...
Alycia idegesen a szülei felé fordult.
-A lány, akit szeretek teljes szívemből azt hiszi, hogy halott vagyok. El akar utazni egy csávóval, akivel kamu az egész kapcsolatuk az ország másik felébe, és ti azt várjátok, hogy nyugodtan feküdjek a kis ágyacskámban ölbe tett kézzel, és várjam a csodát? A nagy francokat! Elmegyek Luce-ért, és visszaszerzem, még ha útközben belepusztulok is, mert ő az én boldog befejezésem!-ordította magából kikelve.
Mr. és Mrs. Sullivan egymásra nézett, és elmosolyodott.
-Kell egy fuvar?
A lány nem hitt a fülének.
-Hogy mondtad?
Lily közelebb lépett, és megfogta a kezét.
-Aly...indulnunk kéne, hamarosan vége lesz a sajtótájékoztatónak...
Alycia ránézett a szüleire, akik vigyorogva néztek vissza rá.
-Na, ki áll készen egy kis családi kiruccanásra?-kérdezte Mrs. Sullivan.
Alycia mosolya fülig ért.
-Indulhatunk...de útközben még valahova be kell ugranom...
STAI LEGGENDO
A Színfalak Mögött
Storie d'amoreAlycia Sullivan egy feltörekvő színésznő, aki megkapja élete szerepét egy TV sorozatban. Egy probléma van, a másik főszereplő Luce Keagan a világ leghíresebb, és legnagyképűbb színésznője. Egyértelmű, hogy a két nő között ellentét alakul ki. Képesek...