A jelenet

2.7K 183 5
                                    

-Figyelem és 3, 2, 1 felvétel!

Jane kicsapta a tanácsterem ajtaját. Maeve felkapta a fejét.

-Mégis mit képzelsz magadról?-ordította a lány, miközben egyre közelebb trappolt Maevehez-Tudom, hogy direkt helyeztetted át Castort, mert megtudtad, hogy összejöttünk, és félsz, hogy összetöröm a szívét, vagy egyéb nyálas dolgok.

-Jane lassíts.

A lány erre még közelebb lépett hozzá.

-Miért csináltad?

A nő ellépett tőle.

-Nem tartozom neked számadási kötelezettséggel.

-Ó dehogynem! Mióta idekerültem folyton csesztetsz mást se hallok, csak hogy milyen szar vagyok, és hogy nem fogom túlélni.

Maeve visszafordult felé, szemeiből szikrázott a düh.

-Mert azt hiszed, hogy csak téged csesztetnek. Ha tudnád én min mentem keresztül, míg idáig eljutottam nem pofáznál annyit, és nem kételkednél a döntéseimben.

Alycia elrontotta a szövegét, azt mondta, ami a szívén volt, nem azt, ami a forgatókönyvben. Luce ezt észrevette, de muszáj volt folytatnia.

-Jajj te szegény, hogy sajnállak. Gondolom ez itt a probléma, szerelmes vagy Castorba.

Maeve felhúzta a szemöldökét, az arcára értetlen kifejezés ült.

-Mi van?

-Hallottad. Szerelmes vagy Castorba.

A nő szája széle megrándult, de nem válaszolt. Jane elindult felé. Maeve hátrálni kezdett, de a háta beleütközött az íróasztalba, így kénytelen volt megállni. Túl közel voltak.

-Jane...nem tudod, hogy miket beszélsz...

A lány keserűen felnevetett.

-Nekem te ne próbáld bemagyarázni, hogy nem értek sem.....

Alycia megcsókolta. Luce lecsukta a szemeit. Az ajkaik lassan együtt mozogtak. Ez nem olyan csók volt, mint Joe-é, undorító és elsietett. Nem ez szinte már kínzóan lassú és édes volt. Alycia elhúzódott, de még mielőtt távolabbra kerülhetett volna, bár nem volt benne a forgatókönyvben, Luce újra összeérintette az ajkaikat. A másik lányon először érezhető volt az értetlenség, aztán belement a játékba. Most viszont, amikor elhúzódott beharapta Luce alsó ajkát.

-És vágás! Szép munka volt lányok! Látjátok semmi volt az egész.

A két nő még mindig egymást bámulta. Aztán Alycia ellépett Luce-tól.

-Nekem...most...szóval...mennem kell...majd még találkozunk...

Luce rámosolyogott életében először a lányra.

-Abban biztos lehetsz...

A Színfalak Mögöttحيث تعيش القصص. اكتشف الآن