Hayat senin için son dönemlerde zordu. Hemde çok zor. 2 yaşındaki oğlun ve sen tek yaşıyordunuz yunanistan'da. 22 yaşında sevdiğin adamdan hamile kalmıştım. Ama bebeğini tek başına doğurup büyütmek zorunda kalmıştın. Annen ve baban hamile olduğunu öğrenince senin yüzünü bile görmek istememişlerdi.
Şimdi ait olduğun yere tekrar dönüyordun kore'ye evine. En son 3 yıl önce oradaydın.
Kucağında uyuyan küçük oğluna baktın. Melekler gibi uyuyordu. Pembemsi dudaklarını büzmuştü. Oğlunun yanağına öpücük kondurup tekrar arkana yaslandın.
2 saat sonra
Sonunda uçak inmişti. Dikkatlice yerinden kalktın oğlunu biraz daha sıkı kavradın. Uçaktan indikten sonra çantanı aldın ve çıkışa doğru yöneldin.Bir taksiye binip arkadaşının evini tarif ettin.
Evin önüne geldiğinde parayı ödeyip taksiden indin. Arkadaşın bir çatı katında kalıyordu.
Eve geldiğinde kapıyı tıkladın. Arkadaşın kapıyı açar açmaz sana sarılmıştı tabi aranızdaki oğlun biraz engel oluyordu.
"Taehyun çok büyümüş en son geçen sene görmüştüm" diyip seni içeri davet etti.
Içeri geçince arkadaşın'da çantanı aldı oğlunu koltuğun üzerine oturtup sende yanına oturdun. Oğlun çok çekingen bir çocuktu buna sebep olan şey ise babasız büyümesiydi.
"Eee ne yapmayı planlıyorsun? Taehyun'un babasıyla konuşacak mısın? "
"Hayır sojin asla! O beni 3 yıl önce terk etti. Hemde karnımda bebeğimle. Ne zorluklar çektim haberin varmı? O Taehyun'u hak etmiyor"
"Tamam sakin ol."
"Ben sakinim"
Arkadaşınla konuşurken oğlun bacağına dokundu küçük elleriyle.
"Anneciğim bir şey mi oldu?"
"Ayne men ajıktım" oğluna gülümseyip öptün. Ayağa kalkıp mutfağa doğru yöneldin oğlun'da arkandan paytak paytak geliyordu. Oğluna çorba yapmıştın.
Taehyun çorbasını içerken sizde kaldığınız yerden konuşmaya devam ediyordunuz.
"Sojin ben yarın çıkıp iş arayacağım. Sen taehyun'a bakabilirmisin?"
"Tabiki Jess. Biliyorsun tatildeyim"
Sojin bir öğretmendi ve 3 ay boyunca tatildeydi. Sana Jess demesinin sebebi ise Amerikada doğmuş ve büyümüş olmandı.
"Tamam o zaman" diyip gülümsedin.
Taehyun'a baktığında yemeğini yemişti. Önündeki çorba kasesini alıp yıkadın. Yeni hayatın seni bekliyordu. Belki zor olacaktı ama olsun yanında oğlun olduktan sonra hiç bir zorluk umrunda değildi.