*Reggel*
- Jajjj nee ez meg meii !!!!!!?? - kiáltottam reggel a tükör előtt. Egy rózsaszi tincs hullott az arcomba . Ez itt mi ? Felcsatoltam oldalra a hajam felvettem a farmerem , felhajtottam az ajját meg egy fehér alapon sárgavirágos ujatlan pólóm. Leszaladtam a lépcső belebujtam a sarumba és eköszöntem :
- Elmentem sziasztok!!!
Jókedvel indultam útnak amikor valaki megbökte a vâllam . Hátrafordultam és láttam hogy Peti volt az.
- Hali .
- Szia Boni .
- Hát te? Hogy kerülsz ide ?
- Csak megakartam kérdezni hogy jössz e a suli bâlra. - mondta . Várjunk most ő hív el? Vagy csak megkérdezi hogy megyek e? Nekem ez magas .
- Őő.. olyan is lesz?
- Igen ma este a suli tornatermében .
- Ma lessz? Ez komoly?
- Igen , de ez itt mi ? - majd egy mozdulattal végig simította az arcom és a rózsaszín tincsért nyult . Zavartan valami semmi félét hebegtem .
- Igen gondoltam - és félre is csattolta a tincset . Mintha tudná mitöl van.
- Amugy....
- Hm? -fordult felém
- Mindegy siess elfogunk késni!!
*suliba*
- Kami te jössz a bálba??- érdeklődtem
- Igen még szép !
- Értem.. - még soha nem voltam ilyen bálba mit vegyek fel? .
- Amugy jo a hajad - azzal a félre csatolt , rózsaszín tincsem felé bökött. Gyorsan feldobtam a pulcsim kapucniát és zavartan elröhögtem magam.
- Köszi.
*suli után*
Hazafelé egy roppant "érdekes" kavicsot rugdostam . Nincs is ruhám , szerintem nem megyek..
Belépve az ajtón finom illat csapta meg az orrom. Maffin nyami rohantam a konyhába és gyoesan telepakoltam egy tálcát a finamsággal és a lépcsö felé vettem az irnyt amikor felértem a bátyám szobájábol egy törölközőbe csavart , vörös hajú lány lépkedett ki.
- őő.. hello - mondtam
- szia - râm mosoljgott és elsétált a fürdőbe . Hât okké ez fura volt. Beugrottam az ágyamba a sütikkel és benyomtam a tv-t . A comedy sentralon maradtam ahol az Agymenők ment .
*este fele*
- Kicsim te miert nem készülődsz? -kérdezte anyu én furân rânéztem mert nem értettem miről beszél hova készülhetnék ?? Passz
- Hova anyu??
- Hát a bálra itt a ruhád - na erre felkaptam a fejem és gyorsan lerohantam . Egy gyönyörű rózsaszín es inkább barack rózsadzinű térd felé érő tűl szerű szoknya és egy strasz köves felső rész .
- Aszta anyu ez meg mi ?
- A ruhád. Mondta majd elmosolyodot.
Gyorsan megöleltem fent felvettem a ruhát hozzá egy fekete magas sarkút a hajamat kiengedtem csak egy csattal csatoltam arréb hogy lásak is valamit.
Lesiett a lépcsőn és anya elé áltam.
- Anya nagyon köszönöm - ő csak mosojgott, de nekem menni kellet nem akartam lekésni . Eltipegtem a suliig . Ott sok diákot láttam szépen kiõltözve . De megláttam Kamillát kék ruhájában , felkontyolt hajjal keresett valalkit. Vettem egy méjj levegőt és elindultam az ajtó felé . Amikor valaki meg puszilta a nyakamat!!! Hátrakaptam a fejem Peti volt egy zaóban és rám mosolygott.
- Ezt meg miért kellet nem könyebb csak köszönni ? - kérdeztem csípőretett kézzel de nem tudtam mitkezdeni vele , megrántotta a vállát és közelebb lépett.
- Nagyon csinos vagy .
- Köszi asszem - nevettem el magam amikor be értünk a tornat terembe megláttam Szabit is majd felé intettem
Petinek nemtetszet ez a reakciom.
- Boni szeretnél táncolni ?
- ő..nekem igazábol mindegy- mondtam zavartan .
- Most egy lassu szám következik -mondta a DJ .
- Jo - mondta és magához húzott megfogta az egyik kezem a másikat a derekamra tette valami melegérzés töltötel de Elkezdődött a zene és a tánc is .
*zene után*
Elképesztő hogy mennyire ügyesen táncol .
- Megyek iszok egy kis vizet-kiabáltam mert a zeve már bömbölt .
Elsétáltam az asztalokhoz és egy pohár vizet kértm . Amig vártam leültem egy asztalhoz .
- Szia Boni , jo téged látni - mondta Szabi és leült a velen szembe lévő székre .
- Szia , miujság ??
- Semmi különleges csak örülök hogy megint találkoztunk amugy szeretnél táncolni? - és megcsavarta az egyik tincsem, ekkor a nyaklánc világitanj kezdett de nem csak az enyém hanem az övé is . Gyorsan eltakartam .
- Na de megyek is . Szia!! -majd gyorsan felpattantam és âtpasziroztam magam a sok ember kõzött majd Peti felé indultam volna amikor valaki megszólított .
- Boni , szia -Ricsi volt az
- hello.
- Táncolunk ?
- Bocsi most nem szioo!!
Gyorsan rohantam de nem találtam Petit . Mindegy is inkább kimegyek megszelőztetem a fejem . Valahogy kijutottam és leültem egy padra .
- Huh.- fujtam ki a levegőt . Nincs sehol elment volna ?
- Mitörtént ? - kérdezte egy hang. Mielőtt felnéztem volna megszólaltam:
- Nem akarok táncolni - mondtam legahtotr fejjel.
- Kár pedig lassú következik -mondta a számomra nagyon is ismert hang. Felnéztem és Peti ácsorgott előttem .
Felém nyújtotta a kezét jelezve hogy tâncoljunk .
- Jolvan utoljára . - mondtam nevetve.
- Na gyere .- felhúzott és magához rántott. A nyakába kulcsoltam a kezem ö pedig a kezeit a derekamra simitotta . Elkezdődött a zene és mi kint kezdtünk bele a táncba . Szorosan megöleltem . Amikor végelett a táncnak mindenki kitódult az udvarra. Elkezdődött a tüzijáték .
*bál vége 23:34*
- Haza kisérjelek ? - kérdezte Peti.
- Ahogy gondolod .
- Akkor gyere - fogta meg a kezem és magaután húzott . De hideg van . Gondoltam és kicsit megdörzsöltem a vállam. Ezt látva levette a zakóját és a vállamra terítette .
- Köszi - mondtam és elmosojodtam .
Amikor elértünk a házunkig nyomott egy puszit az arcomra .
- Szia találkozunk hétfōn mondta Peti és elsétált . Én csak intetem és gyorsan bementem a házba , felsétáltam a lépcsőn gyorsan átvettem a pizsiret befeküdtem az ágyamba egy zakót ölelgetve aludtam el ..
YOU ARE READING
Hogy Is Volt ?..
RandomA legborzalmasabb szülinapot" éltem meg" , Hogy miért? Mert meg haltam .Ahoz hogy ezt megércsétek előre kell az időt tekerni kerek 2 hónappal .