(Nelli Guba nesze itt a rész teso XDXD)
*reggel*
Kinyitottam a szemeimet,ásítottam egy nagyot majd felpattantam az ágyamrol. Hajamat kontyba fogtam , combközépig érő kötött pulcsit huztam magamra és egy mind két térdénél kiszakított nadrágot.
Regelire egy narancsot ettem majd felvettem a kistatyóm meg a cipőm és indultam a suliba
*osztályban*
A padomon ücsörögve néztem a lábamat miközbebn himbáltam .
Az osztály minden tagja valamivel foglalatoskodott. Törivel kezdünk .
Fujj . Az a tanár valami borzalom. Ahogy ezt gondoltam az ajtó kinyilt és egy magas, vékony, csontos arcú nő lépett be.
A pâlcájával ami a kezében tartott az asztalra csapott.
- MINDENKI A HEJÉRE!!! KEZDŐDIK A TÖRTÉNELEM ÓRA!
*Ebéd szünet*
Kamival, Petivel és Ricsivel az udvaron lévő padokhoz leültve beszélgettünk.
- Én megyek veszek valami kaját
ti kértek valamit?-kérdeztem a töbiektöl.
- Csak egy pezsgőt- röhögött fel Peti
- Tudod nemhiszem hogy a suli büfébe adnak olyat- mosolyogtam
- Akkor csak egy HELL -t és egy fânkot.
Biccentettem majd Ricsi felé fordultam jelezve hogy vârom az ő rendelését is.
- Sört ide!!!!- kurjantotta az asztalra csapva
-Németh Richard nem kocsmáva vagy- szolt rá a melletünk elhaladó történelen tanár.... Visszafolytott röhögésel néztük végig ahogy egy mâsik asztalhoz ment majd ott kezdett prédikálni.
*suli után*
Az iskola bejáratán kilépve, bedugtam a fülhalgatot a fülembe elinditottam az egyik kedvenc zenémet: Alvaro Soler- Sofia.. majd megindultam. Néhány méter mulva valaki megragadta a vállamat. Nagyon megijedtem, megfordultam a tengelyem körül és észrevettem hogy ki volt az. Szabi... ez a tag szereti rámhozni a frászt ?
Gyorsan kikaptam a fülhalgatót a fülemböl.
*Szabi szemszöge*
- Te meg mi a francot csinálsz??- kiabált rám Boni
- bocsánat ha megijesztettele.
- megijesztettél?? Egyenesen a frászt hoztad rám egy pillananatra szerintem még a szívem is megált.!
- Jo jo mondtam bcsi csak el akartam búcsúzni
- Miert hova mész?
- Az teljesen lényegtelen.. de ezt muszály odadnom mielőtt elmegyek- a nyakláncomhoz nyultam kikapcsoltam a kapocsot és a kezébe hejeztem- add oda annak aki megérdemli.
- De hát ....ezt miert mondod? hova mész ?miert adod ide? -kérdezősködött.
- szia.. -öleltem meg szorosan majd megfordultam és miközve egyre távolodtam tölle ezt suttogtam:
- Csak ovatosan választsd meg a nyaklánc gazdáját mert annak keze által fogsz meghalni.....- de ezt már nem hallotta. Ezeknek a láncoknak van némi mellékhatása az emberi elmére.
*Boni szemszöge*
Szabi elment. Hova? Miért?
Fura gondolatok szállingóztak a fejembe miközbe hazafelé baktattam .
Az ajtót kinyitva megláttam a végzős bátyámat a két cserediákkal az oldalán ; valami filmet néztek nemtudom... nem is érdekel
Nyöszörögtem valami mejöttem félét a lépcsőn felvonszoltam magam és hozzáláttam estig olvasni : Leiner Laura-Bábel című könyvét.Sziasztok itt az ujrész remélem tetszett . És bocsi ha sokat kellet várni de nem volt ötletem. Na puszcsi. :) <3
YOU ARE READING
Hogy Is Volt ?..
RandomA legborzalmasabb szülinapot" éltem meg" , Hogy miért? Mert meg haltam .Ahoz hogy ezt megércsétek előre kell az időt tekerni kerek 2 hónappal .