*suliba*
- Tényleg ujj cserediákok jönnek a suliba ?- kérdezte Ádám érdeklődve.
- Mitudim én , mikor jönek? - kérdezte Jonatán.
- Ma -szoltam oda nekik hogy tudatába legyenek.
- Remélem jo csajok jönnek- orditotta Dávid.
- Lehet hogy nem is lányok jönnek. - szólalt meg Kamilla.
- Pff az lehetetlen. Lánynak kell leniük.- mondta Ricsi.
- Lányok jönnek..- sutogtam halkan.-persze erre idefigyelt az összes fiú.
- Honan tudod ?? Mit tudsz???? -hajoltak ada hozzám. Egy kis szemforgatás után belekezdtem abba amit tudtam.
- Én se tudok sok mindent csak anyit hogy lânyok , Horvátországbol jönnek és nállunk fognak lakni amig itt vannak. - hadartam el egyhuzamban.
És már be is csengettek . Mindenki leült a hejére és be is lépett a tanár és mögötte két szöke lány sétált. Néhányan füttyögni kezdtek és ujjongani. A tanár eggyet köhintett ekor mindenki elhalkult.
- Joreggelt mindenki amint látjátok látogatóink jöttek egy ideig nállunk fognak tanulni fogagyátok őket szeretettel és majd elfelejtettem Balázs és Dani külföldre utaztak ott fog ülni Renáta és Emma.
*szünetbe*
- Sziasztok Boni vagyok titeket ugye Reninek és Emmának hívnak? - sétáltam oda a padhoz ahol ültek.
- Igen én Reni vagyok- nyujtotta a kezét , kezetfogtunk .
- Én pedig Emma - vele is kezetfogtam.
- Nagyon örülök amig itt lesztek nálunk fogtok lakni .
*suli után*
Gyertek megmutatom merre fele élek.- kisétáltunk az iskola ajtaján és megpillantottam Petit aki egy fának tâmaszkodva telefonâlt épp ekkor fejezte be.
- Szia Boni elkisérjelek titeket? -kérdezte hirtelen nem jutottak szavak az eszembe .
- Ne-nekem mindegy ahogy gondolod.- csavargattam az egyik tincsem ami hirtelen rózsaszíné vált. Gyorsan a fülem mögé csúsztattam. És elindultam és szoltam a lányoknak hogy megyünk.
- Akkor jössz vagy nem? -kérdeztem Petitöl mellete elhaladva.
- Jövök már !😁😂 - röhögte el magát.
- Sziasztok én Peti vagyok . - mondta és rájuk mosojgott. Huh ez a mosoly.. olyan olyan hagyuk. Haza értünk a lányok bementek a házba én neg Peti még kint voltunk. Hu de kinos..
- Köszi hogy segitettél cipekedni.
- Nincs mit épp ráértem.
- Kicsim csugd be az ajtót vagy gyertek be.!! - kiáltott ki anya.
- Okké anyu. - mondtam- akkor bejössz? Vagy??
- Most sietek majd legközelebb .
- Okés akkor szia.- intettem és csalódottan csuktam be magam mögött az ajtót. Felsiettem a szobámba ahol Emma és Reni az ágyon csücsültek.
- Ő a pasid ? -kérdezte Emma
- Mmiii???dehogy dehogy csak haverok vagyunk haha még hogy a pasim na persze nem tudom honnan veszed hahaha. - hadartam gyorsan ha ideges vagyok mindig hadarok.
- Akkor biztos teccik ugye? - vágta rá Reni.
- Ugyan ugyan dehogy méghogy teccik- simiyottam meg a tarkómat. Igazuk van le se tagadhatom hogy tetszik.
- Pedig az arcod nem erröl árulkodik - forditott felém egy tükröt az arcom teljesen vörös volt.
- Csak nagyon meleg van- mondtam és az ablakhoz siettem és kinyitottam.
*később*
Sokat beszélgettünk , fentvoltunk legalább hajnali 2- ig. Mire elaludtak totálisan kifáradtam és csak gondokodni tudtam. De inkább elmentem a fürdőszobàba . engedtem egy jo habos fürdőt meggyujtottam illatos gyertyákat körberaktam vele a kádat lekapcsoltam a villanyt ledobtam a cuccaim és már a kádba is voltam. Nagyon kellemes volt. Valaki kopogott a lenti ajtón .. Á biztos képzelődök ki jönne hajnali fél háromkor. Megint kopogtak gyorsan elfujtam a gyertyákat . Na jo gyorsan törölközőbe csavarva lesétáltam és tényleg kopogtak. 😨😱A frász kerülgetett ki lehetbilyenkor . Kinyitottam és egy sereg fiu ált ott legelől pedig Peti. Közelebb lépett és megcsókolt . meg se tudtam szólalni 100 meg 100 gondolat kavargott benem. Mimi mivan miert van itt? Miért csinálja ezt? Rajtam csak törölköző van !!! Amikor lecuppant az ajkaimrol és a fülembe súgta :
- Bocsi édes fogadtunk. -a fiúk fütyögtek és ujjongtak Peti intett a kezével és megfordult egy olyan mondattal hogy gyertek srácok. Az ajtót becsuktam és lesokkolva sétáltam fel az emeletre felvettem a fehérnemüm és belebujtam a pizsamámba. Na most már el is tudtam aludni de még mindig nem tudtam feleszmélji.Szioka itt is az uj rész remélem tetszik. ❤❤😘
KAMU SEDANG MEMBACA
Hogy Is Volt ?..
AcakA legborzalmasabb szülinapot" éltem meg" , Hogy miért? Mert meg haltam .Ahoz hogy ezt megércsétek előre kell az időt tekerni kerek 2 hónappal .