*Reggel*
Álmosan keltem fel mivel későn értem haza tegnap de, mivel szombat volt nem siettem sehova. Lecsoszogtam pizsamában mamuszban reggelizni .
Amikor a földszintre értem meglepődve kaptam magamra gyorsan egy takarót. Mert a nappaliban anya és Szabi beszélgetett. Na ez meg hogy kerül ide ??
- Szia Boni felébredtél ? -kérdezte anyu .Ekkor gyorsan az arcom elé kaptam a takarót .
- Nem én még alszok csak alvajárok . - Válaszoltam és becsoszogtam a konyhába egyvkanálért meg egy üveg nutellájért. Leültem én is a kamapéra anyujékhoz bekapcsoltam a TV -t és habzsolni kezdtem a nutellát .
- Amugy te mit keresel itt ?? -kérdeztem öszeráncolt szemöldökkel és egy nutellâs kanâllal a számba.
- A bulin otthagytad a telefonod. Gondoltam elhozom . -mondta és egy totálisan cuki mosoja ajándékozott meg.
- O köcce már mindenhol kerestem. - nyomtam egy puszit az arcára , (felvillant a nyakláncom) és felszaladtam a szobámba . Ezt meg miért csináltam ?? Baszus. Majd az ágyamba ugrotam és megpillantottam a férfi ruhadarabot . Felkaptam és megszagoltam még érződött az illata... olyan Peti illatú .
*délután*
Elsétáltam a parkba és akkor vettem észre egy ujjab rózsaszín tincset . Na basszus ez meg hogy kerül ide ?? A fejemhez kaptam a kezem. Gyorsan visszafordultam amikor nekimentem valakinek... az az illat Peti igen ez az ő illata . Zavartan felnéztem és megpillantottam az arcát .
- Hello - mondtam a fejemet fogva
- Szia hát te meg mit takargatsz? -kérdezte és leemelte a kezeimet a hajamrol.
- Se - se semmit csak - dadogtam és zavartan lenéztem a földre. Ekkor csak azt éreztem hogy megsimítja a fejem , felnéztem rá és azt látom hogy leveszi a pulcsiát és felém tartja . Nem tudtam mit szeretne ezért furán néztem. Ekkor elnevette magát és a vállamra teritette a pulcsit és a fejemre húzta a kapucnit hogy eltakarja a hajamat.
- Gyere.. hazaviszlek - mondta azzal felkapott az ölébe . Én totál elvörösödtem majd a nyakába akasztottam a karjaim .
- Amúgy..- nézett le rám - nehezebb vagy mint aminek tünsz.
- De gonosz vagy - furtam a fejem a vállába . Hazaérve letett az ajtó előtt .
- Azért ezt nem kellet volna nem voltam halálos beteg .
- Tudom - mondta és egy cuki.mosojal ajándékozott meg .
- Jajj te - böktem meg a vállát .
- Na jo nekem mennem kell - mondta.
- Várj a pulcsid...
- Tartsd meg - és sarkonfordult mjad elsétált. Belépve az ajtón anyu szólított meg.
- Ki volt ez a fiú kicsim?
- Csak egy osztálytársam - és felszaladtam a lépcsőn.
*este*
Gyorsba feküdtem le . A PULCSIBAN és az illatot érezve hamar elaludtam.Helloka itt is az ujj rész . Bocsi de a hejesírás pocsek . Na puszi komentet lehet irni ha valami nem érthető.
ESTÁS LEYENDO
Hogy Is Volt ?..
De TodoA legborzalmasabb szülinapot" éltem meg" , Hogy miért? Mert meg haltam .Ahoz hogy ezt megércsétek előre kell az időt tekerni kerek 2 hónappal .