*Reggel*
Frissen patantam ki az ágyambol. Felkaptam egy fekete nacit , szürke pulcsit alá egy ujatlan trikót ,sportcipőt. Megragadtam a táskám beletettem a könyveket , lófarokba fogtam a hajam és indultam az ajtófelé de közbe egy almát kaptam a számba. Kint friss levegő várt mélyet szívtam belölle és vidáman indultam útnak. A sulihoz érve intettem Kaminak és bementünk együtt a terembe. Ahol megpillantottam Petit a nagy társaság közepén a szívem hevesen vernikezdett és éreztem hogy elönt valami meleg érzés ez ezmeg mi... az nem lehet , vagy mégis ? Odasétáltam a padomhoz és leültem. Kamilla rontott be az ajtón .
- Jön a tanár !!! -kiáltotta el magát. Gyorsan a hejére sietett mindenki , de egy hej üres volt méghozzá a Szabijé .
Hirtelen berontott a tanár .
- Jóreggelt gye..- és ismét félbeszskitották a tanárt mert az ajtó kicsapódott és belépett Szabi.
- Elnézést a késésért - és a hejére sietett. A tanár valami osyoba gyerekek félét mormogott és fojtatta.
Ekkor Peti hátra fordult és mosolyogva nézett rám . Éreztem hogy a fejem egyre vörösödik ezért a padra hajtottam gyorsan a fejem . Ekkor megbökte valaki a karjaim , felnéztem és Peti röhögve mondta .
- Hát nekedmeg mi bajod rákvöeös az egész fejed ?!- zaverten csavardatni kezstem az egyik tincsem.
- Semmi mi lenne idefelé futottam ezért kipirosodtem.. - Mondtam majd egy könyvet emetem fel kettőnk közé , mint valami falat és ugy tettem mintha olvasnék.
- Hât hogyne biztosan attol van , főleg hogy már azóte egy ora letelt. - ekkor csengettek felált és kiviharzott az ajtón. Miert ver ilyen sebesen a szivem csak nem?.... de ezel bebizonyosodott.
Valaki megbökte az arcom odafordltam és Kamilla volt az széles vigyorral .
- Mivan Boni ? Mit bambulsz ? -kérdezte. Zavartan kapkodtam és a tarkómhoz kaptam .
-Á semmit semmit csak gondolkodtam. - a suli hamar eltelt és unalmas volt . Kicsengettek az utolso órárol végre.. Feltápászkodtam a székröl felkaptam a táskám malyd az ajtó felé vettem az irányt mert már mindenki elmen és a terem üres volt ,de valaki meg érintette a vállam . Megfordultam és egy fekete csukjás tag volt , de nem láttam az arcár . Riadtan hátra ugrottam és a nyaklánc megint csak világitani kezdett. Egy fénysugár lövelt ki belőle ami eltalálta volna a fekete öltözetű lényt de kitert előle és eltünt . Mintha a fölt nyelte volna el. Hát ez meg mi a franc volt . Össze rogytak a térdeim a jég hideg földre huppantam még mindig lefagyva . Egy idő után kiábrándultam és levegő után kapkodva nagy nehezen feláltam egy padra támaszkodva.Remegő lábakkal kisétáltam az ajtón majd a főbejáraton de amikor megfogtam a kilincset valami nedveset éreztem . Elkaptam a kezem de nem volt ott semi gyorsan hazasiettem.
*otthon*
Meg mindig kicsit remegve feküdtem az ágyamba ma két dologra jöttem rá:
- valami történt a suliba amit nem értek.
- azt hiszem szerelmes vagyok...Szioka itt is az ujj rész bocsesz hogy nem volt eddig csak nem volt ötletem és igy nem tudtam tul jot írni. De azért várom a komenteket és a vojtokat és nagyon köszi a 100 láttamot királyak vagytok.
YOU ARE READING
Hogy Is Volt ?..
RandomA legborzalmasabb szülinapot" éltem meg" , Hogy miért? Mert meg haltam .Ahoz hogy ezt megércsétek előre kell az időt tekerni kerek 2 hónappal .