Szept. 2\b kedd

80 7 0
                                    

Kissé ilyeden hátrafordultan ési dühösen ránéztem.
- Mit akarsz te tahó király? - majd összefontam a karjaimat magamelőtt.
Elmosolyodott de nem mondot semmit csak felém lépett , és a vállamra könyökölt . - Csak jöttem hogy hazakisérjelek..
- Vedd le a bancsod a vállamról vagy...-momdtam volna mire megszólalt.
- Vagy mi lessz ? Megversz? Csak egy lányvagy.. - Amint kiejtette ezt a száján magával ragadt a düh Csak egy lány igen csak egy lâny?
- Csak egy lány? Ezt gondolod? Igen és milyen ciki lessz ha egy lány fog megverni.. - ekkor elkezdett világitani a nyaklánc Bizztos rásütött a nap és csak megcsillant nemfoglalkoztam vele gyorsan a zsebembe csusztattam . És a mögöttem álló tag öszekulcsolta a kezeit előttem , hogy lefogjon és hogy ne fussak el mert veszélne velem.. Ezutáni reakcióm sarokkal a lâbaközé rugtam , és megragadva ezt a pillanatot egy jobb horgossal bevertem az orrát . A földön fetrengett és én egy szánakozo pillantást vettettem rá majd ígyszoltam: - Csak egy lány mi? - ezzel a mozdulattal sarkonfordultam és elmentem a parkba . Ott egy padra csücsentem egy fa árnyékába . Éreztem hogy rezeg a zsebem reflexből a telefonomhoz kaptam a kezem de az nem csörrent , hagytam az egészet de ezt követően világitani kezdett a zsabem amibe a nyaklánc volt . Kiemeltem a nyakéket a zsebemből hogy szemügyre vegyem de valakimegragadta a vállam hátulrol: - Bu!!!
- hátrakaptam a fejemb és nagy megkönyebülésemre Kami volt meg Ricsi itt sétálgattag .
- Sziasztok . Mitcsináltok itt? - érdeklődve néztem , hogy mi a válasz mert akkor vette le Ricsi a karját Kami vállárol.
- Ja az egész osztály itt van! - mondták kicsit elvörösödve.
- Értem de izzé , Kami itt van a tag is? - (tag=Peti) kérdeztem a fejemet dörzsölve..
- Igen itt van Pe..
- Psszt !!! Ne mond hangosan még a végén meghalja.
- Ugyan már hiszen a park tul végén vannak. XD - mondta kissé kuncogva -miért csak nem bejön?? - és mégszélesebb mosolyra húzta a szájját.
- Dehogy is !!!! Kamii . Csak.. tudod.. Andris Peti egyik haverja és ő bárhol ott lehet...
- Aha persze csakis ezért kérdezted hogy hol van a kis drága XD
- Pntosan .
- Pontosan. - mondta Kami gunyosan.
- Pontosan ! - Kiáltotta a egész ideig hátunk mögött álló Ricsi .
- Teee miota? Vagy itt? - Estem kétségbe .
- Elég idejig ahoz hogy tudjam miről van szó. - Röhögött idétlenül.
- Miért halgatóztál? - kérdeztem feldulva .
- Én nem halgatóztam , ti sutogtok hangosan - és egy fantasztikus vigyorral sarkonfordult majd elsétált az osztály többi tagjához.
- Najo szerintem menyünk mi is a többiekhez .
Odasétáltunk és csak néhányan voltak Amanda , Peti , Ricsi , Ádám.
- Micsináltok ?? - kérdeztük Kamival
- Felelsz vagy merszezni szeretnénk de nem vagyunk elegen . Beszálltok? - kérdezte Ádám .
- Kami ha te jáccol akkor én is.
-mondtam erre barátnőm rábólintott.
- Akkor igen játszunk . Csücsültünk le Amanda mellé a fiukkal szembenlévő padra. És már mondta is Ricsi a vele szemben ülő Amandának.
- Amanda.. Felelsz vagy mersz?
- Ő..... - hezitált egy kicsit - merek asszem. - amint kimondta Ricsi mosojra huzta a szájját és így szolt :
- Vedd - le - a - pólód egészen a játék végéig . - erre a fiúk füttyögni kezdtek én neg elhúztam a szám Uu szegény biztos szégyenlős. Gondoltam de mire viszanéztem már le is dobta a pólóját és látni lehetett az oriási melleit meg a virágos melltartóját?! XD..... De a fiúknak teccett a látvány .
- Oké én jövök - mondta Amanda majd a Ricsi mellet ülő Petihez fordult.
- Felelsz vagy mersz? Peti?
- Merek - mondta
- Add ide a pólódat . - És levette a ruhadarabot .. Rohadt jo a felsőteste azta . Nade Bonine bámuld már ,rossz Boni rossz . És hozzám szolt:
- Boni..Felelsz vagy mersz ?
- Merek azt hiszem.
- Biztos? - kérdezte .
- Igen ,ja ,ahha ,persze, tuti - mondogattam.
- Ugorj bele a szökökütba , de a nadrágodat add ide .
- Ho...hogy miii ??
- Jol hallotad gyerülk . - klassz nekem is ma kellett a pink tangámat felvenni. De még jo hogy hosszabb a pólóm
- Utánna visza adod a nacim?
- Nem., - röhögött tovább . Hogy ez mekkora egy perverz állat . Gondoltam, levettem a nacim es a meletünk lévő szökőkútba ugrottam.
A pólóm csuron víz volt és teljesen rámtapadt .
- Jo igy jo lessz? - kérdeztem Petihez hajolva .
- Igen tökéletes - mondta majd a testemre nézett
- De egy bunko vagy - mondtam és vissza ültem a padra ekkor jutott eszembe hogy én jövök Ádámnak kell mondanom aki Peti mellet ült
- Felelsz vagy mersz?
- Felelek -mondta nevetve Ádám
- Mivana polodra irva ? - kérdeztem unottan mégis nevetve.
- Az hogy FUCK . - mondta nevetve - de most én jövök és horgászok - a fiuk elröhögték magukat
- Mien horgászat ?? Most nem felelsz vagy merszezünk?- néztem rájuk értetlenül.
- Ez azt jelenti hogy mindenkinek azt kell csinálnia amit a horgász mond , jelenesetben Ádám az .
- Jolvan jolvan de én jövök had mondjam. - türelmetlenkedett a tag .
- Mivel én azt mondom hogy mind mertel, csókoljátok meg a veletek szemben ülőt . - röhögött nagyon
- Én is?- kérdezte Kami mivel ő Ádámmal szemben csüccsült.
- Igen te is - mondta Peti Ádám válaszát meg nem várva. Először Amanda felpattent a helyéről melltartóban és érzékin lesmárolta Ricsit.
- Kész - mondta szinte már gúnyosan- ti jöttök.
Feláltunk Kamival először ő lépett oda Ádámhoz majd leült az ölébe nyakába kulcsorta karjait és egy kicsit hosszasan megcsókolta . Hát okké ez most őssze zavart nekem kéne a Petit lesmárolni klassz . Odahajoltam hozzá a még mindig csuron vizes pólómban majd a nyakába raktam a karjaim és úgy megcsókoltam mint még kb.senkit eközben ő közelebb húzott magához .
- Okké én jövök - zavarta meg Kamilla a csókot .Gyorsan telt az idő és mire észbe kaptunk már este 10 volt .
De volt minden egy rövid kis izelitő pl. Amanda a végén egy szál fehérnemüben volt, én vissza kaptam a nadrágom de a pólómat nem , Kaminak elkérték a melltartóját , Ádám kapott egy öltáncot Kamillátol meg ugye a melltartóját, de Ádámon nem volt cipő , Peti gazdagodott még néhány smárban és a pólómmal bár rajta sem volt póló így láccott a felső teste ja meg a nadrágja is eltünt boxerbe volt , Ricsi megkapta Amanda ruhadarabjait és elcserélte a fehér ázott pólóját Amanda melltartójára szoval azok is lácodtak de neki csak a napszemcsije veszett oda .
Amikor elindultunk már besötétedett elköszöntünk egymástol majd mindenki ment haza . Ricsi arra jött amerre én Peti és Amanda is egyfelé meg Kamilla és Ádám is. Ricsivel sokat röhögtem hazafelé igy lassan haladtunk kb.éjfélre hazaértem egy rövidnadrágba egy saruba meg a melltartómba felosomtam a szobámba és gyorsan ledöltem az âgyamba ahol elkezdett kattogni az agyam a mai napon.

Hogy Is Volt ?..Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang