*reggel*
Felkeltem álmoevoltam és nyügös. Elsétáltam a szekrényemig felvettem egy kékes lilás rózsaszínes szoknyát aminek masni volt a hátulján , fehér kivágott hátú nyakbakótős pólót rá egy negyedes ujjú bőr dzsekit és egy fekete topánkát a hajamat felkontyoltam. Lementem a lépcsőn és ki az ajtón. 💭 Fáradt vagyok.. Nem akarok suliba menni... És a tegnapi nap.. Ekkor kicsit bekönyeztem.. Gyorsan megtöröltem a szemem és meg is érkeztem a suliba..
Beléptem az osztályba és valamenyien felém kapták a fejüket. Forgattam a szemem és a hejemre ültem .
- Minden rendben Boni ? - kérdezte Ricsi .
- Ezt meg hogy érted?- kérdeztem értetlenül.
- Hát..- bökött egyet Petifelé ekkor beugrott.. Ricsi látta tegnap hogy sírok basszus..
- Persze - mosolyogtam de amikor elsétált egy könycsepp gördült végig az arcomon .
- Mi baj van Boni ?? - kérdezte egy jól ismert hang .
- Peti.....- motyogtam mérgesen
- Micsoda?
- Pont te ? Pont te kérdezed- hajtottam fel a fejem és egyre nagyobb hangerővel mondtam..- még te kérdezed hogy mi bajom? Hát ez nagyon "vicces..!" A baj kérdi hogy mi a bajom ? Tényleg Peti tényleg ??..- és egy mozdulattal adtam neki egy oriási pofont erre az egész osztály ránk nézett. Peti az arcához kapott és megfogta a még mindig ott lévő kezem és ezt suttogta:
- Hmm.. már értem.- húzott egy gúnyos mosolyt az arcára.
És be csengettek.
*suli után *
A lányok hazamentek 💭nincs már senki a suliba csak én.. megint. Kimentem a fő ajtón le a suli lépcsőjén és intultam is volna haza amikor megpillantottam Petit egy fának támaszkodva.. Tovább akartam menni de nem tudtam az a gondolat ott motoszkált a fejembe barátnője van..... - Direkt csináltad ezt velem?
- Miregondolsz? Sokmindent csinálok.
- Ooo tudod te jol- siettem oda ,és közel hajoltam hozzá. De ő erre csak mosolygott és egy picit el is nevette magát.
- Ez egyeltalán nem vicces!! -mondtam és megütöttem a melkasát.
- Csak óvatosan a végén megsérül valaki -mondta mosolyogva
- Te nekem ne mond meg hogy micsináljat és megint megütöttem.
- oké oké de mi csináltam -nevetett kicsit félve.
- Gondolkozz egó király- megütöttem és a lendületölől elestünk a fűbe.
- Ugyan talán tul jóképü vagyok??
- Mingyart nem leszel az - rámásztam és megragadtan a pólójának a nyakát majd közelebb húztam. Ökölbe szorítottam a kezem és az arcába vertem de ő ezek után is csak mosolygott.
- A francba... -suttogtam. Felpattantam rólla és lesöpörtem a szoknyám. És gyorsan lépkedve elsiettem.
*otthon*
Beléptem az ajtón , ledobtam a táskám és a cipőm.
- Hazajöttem!!🏡- felmentem a szobámba ahol Emma és Reni beszélgetett.
- Sziasztok- és ledöltem az ágyra - most alszok!- jelentettem ki erre elnevették magukat.
- Jo jo aludj csaj- mondták és rá egy fél órával el is aludtam.😴Sziasztok itt az ujj rész remélem tetszik! 😘💗
És köszi a 300 megtekintést 😘💗💓💕💖💞
YOU ARE READING
Hogy Is Volt ?..
RandomA legborzalmasabb szülinapot" éltem meg" , Hogy miért? Mert meg haltam .Ahoz hogy ezt megércsétek előre kell az időt tekerni kerek 2 hónappal .