*reggel*
Letusoltam 🚿gyorsan fogatmostam , felvettem a cuki fehérnemű szettem ,lilás rövidnacit, türkisz kék lenge blúzt amit betürtem a nadrágba , a hajamat kiengettem és a fekete tüskés bakancsot a váll bőrtatyómat felkaptam és lementem . hol vannak Reniék?? A kanapén ültek egy lavorral a kezükbe..
- Veletek meg mi történt ??- kérdeztem értetlenül.
- Elkaptunk valami vírust ezért anyukád azt üzeni hogy nyugottan aludhatsz Kamillánál addig amig betegel vagyunk hogy el ne kapd.- mondták mosolyogva.. Már amenyire tudtak.
- Hát oké és jobbulást.- rántottam a vállam és kiléptem az ajtón. Huh azért nincs túl meleg elég szeles az idő. Gondolkodtam sétálás közben. A suli bejáratához értem ugy hogy még csak észre sem vettem , totál elbambultam a folyosón és nekimentem valakinek a földre estem.... Majd felnéztem Fekete bőr dzseki , kapucni.... Olyan dezsavű érzésem van.. Vsakhogy most nek Peti volt az akinek neki mentem hanem... Ádám bár nem ez volt az egyetlen külömbség az esetek között .
- Jol vagy?? Minden oké? -segített fel a földröl.
- Persze jolvagyok és bocsi hogy neked mentem megint..
- Mi? Mikor jöttél nekem a multba?- kérdezte nevetve. Basszus miket beszélek hisz az Peti bolt de hülye vagyok.
- Ja semmi semmi - simittottam meg a tarkómat zavartan hogy én mekkora hülye vagyok?
- Na mindegy..am jó a szerelésed - nézett végig rajtam.
- Köszi- mondzam kissé zavartan - és tudom. - tört ki belöllem a röhögés végül.
- És mi ez itt - nyult a nadrágom felé és a farzsebemböp kihúzta a telefonom.
- Héjj advissz- kapadoztam a telom után.
- Miért micsinálsz ha nem ? - kérdezte vihogva .
- Ezt- és a hátàra ugrottam a derekánál össze kulcsoltam a làbam a nyakánál meg a kezem.
- Ez nem ér! Szájj le róllam. - mondta röhögve- lehet hogy álmodtam erröl de más hejzetben és kicsit kényelmesebb hejen- azzal egy perverz mosolyt húzodott az arcára.
- Barom - ütöttem meg az arcát nevetve.
-Jolvan na én csak az igazat mondtam.
- röhögött továbbra is.
Ekkor kivágódott a főbejárat és Peti lépet be kérdőn nézett majd furán méregetni kezdett minket egy néhány perc mulva tovább sétált szó nélkül.
*utolsó óra előtt*
Peti sétált el melletem és ezt mondta: ugylátom elvagy vele.... Utalt Ádra ekkor lefagyva megáltam.
- Te se panaszkodhatsz - mondtam gúnyosan Annára utalva. Erre ő is megált. Így álltunk egymásnak háttal szótlanul . Végül a csengő szakította meg ezt a hosszú pillanatot.
*orán*
- Héjj Kami nállatok aludhatok pár napig??- kérdeztem
- Persze anyumék ugy sincsenek ithon ezen a héten.
Ekkor egy halk nevetést hallottam elöllem.
-Hideg van- dörzsöltem meg a karomat erre egy pulcsi repült a padomra oldalra néztem és Ádám mosolygott rám.
- Nehogy meg fázz te kis gyökér- röhögte el magát.
*suli után*
Kami haza kisért hogy össze pakoljam a cuccaimat amik kelleni fognak az ottalváshoz. Beléptem az ajtón és a nappaliba Tomi Renivel és Emmával beszélget közötük ülve. Gondolhattam volna nő csávász..
- Te meg micsinálsz itt velük te is beteg leszel.- mondtam csípőretett kézzel.
-Tudod hugi megéri megéri- mosolygott.
- Bla bla bla- na mindegy össze szedem a cuccaim és megyek!!
- Felöllem meny csak- mondta és mind két lány nakána tette a karjait.
Őssze szedtem mindent egy tornazsákba és már mentünk is.
*Kamilláéknál*
Berohantam az emeleti szobájába és az ágyra ugrottam. Levettem a nacimat mert kényelmetlen volt a blúzt pedig kigomboltam.
- Aztaaa neked van erkéjed??
- Igen de így ne meny ki .
- miért hisz csak a kertetek van itt- kiléptem és rögtön rájöttem miért ne jöjjek ki így.. Peti ő meg mit keres abba a házba uram atyám ...
Gyorsan berohantam .
- Mit keres ott Peti???- kérdeztem döbbenten miközben a nadrágomat vettem fel.
- én szóltam hogy ne meny ki oda Petiék a hátsó szomszédaink és hidd el ez már velem is megtörtént de rajtan nem volt blúz. - mondta lazán aztán kérdezett valamit. Szóval a tények Kamiék hátsószomszédjai Petiék és a tag már látta a barátnőmet fehérneműben.
- Na ?- kérdezte
- hmm?
- mikor van a szülinapod ???- kérdezte ismét.
- Október 31.-én a kövi hónap ucso napja.
- aha akkor veszek ajit - ugrált tapsikolva- amugy anyum nincs itthon elment.
- akkor micsináljunk??- kérdeztem unottan
- szoljak Petinek hogy jöjjön át?-mondta totál természetesen
- ő hogy jönne?
- na szólok neki- kisétált az erkéjére és átugrott a petiére bekopogott az ablakán kinyitotta bement hozzá ekkor nem láttam mi történik peti egy nadrágba és egy pólóba volt amikor kijöttek szinte rutin szerűen másztak vissza Kamilla szobájába. Mintha nem először csinálták volna ezt. Gondolkodtam.
- Szia Boni- mosolygott perverzen.
- cső- forgattam a szemeim unottan- és most micsináljunk már vagy- néztem meg az órám- 23 óra mult...
- mitszoltok a felelsz vagy merszhez?- dobta le magárol Peti a pólóját hevesen. Miközbe én a pulcsit szorongattam magamon.Sziasztok itt az ujj rész tudom elégê elkéstem de itt van 😘😘😘😘💗💗
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hogy Is Volt ?..
DiversosA legborzalmasabb szülinapot" éltem meg" , Hogy miért? Mert meg haltam .Ahoz hogy ezt megércsétek előre kell az időt tekerni kerek 2 hónappal .