*0:02*
-Hogy tudtatok ilyen lazán feljutni ide?- kérdeztem rájuk nézve . Kamilla nyitotta volna ki a szályát de Peti közbe vágott.
- Tudod gyakorlat teszi a mestert.- mondta vigyorogva . Hogy mi van ?? Ezt hogy érti?? Töbször is mászott fel ide ?? Mikor? - de én jövök Kamilla felelsz vagy mersz?? - kérdezte Peti.
- Merek.
- szolnál Ádámnak hogy jöjön át?
- Ezt hogy érted hol van Ádám ?-ráncoltam össze a szemöldököm.
- Hát a szomszédba tudod itt lakik.- magyarázta Peti jól artikulálva .
- Mivan ?? Ez most komoly?? Jo hogy nem itt lakik az egész suli!!- mondtam totál kiakadva - de inkább akor szólok én te nyugottan maragy itt Kami .
- de hisz ez az én merésem!!
- majd lesz másik - szoltam és felpattanta kirohantam a szobábol (hallotam hogy Peti utánam kiabált de azt hogy mit azt nem), le a lépcsőn, ki a bejáraton. Kilépve az uccára lassan lépkedtem a szomszéd kapu felé amikor egy fiú jött velem szemben és amikor ugyan oda értünk megszolalt.
- Szia cica van gazdád ?- kérdezte egy perverz mosolyal....nem igazán tudtam ki is ő igy csak enyit mondtam
- Nem b*zdmeg kóborvagyok !!.
Ő erre csak mosolygott és tovább sétált. Össze szaladt a szemöldököm majd furcsán hunyoritva tovább mentem és becsöngettem. Egy aranyos néni ált az ajtóban
- Csókolom Ádám itt van? - kérdeztem a hölgyet.
- Igen szoljak neki? Te biztos az egyik osztálytársa vagy Boni ugye? Ádám sokat mes....- mondta volna mikor is az emlitett tag lerohant és elévágott ezzel a mozdulattal lecsititva az anyukáját.
- Szia Boni . Hát te?? -simogatta a tarkóját zavartan.
- Csak felelsz vagy merszezünk Kamillánál te nem jössz?- kérdeztem kuncogva.
- Őö, de , pill felszaladok a pulcsimért.... a másikért - mondta hangosan felröhögve , én pedig rögtöm a ruhadarabhoz kaptam ami rajtam volt. Ez a pulcsi igen ez is az övé. Gondolkodtam a számat rágva ezt az zavarta meg , hogy kinyilt az ajtó azon pedig egy fekete pulóveses fiú lépett ki. A barna haja össze kuszálódva fujta az enyhe szellő.
- Mehetünk ?
- Ahan - bólintottam. Elindultunk , mögötte sétálva megpillantottam egy logót a pulóvere hátán.... nagyon ismerősnek tünt mintha láttam már volna.Érdekes...
- Héjj.. ez mi?- böktem a hátára.
- Ja ez?? Semmi csak egy logó.- Azt látom, de minek a logója??
- Nemérdekes.
- Hát jó. De hogyhogy fent vagy ilyenkor?? És az anyukád ő miért van ébren ilyen későn azaz korán? Vagy mi. - mondtam ki végül egy levegővel.
- Mindegy ez sem túl érdekes - röhögött.
- csak ezt tudod mondani???
- nem
Felszaladtunk a lépcsőn .
- Megjöttünk!! - kiâltottam miközben berugtam az ajtót. Peti épp Kamilla hátât maszírozta. De minek?? vagyis.. mindegy..
- Hát ti mi a (hatás szünet) csináltok? - húztam fel a szemöldököm őket méregetve.
- Mi csinálnánk?? Nem látod meg maszirozom a hátát!
- Jolvan csak kérdeztem le ne harapd a fejem....
- Ezt kellet csinálnom.. tudod miután kirohantál.. mi még folytatuk..- mondta, miközben a padlót nézegette.
- Értem - kiáltotam fel tetetett nevetéssel -de amugy miert is kellett áthívni Ádámot??
- mert ő is kell -mondta Peti
- ezt hogy érted??
- Nélküle nemigazán jo a felelsz vagy mersz nem de? Vagy nem emlékeztek a PARKRA??!
Erre pir ült ki az arcomra és az öklömet szorongattam idegeségemben.
- Valami baj van Boni ?? Elégé kipirultál - nevetett fel Ádám.
- Ne-nem semmi- hebegtem zavartan.
- Biztos? - szállt be Peti is a kérdezősködésbe. Ettöl csak a fejem jobban vörösödni kezdett. Akkor csókoltam meg Petit először ... ajj de ez miert foglalkoztat??
-Tényleg elég vörös a pofid- szólalt meg Kamilla is.
- minden rendben inkâbb folytatjuk a játékot. -mondtam végül
*1:27*Repült az idő az idétlenebbnél idétlenebb kérdésekkel.
-Ádám felelsz vagy mersz?- szólt Peti a szőke hajába turva.
-Merek!!- csillantak fel kékes szemei
-Csókold meg Kamillát..
-De-de minek.. vagyis- kapkodta a fejét idegesen.
-Ajj ne legyél már ilyen mintha még nem csókolóztunk volna - Kamilla fel pattant odalépett, mélyen a szemébe nézett és hoszasan megcsókilta.
-Ha-ha-ha. Hát te micsinálsz hugi?- szolt egy hang az ajtó felöl. Odanéztem és a szám elé kaptam a kezem. Ez az a srác aki beszolt az utcán. Kamilla gyorsan elkapta a száját Ádámétol.
- Hát te ithon vagy? - kerekedett el a szeme , gyorsan odaszaladt hozzá és megölelte.
- Ja tegnap érkeztem meg.
- És hogy hogy nem jöttél haza ??
- Csak beugrottam Annához.
- Ahhha
- Amugy megyek mert nem akarok zavarni látom elvagytok- röhögöt ránk pillantva.
- Hello Norbi !!!!!-kurjantotta Peti és Ádám szinte egyszerre.
- Sziasztok - mondta - Ádám...-pillantott felé- máskor figyelj oda, hogy micsinálsz a hugomal - tört ki belöle ujra a nevetés egy pillanatra.
- Rendben főnök - intett a kezével, olyan tisztelgősen. Norbi arca komolyá vált és Kamillára pilantott.
- Beszélhetnénk? Négyszemközt...- húzta ki magával hugât a szobábol.
A szobába csak Ádám és Peti volt rajtam kivül . Én idegesen az öklömet szorongattam.
- Boni valami baj van?-lépett mellém Peti .
-Mi ne-nekem ni-nincs semmi bajom- hebegtem valami ilyesmit. Milyen Anna ????? csak nem az az Anna.....
Ádám is oda lépett hozám és a vállamra tette a kezét... ekkor valami rideg érzés futott végig rajtam mintha éz az már megtörtént volna.. rossz előérzetem volt ez az érintés pont mint az osztályban... huh nagyon fura volt.
*6:53*
Kidöltünk mindenki bealudt. Kami az ágyon terpeszkedett mellete egy kis hejen Ádám szunyált kicsirduló nyállal , Peti Kami másik oldalán aludt engem magához húzva a derekamat átkarolva. Az az illat imádom az illatát.Itt az ujj rész bocsi hogy ennyit késett de sehogy sem akar össze állni a sztori . Lehet hogy a kövi részre is sokat kell várni bocsi és remélem tetszik a rész.
ESTÁS LEYENDO
Hogy Is Volt ?..
De TodoA legborzalmasabb szülinapot" éltem meg" , Hogy miért? Mert meg haltam .Ahoz hogy ezt megércsétek előre kell az időt tekerni kerek 2 hónappal .