''Bir mum diğer mumu tutuşturmakIa ışığından bir şey kaybetmez''
Gemi Coruscant'a yaklaşmıştı. Rex ''Işık hızından çıkmak üzereyiz'' dedi. Dönay endişeli ve hala kızgın bir şekilde ''Neden beni Coruscant'a götürüyorsun? Senin hizmet ettiğin o lanet Şansölye babamı öldürdü'' dedi. Rex ''Başkan hakkında düzgün konuş çocuk! o barışı sağlayacak olan Cumhuriyetin Şansölyesi'' dedi ve Gemiyi Coruscant'ın atmosferine girdi. Dönay içinden ''Hepiniz göreceksiniz, babamın intikamını hepinizden alacağım''dedi. Gemi iniş platformuna yanaştı. Aşağıda bir düzüne asker ve garip görünümlü tipler vardı. Rex Dönay'a dönerek ''Sakın tek bir yanlış kelime söyleme!'' dedi ve geminin kapısını açtı. Geminin önünde bekleyen Togruta ırkından olan bir kız vardı. Dönay kızı baştan aşağı süzdü. Kız ''Özlettin kendini Rex'' diyerek gülümsedi. Rexde ''Bakıyorumda bensiz duramıyorsun Ahsoka'' dedi. Ahsoka Dönaya ''Rex ve Şansölyenin bahsettiği kişi sen olmalısın, sende büyük şeyler hissediyorum. Hadi gel benimle Jedi Konseyi bizi bekliyor'' dedi. Rex gemideyken Cumhuriyetle iletişime geçmiş ve olan biteni anlatmıştı. Bu yüzden Jedi Konseyi olanları öğrenmiş ve Dönay ile konuşmak istemiştir. Jedi konseyinin odasına girdiler.
Odanın etrafında koltuklar ve onların üstüne oturmuş Jediler vardı. Tam ortada ise Şansölyenin hologramı vardı. Ahsoka konseye ''Ustalarım işte o burada'' dedi. Dönay bir adım öne çıktı. Jedilerden yeşil renkte ve küçük bir tip olan biri konuşmaya başladı. ''Merhaba küçüğüm duyduğumuza göre güç'e hassasmışsın ve gücü eğitimsiz olsan bile çok iyi kullanabiliyormuşsun'' dedi. Jedilerin aralarından olan Mace Windu konuşmaya atılarak ''Usta Yoda (Küçük Yeşil olan kişinin adı) artık çok geç, büyük biri eğitemeyiz onu biliyorsun'' dedi. Dönay içinden ''Çokda umrumdaydı'' dedi. İçlerinden sakkallı yakışıklı bir tip olan Obi Wan Kenobi konseye dönerek ''Ne dersiniz bir kere büyük birini eğitmiştik şimdide eğitemezmiyiz?'' dedi. Jedilerin çoğunlu ''Hayır birdaha olamaz o istisna'' diyerek red ettiler. Yoda Dönaya dönerek ''Üzgünüm küçüğüm seni eğitemeyiz'' dedi. Ahsoka ile Dönay odadan ayrıldılar. Ahsoka ''Üzgünüm Dönayi yapabileceğim hiçbirşey yok'' dedi boyununu yere eğerek.
Dönay ''Peki ya şimdi bana ne olacak?'' dedi. Ahsoka ''Bilmiyorum, yakında öğreneceğiz o zamana kadar benim dairemde kalabilirsin'' dedi. Dönay Ahsokaya sarılarak ''Çok teşekkürler'' dedi. O arada arkadan biri Dönaya sesleniyordu.
Dönay arkasını döndü ve seslenen kişinin Obi Wan Kenobi olduğunu gördü. Soluk soluğa kalmış bir şekilde Dönaya ''Benimle gel sana söyleceklerim var'' dedi. Ahsoka ''Tamam siz konuşun, Dönay şu telsizi al burdan konuşuruz'' diyerek telsizi uzattı.
Obi Wan Ahsokanın gittiğinden emin olduktan sonra Dönay'a ''Senin gibi yaşı büyük kişiler için biryerde eğitim veriyoruz, hadi gel benimle gidelim'' dedi.
Yeni bölüm 2 gün sonra...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Padawan'ın Yükselişi
Science FictionJediler için karanlık bir zaman başlıyordu. Galaksi umutsuzlukla dolmuş, canlıların kanıyla yıkanıyordu. Ama öyle bir kişi vardı ki Galaksinin kaderini değiştirecekti.