Gizlilik

154 16 3
                                    


''Yalanın bir özelliği de, saklanabildikçe gerçeğe dönüşme olasılığı taşımasıdır.''

Usta Obi-Wan Kenobi ve Dönay hurda bir gemiye binerler. Dönay ''Vay gemide baya sağlammış'' diyerek sırıtır. Obi Wan ''Anakine kaç kere söyledim gemiyi tamir et diye ama dinlemedi ki'' der. Dönay ise ''Anakinde kim?''der. Obi-Wan ''Benim Padawanım, gıcık falandır ama kardeşim gibi severim onu'' diyerek gemiyi çalıştırır. Gemi tam çalışmak üzereyken yeniden kapanır. Obi Wan elini geminin kontrol paneline vurur ve gemi çalışır. 

Dönay ''Peki şuan tam olarak nereye gidiyoruz?'' diye sorar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dönay ''Peki şuan tam olarak nereye gidiyoruz?'' diye sorar. Obi Wan ''Çoook eski bir Jedi tapınağının olduğu Yavin 4 gezegenine, zamanında bazı Sithlerede ev sahipliğide yapmıştı ama neyse bunun şuan önemi yok. Orada Konsey tarafından düzene kabul edilmeyen kişileri yetiştiren Gizli Jedi ustaları var'' dedi. Dönay ''Bunu yapmak yasak değil mi? Neden Ustalarınızın istemediği birşey yapıyorsunuz'' der ve ekler ''Demek ki Jediler sanıldığı kadar sadık değillermiş'' der. Obi Wan hiç birşey demez ve gemi hiper uzaya atlar.

Gemi gezegene varır, ve inişe geçer. Dönay gördüklerine inanamaz Çok büyük bir yapı tam karşısında duruyordur. İniş platformunda bir kaç kişi görünmektedir. Obi Wan ''hadi gel benimle'' diyerek gemiden dışarı çıkarlar.

Yavin 4 gezegeni zamanında çok önemli Sithlere ev sahipliği yapmıştır. Bknz: Revan, Bu yüzden gezegende eski Sith Tapınakları bulunmaktadır. 

Tapınağın girişine doğru ilerlerler.  Etrafta bir kaç tane çocuk koşturuyordu ama Dönay'ı görünce koşmayı bıraktılar ve yanlarına yaklaştılar.  Çocuk, ''Merhaba Usta Obi-Wan yoksa yeni biri daha mı geldi?''  Obi Wan ''Evet aranıza yeni birisini getirdim diğerlerinede haber verin ve Toplantı odasında buluşalım'' der ve içeri girerler. Dönay şaskınlık içerisindedir içinden ''Yoksa bunlarda benim gibi Jedi düzenine katılamayan çocuklar mı?'' dedi. Tapınakta ilerlerken bir sürü canlı vardı ve selam veriyorlardı Usta Obi-Wan'a. Toplantı odasına vardılar içeride neredeyse 20 tane çocuk ve 7 tane pelerinli kişiler vardı.

Obi Wan ''Herkese merhabalar! aranıza yeni biri katılıyor, Dönay''

Çocuklar Dönayın yanına gelirler ve selam verirler. Usta Obi Wan'ın yanına maskeli biri yaklaşır, ''Yoksa bu o bahsettiğin kişi mi?'' der. Obi Wan ''Evet o usta Plo'' der.

Plo, ''Umarım haklısındır o bizim tek umudumuz'' der ve Dönayın yanına gidip selamlaşırlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Plo, ''Umarım haklısındır o bizim tek umudumuz'' der ve Dönayın yanına gidip selamlaşırlar. Plo ''Merhaba küçüğüm ben Plo Koon seni ben eğiteceğim, çok yetenekli birine benziyorsun'' diyerek gülümser. Dönay, ''Tanıştığıma memnun oldum Pl.. Plo şey yani Usta Plo'' der. 

Obi Wan Elini sakalına götürür ve ''Umarım doğru olan şeyi yapıyorumdur'' der.


Biliyorum bölüm kısa oldu derslerimden dolayı pek fazla yazamıyorum üzgünüm en kısa zamanda telafi edeğim


Padawan'ın YükselişiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin