Capitolul 1

606 22 1
                                    

Kelsey's POV
–La dracu! am strigat.
M-am uitat la ceas și era 7:45 a.m. Am doar 15 minute să mă pregătesc și este prima mea zi la liceul Stratford.
Sunt în Canada de doar 2 zile și deja nu imi place locul. Am descoperit câteva parașute, doar după modul în care se holbau la mine. Am vazut de asemenea și bande, ei nu mă băgau în seama. Nu sunt genul care să se sperie de mafii. Tot ce trebuie să fac, e să fiu relaxată și să trec pe lângă ei.
Mama nu era acasă acum, ea ar pleca la munca la 6:30 a.m. Nu am timp să fac duș, așa că mă duc la dulap și iau de acolo o pereche de blugi strâmți de culoare deschisă și o bluza până deasupra abdomenului, albastră. M-am îmbrăcat cu hainele alese, după care m-am dat cu rimel. Nu îmi place să port prea mult machiaj.
Am coborât scările, luandu-mi geaca neagră de piele, îmbrăcând-o, apoi pantofii. Mi-am luat ghiozdanul și cheile de la Audi-ul meu.
Am băgat cheile in contact, pornind spre școală. Mi-am parcat mașina și am coborât.
Ugh deja nu imi place aici.
Am mers pe jos pana la școală și am vazut un grup format din băieți și majorete, fumând. Cât mă plimbam, cei din grup se holbau la mine. Unul dintre ei se uita în ochii mei. Avea părul blond murdar, întors în sus, iar buzele lui moi suflau afară fumul. Purta pantaloni strâmți negri, supra negri, șapcă întoarsă și ochelari de soare. Ceva la el mi se părea foarte interesant. Câr timp mergeam și mă holbam la grup, cineva a intrat în mine. Parea jenant, dar eram nervoasă.
–Ce dracu! Vezi pe unde mergi curvo! am țipat. Asta deja m-a enervat prea tare.
Toată lumea se holba la mine. Urăsc când obțin toată atenția școlii. Ei pot începe zvonuri în fiecare minut de acum.

Different[TRADUSA]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum