Kelsey's POV
Eram pe cale sa servim tortul.Eu eram in bucatarie aprinzând lumânările,iar Justin,Dylan erau cu Jazalyn la masa.Dar nu doar Justin si Dylan erau cu Jazalyn,ci si Ryan,Chaz si Melissa.Justin i-a invitat aici dupa mult timp.
Odată ce am dus tortul,toti au inceput sa cante la multi ani.Justin o ținea pe Jazalyn si toată lumea era in jurul lor filmând sau facand poze.Am pus tortul pe masa si am terminat de cântat.Justin a pus-o pe Jazalyn jos pe scaun.
"Scumpo puneți o dorința si sufla in lumânări."am spus eu.
"Vreau un fratior sau o surioara."spune Jazalyn si sufla in lumânări.
Toată lumea incepe sa zâmbească la cuvintele ei.
"Nu îți fa griji scumpo,vei avea unul."spune Justin.
"Ok hai sa tăiem tortul!"spun eu.
Justin a luat cuțitul din mana mea si a spus"Tai eu tortul.Apoi vom mai avea o surpriza dupa asta."
~
Dupa ce am mâncat tortul,Melissa,Ryan si Chaz au plecat.
"Ok.Fiti gata de următoarea surpriza."spune Justin.
"Oh,nu glumei cand ai spus ca vor mai fi surprize."spun eu.
"Nu,acum sa mergem."spune Justin.
Justin,Jazalyn si cu mine am ieșit din casa si am intrat in mașina lui Justin.Justin a pus-o pe Jazalyn in spate,punându-i centura de siguranța.
Dupa ce i-a pus centura de siguranța lui Jazalyn,a urcat si el in mașina,pornind-o si plecând.
"Si care e surpriza?"intreb eu.
"E o surpriza."raspunde Justin.
"Dar nu eu sunt sărbătorita."spun eu.
"Nu contează.E inca o surpriza."spune el.
Mergeam deja de 30 de minute,cand Jazalyn a spus"Mai avem?"
"Aproape scumpo."
Am inceput sa vad mai multi copaci si case.
"Si am ajuns."spune Justin oprind in fata unei case mari.
"Justin...tu...ai cumpărat o casa mai mare pentru noi."spun eu.
"O casa noua!Asta înseamnă ca o sa am o camera mai mare si mai mult loc pentru jucăriile mele!"spune Jazalyn.
"Desigur Jazzy.Am vrut sa cumpar o casa noua.Dupa cum am spus.Vreau sa compensez timpul pierdut."spune el.
Am ieșit din mașina si am mers un fata casei.Justin a deschis usa,iar atunci toată lumea a strigat "SURPRIZA!"
"Oh,deci aici ați tăiat-o voi."spun către Chaz,Ryan si Melissa.
"Poate."spune Melissa.
"Ok.Pai noi vom pleca."spune Ryan.
Am mers la usa,salutându-i si mulțumindu-le tuturor.
"Deci pot sa imi vad camera tati?"spune Jazalyn.
"Desigur babygirl.Sa mergem."spune Justin.
~
"Crezi ca Melissa si Dylan simt ceva unul pentru altul?"intreb eu.
"Da.Au fost acolo unul pentru altul."spune Justin."Si,îți place casa?"
"Sincer,o iubesc.Esti minunat.Te iubesc atat de mult,încât nu am cuvinte sa descriu.Tu esti totul pentru mine Justin.Sunt atat de mandra ca ne-am întâlnit si am facut mai multe decat trebuia.Suntem aici acum,impreuna.Ca o familie mare si tu esti minunatul tata al celor 2 copii."spun eu.
"Doi copii?"spune el.
"Da,doi copii."spun eu in timp ce imi mângâi burta.
"Stai!Esti insarcinata?"spune Justin.
"Da Justin!"
"Oh doamne!"se ridica si ma ia in brate începând sa ma sărute.Boom didi boom m-am gândit sa postez sho amu😂poate mai postez de ziua mea inca vreo 2 capitole asa că-s mai draguta de ziua mea :3
See Ya Next time kisses💋
CITEȘTI
Different[TRADUSA]
FanfictionKelsey Marie Anne a fost o adolescentă normală, până când tatăl ei a murit și ea a facut chestii pe care nu trebuia să le facă. Împreună cu mama ei, s-au mutat în Canada, iar prima zi de scoala nu a fost ce se aștepta. Ei se holbau la ea... dar cine...