Third person
Justin a condus pana la casa lor.A ieșit din mașina si a alergat pana in fata casei,intrând mai apoi in aceasta.
"Unde e?!"tipa Justin.
"Ryan si Chaz o aduc."spune Dylan.
Justin s-a asezat pe canapea,așteptându-și fiica sa fie adusă inapoi acasa.
"Cum e Kelsey?"intreaba Dylan.
"Cred ca e bine."spune Justin.
"Cum adica crezi?S-a întâmplat ceva?"intreaba Dylan.
"Nu.Nimic nu s-a întâmplat."raspunde Justin.
Inainte ca Dylan sa mai poată spune ceva,Ryan,Chaz si Jazalyn au intrat in casa.
"Tati!"spune Jazalyn alergând spre Justin,plângând.Justin i-a dat cea mai mare îmbrățișare.
"Oh babygirl.Ne-ai speriat pe mine si pe mami foarte tare.Nu vrem sa te mai pierdem odată."spune Justin.
"Te iubesc tati."spune Jazalyn.
"Si eu te iubesc."spune Justin,dându-i mai apoi un sarut pe obraz."Mergem sa o vedem pe mami?"
Jazalyn a dat aprobător din cap,apoi toti au urcat intr-o mașina,mergând la spital.
~
Cand ei au intrat in salonul lui Kelsey,aceasta a inceput sa tipe la Justin sa iasă afara.
"Baby,imi pare rau.Nu am vrut sa-"spune el.
"Nu Justin!Iesi!Chiar nu vreau sa te vad acum!"striga aceasta.
Justin iese din salon impreuna cu Chaz,Melissa si Ryan,toti 4 așezându-se pe scaunele din fata salonul,cât timp Dylan si Jazalyn erau înăuntru.
"Deci,cine a făcut-o?"intreaba Justin.
"Vanessa,ți-o amintești?Fata pe care o foloseai doar la sex in liceu."spune Chaz.
*Flashback(in Justin's POV)*
Eram cu grupul meu,pana am o vazut o mașina draguta.Audi,hmm se pare ca e următoarea mașina pe care o voi obține.O fata a coborât din mașina.Nu doar o fata,ci o fata pe care nu am mai văzut-o prin scoala.
"Hey,baieti!ea e noua fata de la noi din scoala?"am intrebat băieții si majoretele care erau in jurul nostru,in timp ce suflam fumul.
"Da.Cred ca da."spune Vanessa,venind mai aproape de mine,apoi sprijinindu-se de mine.
Vanessa e fata populara,o ordinara drama queen si căpetenia majoretelor.Ea e îndrăgostită de mine.Dar oricum,ma întâlnesc cu Vanessa.Mai mult o folosesc pentru sex si asta e tot ce e bun la ea.
"Nu este frumoasa si pare o curva."spune Vanessa in timp ce toată lumea râdea,iar eu doar am ras fals.
'Si tu nu esti.'am gândit sarcastic.
*End of Flashback(back to Third person)*
"Da.Mi-o amintesc."spune Justin.
"Da,pai ea era fiica lui Oliver.Iar odată ce a aflat ca voi l-ați omorât,ea a plănuit sa o răpească pe Jazalyn si cumva sa va omoare pe toti."spune Chaz.
"Pai ai omorât-o?"intreaba Justin.
"Nu.Ea nu era acolo.Doar câțiva baieti pe care nu i-am recunoscut.Aratau ca noi membri,dar i-am omorât.Se pare ca Vanessa stia ca vom merge,asa ca a parasit statul."spune Ryan.
"Trebuie sa găsim unde e."spune Melissa.
Justin,Chaz si Ryan au dat aprobător din cap.
Cât timp asta se intampla,Dylan si Kelsey vorbeau.
"Scumpo de ce nu mergi sa dormi?Arati foarte obosita."spune Kelsey către Jazalyn,care stătea cu mama ei in patul de spital.
"Ok mami."raspunde Jazalyn.
Ei au asteptat ca aceasta sa adoarma,pentru a vorbi,iar odată ce a adormit,cei 2 au inceput sa vorbească.
"Deci,tu si Justin."spune Dylan.
"Cred ca e vina lui in toată treaba asta."spune Kelsey.
"Cum?Noi mereu vom fi in acest mediu înconjurator Kelsey.Nu este cale de întoarcere."spune el.
"Era mai putin pericol inainte sa apara el.Oricum,părăsesc Canada.O iau pe Jazalyn cu mine.Nimeni nu trebuie sa stie asta sau sa afle unde merg Dylan.Vom vorbi,Ok?Stiu ca va fi greu sa țin pe toată lumea departe,dar trebuie.Ma vei suna cand vei afla cum sta treaba pe aici?Trebuie sa ma ții departe de Justin.Nu il vreau in prezenta mea.Mi-am pierdut copilul si e foarte greu s ama obișnuiesc cu asta.Plec si tu nu vei spune nu."spune Kelsey.
"Vei fi aici pentru primul meu copil?"spune Dylan.
"Ce ar trebui sa însemne asta?"intreaba ea.
"Eu si Melissa vom avea un copil impreuna.E insarcinata."spune Dylan.
"Oh doamne Dylan.Sunt foarte fericita pentru tine.Pai felicitari.Voi încerca sa vin in vizita Dylan.Promit."spune Kelsey.
"Mult noroc Kelsey."
"Multumesc.Acum trebuie sa imi iei toate hainele din dulapuri,toate hainele lui Jazalyn si câteva din jucăriile ei.Adu-le aici dimineața si cumpara bilete spre Spania."
~
Justin a adormit într-un salon,pe care si l-au primit.Justin s-a trezit cu un geamăt.Cand Dylan a ieșit din salon ieri,i-a spus lui Justin ca ea va iesi la 11 am.Era in jur de 11 am acum,iar Justin a parasit salonul in care a dormit,îndreptându-se spre cel al lui Kelsey.A deschis usa si a vazut ca e hol.
"Scuzati-ma."spune Justin cand vede o asistenta trecând."Unde este femeia cu copilul din acest salon?"
"Oh ea a ieșit la 8:45 am domnule."spune asistenta.
"8:45?"intreaba Justin.
"Da domnule.E ceva in neregula?"intreaba ea.
"Nu.E totul in regula."spune Justin,fugind spre ieșirea din clădire.
Inta in mașina lui,o pornește si o calcă spre casa lor.
Parcandu-si mașina in fata casei,aleargă pana la usa,deschizând-o rapid.
"Kelsey!Jazalyn!"striga Justin.
A alergat sus pe scări,in camera lor si a vazut ca nici una nu e acolo.S-a uitat in dulapul lui Kelsey si a vazut ca toată hainele ei dispăruseră.A mers in camera lui Jazalyn si s-a uitat in dulapul acesteia.Si hainele ei dispăruseră.Justin a căzut in genunchi si a inceput sa suspine.
~
"Zborul 104 către Spania decolează in 5 minute."
Pa Justin.
Now everything once again is Different.
CITEȘTI
Different[TRADUSA]
FanfictionKelsey Marie Anne a fost o adolescentă normală, până când tatăl ei a murit și ea a facut chestii pe care nu trebuia să le facă. Împreună cu mama ei, s-au mutat în Canada, iar prima zi de scoala nu a fost ce se aștepta. Ei se holbau la ea... dar cine...