Capitolul 14

206 7 0
                                    

*3 luni mai tarziu*
Third person
Cât Kelsey dormea in noua ei camera din casa mafiei,unde a locuit pentru ultimele 3 luni,a simtit ceva trecând prin corpul ei.S-a trezit foarte repede si era uda intre picioare,iar atunci a stiut ca e timpul.
"Dylan!"vocea lui Kelsey s-a auzit in toată casa.Toata lumea a auzit-o.Dylan s-a dat imediat jos din patul lui si a fugit pana in camera lui Kelsey.
"Ce s-a întâmplat?"intreaba Dylan,mergând langa Kelsey care se vaită de durere.
"Ce crezi ca s-a întâmplat?E timpul!"
Dylan a luat-o in brate si a dus-o pana la mașina si a pus-o pe locul pasagerului,fugind mai apoi pe locul șoferului.Dylan mergea foarte repede pe străzi.A parcat in fata spitalului.A fugit pana pe partea lui Kelsey,scoțând-o afara si mergând cu ea in spital.
"Ajutor!Prietena mea naște!"odată ce Dylan a spus asta doctorii au luat-o pe Kelsey.
Kelsey simțea durerea.A crezut ca era pregătită pentru asta,dar acum se întâmpla,ea nu pare pregătită.
Doctorii au dus-o într-un salon,spunându-i sa se relaxeze.Era speriata.Stia ca are nevoie de Justin.
"Kelsey esti pregătită sa naști?"spune doctorul intrând.
"Da!Trebuie sa scot copilul asta din mine!"spune Kelsey dornica.
"Pai,bebelușul e pregătit."
Doctorii si asistentele o încurajau,spunându-i sa împingă si sa inspire si sa expire.
"INCA O DATA!FA-O BINE KELSEY!"spune doctorul,iar ea face cum spune acesta.A împins tare,iar bebelușul era afara.Kelsey a auzit mici plânsete in salon.A zambit.
"Vrei sa o ti?"a intrebat o asistenta.
"Da."a raspuns Kelsey.Asistenta i-a dat copilul.
Kelsey și-a admirat copilul.
Justin's POV
E o săptămana de cand astept in spital.Stiu ca Kelsey trebuie sa nască cândva luna asta.
E 4 dimineața si am auzit un baiat strigând"Ajutor!Prietena mea naște!"
Iar atunci automat m-am trezit si am văzut-o pe Kelsey.Doctorii au luat-o pe Kelsey din brațele băiatului si au pus-o într-un cărucior.
L-am recunoscut pe baiat de undeva si mi-am dat seama ca era Dylan.
"Ce dracu faci cu fata mea care imi poarta copilul!?"am spus reprezindu-ma la el.
"Stai asa!Tu esti tatal?Nu inteleg de ce Kelsey nu mi-a spus."spune Dylan.
"Taci.Acum,spune-mi de ce erai cu ea?"intreb eu.
"Ea nastea duhhh."raspunde Dylan.
"Nu idiotule.Nu asta te-am intrebat!"
"Pai de ce nu esti tu cu ea?"
"Exista motive.Nu trebuie sa îți spun."
"Kelsey e in mafia noastră.Ea a mai fost in mafia noastră cu mult timp in urma.Ea a plecat.A încetat.Am lăsat-o sa plece,dar am stiut ca intr-o zi alta mafie va fi pe urmele ei."
"Deci o mafie o urmărește?De ce a plecat?"
"Șeful nostru era prea dur.O lovea pe Kelsey cand facea ceva gresit sau nu il asculta."
"El ce!?O sa il omor pe nemernicul ala!"
"Nu o fa.Eu nu am putut sa o fac.Trebuie sa te las acum.Ne vedem intr-o zi frate."
Am luat un loc si m-am asezat.Nu pot sa cred ca cineva a lovit-o pe Kelsey.Dar stiu ca daca voi intra in viata ei din nou,asta nu va merge bine.
Ma plimbam de-a lungul holului pana la secția bebelușilor,unde era o secție unde te puteai uita la ei printr-un geam.M-am uitat înăutru si unul mi-a atras privirea.
Era o fetița,iar numele ei era Jazalyn Bieber.Eram bucuros ca Kelsey a lăsat numele meu copilului nostru.
Am inceput sa plang si am stiut ca trebuie sa plec.
Si asta am si facut.Am plecat.

Different[TRADUSA]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum