Capitolul 17

213 9 1
                                    

Kelsey's POV
"Mami."am auzit o voce.
"Da?"am raspuns vocii.
"Șeful tau e aici."a spus vocea îngrijorată.Ochii mei s-au deschis larg si m-am uitat la fiica mea.
"El e?"am intrebat.Jazalyn a dat aprobător din cap.
M-am dat jos din pat si mi-am luat o pereche de blugi cât de rapid am putut.
"Ok.Stai aici,nu veni afara.Joaca-te cu jucăriile tale sau te poti uita la tv.Vrei la tv Jazalyn?"
"Sigur mami."a raspuns ea.
"Ok.Doar stai aici si te uita la tb.Ma voi întoarce."am spus si am ieșit din camera închizând usa.
Am mers jos si i-am vazut pe Dylan si Oliver.
"Esti pregătită Kelsey?"intreaba Oliver cand ma vede.
"Da."am spus rapid uitându-ma in jos.
"Ok sa mergem atunci."spune Oliver si se ridica mergând pana la usa.
Mi-am luat geaca de piele si i-am soptit lui Dylan"Ai grija de ea si spune-i ca o iubesc."
Apoi eu si Oliver am parasit casa in mașina lui.
~
Am ajuns la depozit,iar eu si Oliver am coborât din mașina lui.
"Așteaptă aici.Iti voi face semn cand sa vii."
Oliver a intrat in depozit,iar eu am ramas acolo.Am deschis putin usa sa vad ce se intampla.I-am vazut pe Justin si pe Oliver.
Oliver a inceput sa vorbească"Justin,Justin,Justin.Ai fost un baiat rau.Unde imi sunt banii?"
"Ți-am dat banii idiotule asa ca nu mai intreba."spune Justin.
"Pai atunci se pare ca vei muri azi.Corect?"raspunde Oliver.
"Esti bătrân ca dracu.Nu poti lupta pentru nimic.Deci se pare ca tu esti cel care va muri azi."spune Justin.
"Nu ai ajutoare,dar eu am aici cea mai buna domnișoara care te va omorî fara sa imi risc eu viata."spune Oliver,iar acesta era semnul sa intru.
Cum am intrat înăuntru,Justin s-a uitat la mine.Am scos un pistol si l-am îndreptat spre el.Justin a facut același lucru.
"Omora-l Kelsey."spune Oliver.
Jazalyn are nevoie de un tata.Nu o fa.
"FA-O KELSEY!IMPUSCA-L!NU E CA SI CUM EL E TATAL COPILULUI TAU."iar atunci Oliver m-a lovit.
Am căzut pe podea si l-am auzit pe Justin spunând"SA NU TE PUNĂ DRACU SA O ATINGI."
Acum chiar m-am enervat.
"Pardon?"Oliver s-a uitat la Justin si a continuat,"De ce nu as putea sa o ating?"Oliver a stat stacut un minut,apoi a realizat ceva."Oh.Oh nu.Ha ha ha.Asta e posibil.Nu e de mirare ca seamna cu tatal ei.Wow tie curvo chiar iti pasa de domnul Bieber."
M-am ridicat de pe podea,iar Oliver m-a împins in brațele lui Justin,iau acesta m-a prins.M-am prins de spatele lui,acesta arătând ca si cum ne-am îmbrățișa.
"Si cred ca o sa va omor fiica.Vreau sa spun ca mereu am vrut sa o fac dar nu am avut motivele mele.Dar hey,acum pot sa o fac,din moment ce stiti.Voi ar trebui sa fiti dușmani,dar voi aveti un copil impreuna."spune Oliver.
"Sa nu te atingi de fetița mea!"a strigat Justin,apoi m-a pus in spatele lui.
Cred ca e drăguț din partea lui ca protejează familia noastră.
"Aww.Lui Bieber ii pasa.Pai sti ce?Fetita ta poate fi moarta in curând."spune Oliver.
Fetița ta poate fi moarta in curând.Nu poate fi.
"CE I-AI FACUT!?"am strigat eu.Ma sperie sa stiu ca ea e captivă.Macar e captivă?Am fugit afara.Nu am mașina.Pana l-am auzit pe Justin dupa mine.
"Kelsey!Kelsey!Stai!"
"Grăbește-te dracului si deschide mașina.Nu vreau ca fetița mea sa moara din cauza mea."am strigat la Justin.
Justin a deschis mașina,iar amandoi am urcat,apoi el a pornit motorul.Apasa aceleratia pana la 100 km/h.
"Stai,cum de stii unde stau?"am intrebat eu.
"Hai sa spunem ca stiu mai multe decat crezi ti ca stiu."raspunde Justin.
"Deci m-ai spionat!?"am strigat la el.
"Hai sa nu ne certam acum cand suntem pe cale sa ne salvam fiica."a țipat el inapoi.
"Bine."am soptit eu.
Mi-am scos telefonul si am vazut 10 apeluri pierdute si 15 mesaje de la Dylan.Nu.Panica a pus stăpânire pe mine.
"Justin accelerează!"am spus îngrijorată,iar Justin a accelerat.
"De ce?Ce s-a întâmplat?"spune Justin.
"Cred ca au luat-o.Dylan m-a sunat si mi-a scris..."am inceput sa plang.
"La dracu."sopteste Justin nervos.Mi-a luat mana si mi-a ținut-o."Nu te îngrijora.Te rog nu plânge Kelsey.Ne vom găsi fiica."
M-am calmat,iar Justin a oprit la semafor.M-am uitat la Justin,iar el la mine.I-am luat fata in palme,iar buzele noastre s-au unit.Un claxon ne-a intrerupt sarutul,dupa care Justin a apăsat accelerația din nou,iar noi am continuat sa ne ținem de mana.
~
Am ajuns acasa.L-am vazut pe Dylan pe veranda din fata casei cu capul in maini.
"Dylan!"am strigat la el.Dylan s-a uitat in sus si s-a ridicat de pe scaun.
"Kelsey,Justin.Nu stiu cum?Ea nu mai e.Au luat-o.Imi pare rau Kelsey."Dylan a inceput sa suspine."Nu mi-am ținut promisiunea.Am promis ca voi avea grija de ea si ea acum nu mai e."
"Hey,vom merge sa o luam.Oliver a luat-o."spune Justin.
"Uite.Au lăsat un bilet."spune Dylan.
Am luat biletul din mâinile lui.Primul loc unde l-ai întâlnit pe Justin.
Prima data cand l-am întâlnit pe Justin eram la scoala.
Am mers pe jos pana la scoala si am vazut un grup format din baieti si majorete,fumând.Cat ma plimbam,grupul de baieti si majorete se holbau la mine.Unul dintre ei se uita in ochii mei.Avea parul blond murdar,intors in sus,iar buzele lui moi suflau afara fumul.Purta pantaloni strâmți negri,supra negri,șapcă întoarsă si ochelari de soare.Ceva la el mi se părea foarte interesant.Cat timp mergeam si ma holbam la grup,cineva a intrat in mine.
"Liceul Stratford."am spus eu si Justin deodată.
~
Eu si Justin am ieșit din mașina si am alergat spre intrarea școlii.Justin a sparte geamul cu bata lui si și-a băgat mana prim geamul spart pentru a deschide usa.Am intrat pe holurile școlii.
Am vazut săgeți care me indicau drumul.Amandoi ne-am scos pistoalele.Cat mergeam,ultima săgeata ne indica sala de sport.
"Merg eu primul."a spus Justin cu pistolul îndreptat in fata.
Justin a intrat in sala de sport,iar eu eram in spatele lui.L-am vazut pe Oliver stand acolo cu o minge de baschet in man.
"Bine.Domnul si doamna Bieber au gasit locul.Desigur ca nu veți uita unde v-ați întâlnit prima data.Dar ce stiti despre prima data cand ați facut sex?Va amintiți ce s-a întâmplat cand v-ați îmbătat?"spune Oliver.
Justin mi-a luat băutura si a inceput sa o bea."Hey!Asta era a mea!"spun bosumflandu-ma."Pai,stii ce?Mai bine bem niște shot-uri decat asta."spune Justin trăgându-ma pana la shot-uri.Justin a dat 2 shot-uri peste cap,apoi mi-a dat mie unul.Am luat shot-ul si l-am dat incet peste cap."La naiba Kelsey,nu am stiu a poti sa bei asa."M-am intors inapoi la paharele roșii,luând unul,punându-mi bere in el si începând sa beau.Am baut mai mult si mai mult,la fel si Justin,dar inainte stiati si voi ca eram beata.
Oliver a continuat"Va las asta copii.Dar ai ce vreau Justin?"
"Ți-am dar banii."spune Justin.
Ochii lui Justin s-au deschis larg."De ce ii vrei?"
"Sa spunem doar bani."Oliver a scos o cheie cu un lănțișor atasat.
Arată ca cel pe care Jazalyn la avut cand...
M-am uitat la Justin.Lantul!El a luat-o pe Jazalyn pentru ca ea purta lanțul.
"Justin,asta nu e lănțișorul de la prima zi de naștere a lui Jazalyn?"am spus eu.
"Ba da."a raspuns Justin.
Imi amintesc foarte clar ziua aceea.Era prima aniversare a lui Jazalyn.Cineva a bătut la usa,dar nu era nimeni acolo.Am observat o cutie mica pe jos.Am luat-o cu grija,sperând sa nu fie o bomba,dar cand am deschis-o nu era o bomba.Era un lănțișor frumos si o mica foicica pe care scria"La multi ani Jazalyn!"Nu stiu de la cine e.
"Aveti 1 minut sa ieșiți afara.Am setat bomba si am luat-o pe Jazalyn.Noroc.Va asteptam acasa."spune Dylan prin micutule dispozitive ce se aflau in urechile noastre.
Justin l-a împușcat pe Oliver in picior,apoi am fugit.Am fugit cat de repede am putut.Am ieșit pe usa si am intrat in mașina.Justin a intors mașina si a apăsat accelerația pana in podea.Apoi,am auzit explozia școlii.Eu si Justin ne-am uitat unul la altul si am tânjit.Mi-a luat mana si a dus-o spre buzele lui.
~
Am deschis usa casei si mi-am vazut fata stand pe canapea cu Dylan si ceilalti.
"Mami!"a strigat Jazalyn si a alergat spre mine.
M-am lăsat im genunchi si am îmbrățișat-o.
"Oh doamne.Mi-ai lipsit foarte mult.Mami te iubește ok?"am spus către ea.
"E ok mami.Si eu te iubesc."mi-a dat drumul din îmbrățișare si s-a uitat la Justin."Mami,cine e omul asta?"
"Omul asta...e tatal tau."am spus repede,dar Jazalyn m-a auzit foarte bine.
"Tati!Am un tata acum!"a strigat aceasta.Apoi a alergat către Justin pentru a-l îmbrățișă.El a prins-o si a ridicat-o intr-o îmbrățișare strânsă.
"Te iubesc tati.Chiar daca nu am stiut."spune Jazalyn.
"Si eu te iubesc babygirl."spune Justin cu lacrimi in ochi.
Justin nu era singurul înlăcrimat.Si eu eram.

Different[TRADUSA]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum