Kelsey's POV
Vanessa se ridică și vine spre mine. Poate fi ziua asta mai urata?
–De ce te uiți la iubitul meu curvo? spune Vanessa cu atitudine.
–Ce dracu! Iubitul tău se uita la mine primul! spun cu voce tare, când Justin s-a ridicat și a venit în spatele Vanessei.
–Haide Vanessa, las-o în pace! E prima ei zi! spune Justin.
–Păi spune-mi de ce te uitai la ea Justin! striga Vanessa la el.
–Pentru că pare o fată de treabă.
Huh, a spus Justin că par o fată de treabă? Imposibil.
–Cum crezi că e o fată de treabă? Arată ca o curva! iar când a spus asta, m-am ridicat și am plesnit-o pe Vanessa, aceasta căzând pe podea.
–Ce dracu ai spus curvo? Umm, te-ai uitat la tine?Probabil ți-o tragi cu 2 baieti diferiți în fiecare zi! am țipat, iar după știți ce a urmat. O profesoară era aici, uitându-se la tot ce faceam. Rahat...
–In biroul directorului! Acum! spune aceasta cu asprime în timp ce mergea pe lângă Vanessa.
Ziua asta nu putea fi mai grozavă!
Am mers in biroul directoarei, iar profesoara și Vanessa mă urmau.
–Care este problema aici doamna V? întreabă doamna Martin.
–De ce nu o întrebați pe Kelsey? spune doamna V, iar doamna Martin se uita la mine.
–Am plesnit-o pe Vanessa, am admis.
–Okay,multumesc doamna V, Vanessa scumpo du-te la asistente, iar Kelsey te rog să iei un loc, spune doamna Martin.
–Ce? Nu vreti să știți de ce am plesnit-o? spun eu.
–Nu, nu vreau Kelsey. Nu așa merge aici. Ești suspendată 2 zile, spune doamna Martin, scoțând o foaie de hârtie.
–Chiar aveți de gând să mă suspendați doamna Martin? spun șocată. Am fost suspendată și inainte, dar aici e prima mea zi, e o porcărie!
–Da te voi suspenda! Acum treci înapoi în clasă Kelsey! spune doamna Martin cu asprime.
Am mers înapoi în clasă, iar când am intrat, toată lumea a început să se uite la mine. Ce dracu mai vor acum? Vor mai multa drama de la mine?
Am mers și am luat un loc, apoi am notat ce spunea doamna V. Clopoțelul a sunat, iar eu am ieșit afară, sătulă deja de toată porcăria asta. Am căutat un loc mai retras, unde nimeni nu mă putea vedea, iar cand am găsit mi-am scos o țigară și bricheta. Mi-am aprins țigara și am început să fumez.
Am inceput să fumez de când tata a murit. Nu știu, fumatul mă calmează. Au inceput să se audă pași în spatele meu, așa că am căutat un loc unde să mă ascund, dar nu am avut unde. Mi-am aruncat rapid țigara și am călcat-o. M-am uitat in spate să văd cine e și l-am vazut pe Justin. O mare risipa de țigări.
–Ce faci aici? întreabă Justin.
–Am vrut să te întreb același lucru, spun eu.
–Pai de ce nu imi raspunzi?
–Ce crezi, luam un fum, spun supărată deoarece mi-am stins țigara.
–Oh deci și tu fumezi? intreaba Jutin șocat.
–Acum îmi ești dator pentru că m-ai facut să îmi sting țigara, spun eu, într-un mod grosolan.
Justin își scoate pachetul de țigări și scoate o țigară pentru el, apoi una pentru mine și mi-o da.
–Ai brichetă? întreabă Justin.
–Da am. Mulțumesc! spun și îmi scot bricheta din buzunar.
–Nici o problema.
I-am dat și lui bricheta mea, iar el și-a aprins țigara, după care mi-a dat-o inapoi să mi-o aprind și eu. Amândoi tragem din țigară, până când l-am auzit pe Justin murmurând ceva.
–Ce a fost asta? întreb eu.
–Nimic, am fost surprins de cum ai lovit-o pe Vanessa, spune el.
–Pai îi poti mulțumi. Din cauza ei sunt suspendată, spun eu.
Ne uitam unul la altul si începem să râdem.
–Ce? am spus zâmbind.
–Nu stiu, spune Justin zâmbind înapoi, iar apoi știți voi, eu și Justin ne-am apropriat până buzele noastre s-au atins.
CITEȘTI
Different[TRADUSA]
FanficKelsey Marie Anne a fost o adolescentă normală, până când tatăl ei a murit și ea a facut chestii pe care nu trebuia să le facă. Împreună cu mama ei, s-au mutat în Canada, iar prima zi de scoala nu a fost ce se aștepta. Ei se holbau la ea... dar cine...