Kelsey's POV
Am intrat in scoala,încercând sa nu par bolnava.Nu stiu ce e gresit cu mineNu m-am mai simtit atat de rau in viata mea.Orice mănânc,il dau imediat afara.Nu mai pot mânca nimic.Nu pana nu ma fac mai bine.Trebuie sa merg la doctor sa aflu ce am.Dar inainte trebuie sa ma vad cu Chelsea.De fapt,chiar acum vine spre mine.
"Hey."spune ea.
"Care-i treaba?"raspund eu.
"Ehh,pai te-am vazut plecând de la petrecere cu Justin.Sa întâmplat ceva huh?"spune Chelsea cu un mic rânjet pe fata.
"Da s-a întâmplat ceva,dar am fost prea beata ca sa imi amintesc."spun eu.
"Oh pai vrei sa vii la petrecerea de diseară?"intreaba Chelsea.
"Um nu.As merge,dar nu pot.Ma simt ca naiba si tot ce mănânc vine inapoi si vomit.Nu cred ca merg."spun eu.
"Stai,vomiți?Ai avut perioada aia?"intreaba Chelsea.
Ce spunea ea,m-a facut curioasa.Nu mi-a venit perioada inca,dar ar trebui sa vina cândva săptămana asta.Pana atunci.Am realizat ceva si am împins-o pe Chelsea pana la mașina mea.
"Intra in mașina."am spus eu cu atitudine.Chelsea a urcat in masina,iar asta am facut si eu.Am pornit motorul si am pornit spre Walgreens.
"Justin a folosit un prezervativ?"intreaba Chelsea.
"Nu stiu,eram beata.Sper ca a făcut-o."
'Sper'am gândit.
Am oprit in fata la Walgreens.
"Chelsea,poti te rog sa mergi înăuntru si sa imi cumperi cel mai bun test de sarcina pe care il au?"am intrebat eu.
"Sigur.Vin imediat."si a plecat intrând in magazin,pentru a-mi cumpara un test de sarcina.
Nu cred ca aveam un micuț in mine.Nu asta nu se poate întâmplat.Sunt prea tânăra pentru asta.Oh ce are Dumnezeu plănuit pentru mine?Cred ca imi va spune'Asta primesti daca ți-o tragi cu cei din jur.'
"Ai luat?"am intrebat eu.
"Dap."raspunde aceasta.
Am ieșit din parcare si am mers acasa.Trebuie sa stiu.Se poate asta intampla?Ugh continui sa ma intreb singura asta.De ce eu?De fe nu puteau fi fetele alea bune,cu 10 pe linie?Pai,cred ca toată lumea e perfecta in modul ei.
Am parcat mașina in fata casei si am intrat imediat.Chelsea a intrat si mi-a înmânat cutia cu testul de sarcina.Am intrat in baie si am scos testul de sarcina din cutie.Am luat testul blah blah blah si mi-am facut treaba.Am asteptat rezultatul si iată-l.
Am lăsat un mic țipat sa imi iasă.Nu!Nu!Asta nu se poate intampla.Nu pot sa fiu insarcinata.Si stiti care e partea cea mai rea?Faptup ca Justin e tatal copilului si noi nici nu am trecut peste stupida cearta pe care am avut-o.Da,recunosc ca cearta a fost stupida.
"Kelsey?Esti ok acolo?"intreaba Chelsea de pe partea cealalta a ușii.Am deschis usa,ținând in mana testul de sarcina.I-am arătat ca e pozitiv."Oh doamne Kelsey cum o sa duci asta singura?Si cum ii vei spune lui Justin?"intreaba Chelsea.
"Nu stiu inca,am nevoie sa fiu singura."spun eu,ieșind din baie si așezându-ma pe canapea.
"Pai eu voi pleca.Pa scumpo.Daca ai nevoie de ceva,voi fi mereu aici doar suna-ma."spune Chelsea,dupa care iese din casa.
La tot ce ma gandeam era Justin.Justin si copilul.Faptul ca e copilul lui.Ei bine,cred ca trebuie sa ii fac fata.Dar trebuie sa ii spun lui Justin.Da ii voi spune lui Justin,e copilul lui,iar eu nu voi avea singura grija de el.Nici măcar nu stiu cum sa ii fac o sticla de lapte.Acum ca ma gandesc la asta,realizez ca voi fi o mama rea.Am vrut vreodată sa am o familie si sa fiu mama?Ei bine,da am vrut,dar nu acum.
~
*ding dong*
M-am trezit la auzul soneriei.M-am ridicat si am mers la usa.M-am uitat prin vizor si era Justin.Ce vrea?Am deschis usa,iar acesta a intrat rapid usa,închizând usa si uitându-se pe vizor.
"Um te pot ajuta?Nu te-am invitat sa intri înăuntru."am spus cu atitudine.La naiba sarcina asta e oribila.
"Shhh."sopteste Justin.Se uita prim vizor,apoi se da inapoi si se lasa in jos pe usa.
"Am intrebat daca pot sa te ajut.Nu te-am invitat in casa mea."am spus ridicând tonul.
"Doamne,ce se intampla cu tine zilele astea?Esti in perioada aia sau ce?"spune el.Acum chiar m-am enervat.
"Iesi dracului din casa mea!Nu am nevoie de tine!Vei incepe sa imi atunci prostii in fata!Si cearta pe card am avut-o in mașina a fost fara sens!"am strigat cu furie către el.
Pe fata lui se citea vinovăția.
"Vreau doar sa fim prieteni,ok?Imi pare rau.Am fost prost.Acum imi accepți scuzele?"am fost surprinsă de cuvintele lui.
"Bine.Iti accept scuzele."spun suspinând.
"Trebuie sa folosesc baia."spune el.
Am ras si am spus"Chiar acolo Bieber."si i-am arătat baia.
El a intrat in baie,iar eu am mers in sufragerie sa stau jos.Am auzit usa de la baie deschizându-se.Omul asta a fost rapid.
"Um,Kelsey."spune Justin putin îngrijorat.
"Da,care e problema?"am spus si m-am ridicat de pe canapea,mergând in fata lui Justin.M-am uitat la mana lui si am vazut testul de sarcina pe care il ținea in mana.
"Ce e asta?"intreaba el.Nu am putut sa ii raspund la intrebare.Nu stiu ce sa spun.Stiu ca el e tatal,dar cum sa ii spun ca el e tatal.El trebuie sa stie ca el e tatal copilului.Fata lui Justin a devenit nervoasa si spune"Cine dracu e tatal Kesley?"
Inca il priveam îngrijorată.
"Um eu-eu"am inceput sa ma bâlbâi.
"Spune-mi chiar acum Kelsey!"spune el,încercând sa nu tipe.
"Tu."spun repede,dar atiu ca m-a auzit.
Apoi a ieșit din casa,cu testul de sarcina inca in mana.
CITEȘTI
Different[TRADUSA]
FanfictionKelsey Marie Anne a fost o adolescentă normală, până când tatăl ei a murit și ea a facut chestii pe care nu trebuia să le facă. Împreună cu mama ei, s-au mutat în Canada, iar prima zi de scoala nu a fost ce se aștepta. Ei se holbau la ea... dar cine...