Kelsey's POV
Mergeam pe langa sălile de clasă și nu voiam să intru târziu la oră. Cine stie? Poate mai primesc detenție? Nu vreau asta, deja am detenție după școală și sunt suspendată 2 zile.
Am văzut o clasă goală, aceasta era sala cu numărul 211. Am intrat în clasă, iar când am intrat l-am vazut pe Justin. Ce dracu?
–De ce ajungem mereu in situații ca asta? întreabă Justin.
Am ridicat din umeri.
–Ce faci aici? întreb eu.
–Mă relaxez, cred. Dar tu? răspunde Justin.
–La fel, spun eu.
–Stai, spune Justin, în timp ce se uita la locul liber de lângă el. M-am mișcat din locul meu și m-am asezat langa el.
–Mai târziu este o petrecere. Vrei să vii? întreabă Justin.
–Wow! Bieber tocmai m-a invitat la o petrecere? spun sarcastic.
–Taci.
–Okay. Fie, o să merg, spun eu.
–Vrei să te iau? întreabă Justin.
–Cred că da.
–Vino aici, spune Justin, în timp ce se ridica, întinzându-și mâna spre mine. M-am ridicat și i-am prins mana. Justin m-a tras lângă fereastră și a spus:
–Vezi chiar acolo? am dat aprobător din cap. Chiar acolo e locul mu preferat să ma gandesc, spune el, în timp ce se uita la acel copac.
–De ce îmi spui asta? întreb eu.
–Nu știu. Ești prima fată, căreia i-am spus despre acel loc, spune Justin, întorcându-se și uitându-se la mine.
Mi-am întors și eu capul spre el, uitându-mă de asemenea la el. I-am observat ochii. Acei ochi căprui erau atat de frumoși. Am observat să se uita la buzele mele, apoi înapoi la mine. Am facut și eu la fel cu el. Am inceput sa ne apropriem, până când ușa s-a deschis.
–Whoa ok. Pot pleca.
Era Ryan. Eu și Justin ne depărtăm unul de altul.
–Ne mai vedem pe aici Justin. Ia-mă mai târziu pentru petrecere, spun ieșind pe ușă.
Justin's POV
–Whoa ce dracu a fost aia? spune Ryan.
–Taci dracului din gura! spun, devenind deja iritat.
–Îți place de ea, nu-i așa? spune Ryan venind spre mine.
–Nu! E doar de treabă! spun devenind și mai enervat.
–Atunci de ce ai invitat-o la petrecerea de diseară?
–Ca să o pot cunoaște mai bine, spun eu.
–Siiiiiigur, spune Ryan sarcastic.
Mi-am trecut mana prin par, aranjându-l. Ryan mă cunoaște atât de bine, de parcă sunt o carte deschisă. Eu și Ryan suntem cei mai buni prieteni încă de cand eram copii.
–Pai, doar ca să știu... mă gândeam să îi lovesc fundul, spune Ryan rânjind.
M-am uitat in sus la el.
–Serios fratex am spus făcând o față ciudată.
Nu fața aia care era dezgustată, ci fața aia care spunea 'serios?'. Ryan doar a dat aprobător din cap.Omul asta e nebun. Literalmente. Clopoțelul a sunat, iar eu și Ryan am ieșit din clasă pentru a merge la ultima noastră oră.
Kelsey's POV
Am părăsit sala 211, în care eu și Justin eram, până când Ryan ne-a intrerupt. Sunt eu, sau doar ce s-a întâmplat chiar s-a întâmplat. Chiar era să il sarut pe Justin? Din nou!? Dar el se întâlnește cu Vanessa. Chiar nu vreau să mai am de-a face cu curva aia. Ea doar va primi mai multe bătăi de la mine. Iar eu voi primi mai multe suspendări.
Am inceput să mă plimb pe holuri, pentru a-mi aminti unde sunt clasele mele. Cât timp mă plimbam prin jur, am vazut baia fetelor și am intrat. M-am uitat in oglinda. Totuși curva aia nu m-a lovit. Clopoțelul a sunat, iar eu am plecat la ora mea. Scris.
Am părăsit baia fetelor și am început să mă plimb până în clasă. Eram pe cale să merg în clasa de scris, până o voce familiară mi-a strigat numele.
–KELSEY!
M-am uitat în spate și am văzut că cea care mă striga era Chelsea. Ea alerga după mine, fiind puțin încurcată de cărțile din ghiozdanul ei.
–Hey! am spus fericita.
Nu am fost de multe ori fericita, probabil până când Chelsea a apărut în viața mea. Chelsea va fi o buna prietena și pot să spun asta doar când o privesc în ochi. Ea e o fată veselă, drăguță și onestă.
–Hey, răspunde ea înapoi cu un zâmbet mare pe față.
Am intrat în clasă și ne-am așezat una lângă alta, în partea clasei unde profesorul nu ne prea poate vedea.
–Care-i treaba?
–Nimic. Tu mergi la petrecerea de diseară?
–Oh, deci ai auzit despre ea? Da, merg. Am vrut să te întreb, dar cine te-a întreabat? întreabă Chelsea curioasă.
–Oh, um, Justin, spun eu.
–Ce!? întreabă aceasta surprinsă.
–Da.
–Nu te cred. El vorbește cu tine? întreabă Chelsea interesată, pe când eu nu eram.
–Um, da, spun eu cu grijă.
–Nu cred! Dar Justin nu o lua pe Vanessa?
–Um, crezi că mai merge dupa ce i-am spart nasul? spun eu, nu foarte sigură.
–Stai! Ce!? Doar ce ai spus că ai lovit-o pe Vanessa? Nu te cred! Nimeni nu a făcut sau încercat asta vreodată cu Vanessa! Dar acum sunt impresionată, spune Chelsea surprinsă.
Am dat aprobător din cap, când profesorul de scris, a intrat în clasa și toți s-au așezat pe locurile lor.
Clopoțelul a sunat, iar Chelsea și cu mine am mers la dulapurile noastre împreună, prima dată la al ei, după care la am meu. Am ieșit afara si ne-am îmbrățișat, dupa care ne-am luat la revedere. Am băgat cheile în contact și am ieșit din parcare. Am pornit radioul și am inceput să fredonez melodia.
5 minute mai târziu, am ajuns acasă și am parcat în fața acesteia. Am scos cheile din contact și am ieșit din mașină. Am mers în fața ușii și mi-am scos cheile să deschid, dar am auzit o mașină claxonând. M-am uitat în spatele meu și l-am văzut pe Justin în Ferrari-ul lui. I-am facut cu mâna, iar acesta și-a continuat drumul cu viteză. Mi-am scuturat capul și am intrat în casă, închizând ușa în urma mea și blocând-o.
Am fugit sus pe scări și am intrat in camera mea. Mi-am aruncat ghiozdanul într-un colț al camerei și mi-am pus plasa pe scaunul ce era in camera. "Rahat." am șoptit. Tocmai mi-am dat seama că am detenție după școală.Cui îi pasa? Oricum sunt suspendată. Nu știu când va veni Justin să mă ia. Nici numărul lui nu-l am să îl întreb. Aș fi sunat-o pe Chelsea, dar nu am nici numărul ei. Ugh. Probabil ea are Facebook. Mi-am luat laptopul, am intrat pe Facebook și m-am logat. Am căutat-o pe Chelsea și am fost norocoasă să o găsesc. În mod surprinzător, numărul ei era pe pagina ei. Wow. Nici o surpriza. Mi-am lut telefonul și am scris jos Chelsea și i-am introdus numărul in telefon, salvându-l mai apoi. Am sunat-o pe Chelsea și am așteptat să răspundă. "Bună." o voce drăguță a răspuns. "Chelsea?" am întrebat eu. "Kelsey! Omg! Hey,cum ai facut rost de numărul meu?" întreabă Chelsea confuza. "Facebook." răspund eu. "Oricum, ai cumva numărul lui Justin?" întreb eu. "Um, cred că da." răspunde Chelsea. "Bun. Poți te rog să mi-l trimiti?" spun eu. "Sigur." răspunde ea înapoi. "Omg! Mulțumesc mult!" spun eu. "Oricând. Acum pa fato. Ne vedem mai târziu la petrecere." "Pa."
Un minut mai târziu, am primit un mesaj de la Chelsea cu numărul lui Justin. L-am copiat și l-am salvat în contacte, după care l-am sunat.
Justin's POV
Odată ajuns acasă, m-am așezat pe canapea. Nu îmi pasă câtuși de puțin că lipsesc de la detenție a doua oară la rând. Am auzit pași dinspre scări. Erau Chaz, Ryan, George și Melissa. S-au asezat în jurul meu.
–Frate trebuie să vorbim, spune George, iar toată lumea se uită la mine.
–Da, care-i problema? întreb eu.
–Cine e gagica asta Kelsey? întreabă Melissa.
M-am uitat la Ryan.
–Justin trebuie să știm despre asta pentru că și noi mergem la școală, exceptându-l pe George. Dar da, Ryan ne-a spus câteva detalii, spune Melissa.
Eu încă mă uitam insistent la Ryan.
–Stii că o vor folosi ca o amenințare pentru tine, am dat aprobător din cap.
M-am ridicat și am alergat pe scări până în camera mea. Când să mă așez pe pat, telefonul meu a sunat. Mi-am scos telefonul din ghiozdan și m-am uitat cine suna. Era un număr necunoscut și am raspuns. "Bună." spun eu. "Justin?" răspunde acesta. "Kelsey?" spun eu înapoi. "Da, um, bună. Eram doar curioasă, când vi să mă iei?" întreaba Kelsey. "Oh da, um, 8, 8:30." spun eu. "Oh, ok." spune Kelsey, coborându-și vocea. "Am crezut că m-ai sunat pentru că vrei să mă mai săruți." am spus, rânjind. "Omg! Taci! Am crezut că am uitat despre asta." spune ea. "Haha, nu o să uit despre asta. Sunt amintiri. Corect?" spun eu. "Ce vrei să spui Bieber? Vrei să mă săruți din nou?Huh?" spune ea, probabil rânjind. "Posibil." "Haha. Pa Justin. Ne vedem mai târziu." "Pa." Și după aceea am știut că am de irosit mult timp.
Kelsey's POV
Dupa ce am vorbit cu Justin, am mers direct ca dulapul meu, pentru a găsi ceva sexy de purtat la petrecerea de mai târziu. Am gasit o fustă scurtă cu imprimeu de leopard, roșu și negru și o bluză cu mâneci lungi, scurtă și strâmtă, pe care le-am asortat cu o pereche de pantofi cu toc negri. Tocurile nu erau foarte înalte, aveau o mărime medie. Dacă aș fi purtat tocuri foarte înalte, m-aș fi împiedicat toată ziua. Era 4:13 p.m. și m-am decis să îmi fac un duș lung și o grămadă de alte chestii ce le fac fetele. Nu am plănuit să mi-o trag cu cineva în noaptea asta. Probabil voi fi doar liberă, din nou.
~
Am terminat într-un final. Fac dușuri destul de lungi. Mi-am înfășurat un prosop în jurul corpului și am ieșit din baie. Am tras jaluzelele, apoi m-am plimbat în jurul camerei mele doar în sutien și chiloți. De obicei fac asta cand ies de la duș. Am verificat ceasul pe telefonul meu. 6:02 p.m. Hmm. Justin a spus că mă va lua în jur de 8, 8:30. Am mers înapoi în baie, am scos uscătorul de par, l-am băgat în priza și am început să îmi usuc părul și să fac alte chestii pe care le fac de obicei. După ce am terminat am pus uscătorul deoparte. Am scos un fel de ulei, pe care mi l-am întins pe păr pentru a-l întări. După asta mi-am scos ondulatorul și l-am lăsat să se încălzească, apoi am început să îmi ondulez parul. Părul meu e foarte gros, așa că îmi va lua mult să îl ondulez.
~
Mi-am terminat de ondulat părul și acesta era foarte fierbinte, ceea ce mi-a ars pielea pentru că purtam doar un sutien și o pereche de chiloți. Am verificat ceasul și era 7:34 p.m. Ugh timpul nu poate trece mai repede? Vreau doar sa treacă odată și cine stie. M-am dus și mi-am îmbrăcat fusta și bluza, apoi am mers la gentuța mea cu machiaj, pe care am dus-o mai apoi in baie. Am scos de acolo eyeliner, rimel și anticearcăn. Le-am aplicat pe toate, apoi mi-am mai verificat odată părul și am mers înapoi în cameră. Cat mă plictiseam, am început să mă joc jocuri pe telefon și să mă uit din când în când la ceas. Am primit un mesaj de la Justin care spunea 'Gata, voi fi acolo în cam 10 minute. Pregăteste-te babe.' Băiatul asta vrea să mă înnebunească. Am decis să îmi las telefonul acasă. Chiar nu vreau să îmi pierd telefonul. Mi-am luat tocurile, le-am încălțat, apoi am coborât. Am auzit o mașină claxonând, și nu au trecut 10 minute. Mi-am luat cheile de la casă, apoi am ieșit. Am mers cu pași mărunți, după care am intrat în mașina lui.
CITEȘTI
Different[TRADUSA]
FanficKelsey Marie Anne a fost o adolescentă normală, până când tatăl ei a murit și ea a facut chestii pe care nu trebuia să le facă. Împreună cu mama ei, s-au mutat în Canada, iar prima zi de scoala nu a fost ce se aștepta. Ei se holbau la ea... dar cine...