Kelsey's POV
Am surâs.
–Oh asta e Vanessa, căpitanul majoretelor și liderul 'grupului popular' și se întâlnește cu 'cel hot', Justin, spune Chelsea.
–Hmmc am spus fără grijă.
–Justin e băiatul rau. El e implicat într-o mafie, același lucru ca prietenii lui,spune Chelsea explicându-mi mai multe despre Justin.
Am aprobat, cât timp îmi țineam capul în pământ.
–Hey e ceva in neregula? mă întreabă aceasta.
Am dat negativ din cap, o imagine din trecut venindu-mi in minte.
*Flashback*
Eram în club, petrecând, până când cineva m-a tras spunându-mi să merg cu el. L-am urmat. Am crezut că mă va folosi în noaptea asta, dar nu a făcut-o. Asta e complet ciudat pentru mine.
Mi-a strâns încheietura mai tare, iar asta a început să doară.
–Ce dracu! Lasă-mă să plec! am țipat la el.
–Taci dracului curvo! am fost surprinsă de ce mi-a spus.
Am vazut un grup aproape de noi și arăta ca și cum erau într-o mafie, dar fără nici o surpriză, eram într-un grup de băieți. Băiatul care m-a scos din club mi-a dat drumul, iar ceilalți m-au înconjurat.
–Hey mamacita, îmi spune un baiat.
–Ewww. Ce dracu. Plecați din fața mea! eram terminată, tot ce voiam era să merg acasă. Stop! Dacă vă opriți, fac tot ce îmi spuneți să fac! am strigat la băieți. Apoi am realizat că eram pe cale să mă alătur unei bande.
*End of Flashback*
*s-a sunat*
Clopoțelul a sunat și m-am oprind din a mă mai gândi la trecut. Nu vreau să mă întorc acolo din nou.
M-am dus la dulapul meu și mi-am luat câteva lucruri care mi-ar putea folosi la ultimele câteva ore. Am verificat orarul și am vazut ca avea știință. Clopoțelul sună din nou, iar eu trebuie să găsesc clasa unde are loc ora de știință.
Am gasit clasa și am intrat. Profesorul de știință s-a prezentat ca domnul Coru. Mi-a spus să iau loc lângă un băiat numit Dylan. Era drăguț, dar nu vreau să am vreun iubit anul ăsta.
–Deci clasa, veți lucra cu persoana de lângă voi pentru un proiect. Puteți face ce vreți, dar să fie legat de știință.
Toată lumea a inceput să lucreze cu partenerii lui, în timp ce eu imi întorceam privirea spre Dylan.
–Buna, sunt Kelsey, spun eu.
–Dylan, răspunde el.
–Okay, deci ce vom face?
Vorbind prin clasă, eu și Dylan am stabilit să ne întâlnim la 6:00, la el acasă, având în vedere faptul că eu am detenție după școală.
Clopoțelul a sunat, iar eu m-am dus la următoare mea oră, dar acolo era el. Justin era acolo, la fel și Ryan. Nu vreau să fac nimic cu Ryan, după tot ce s-a întâmplat.
M-am dus rapid într-un colț, departe de 'ei'. Dintr-o dată Ryan a început să se uite la mine, la fel făcând și Justin. Ce naiba. Jur că oamenii sunt niște ciudați. Profesorul nu era încă în clasă, așa că, câțiva dintre noi se jucau pe telefon sau ieșeau afară. Ummm, nu vreau să văd asta. După ce am văzut la club când m-am întors, nu-mi pasă, dar nu știu de ce mă deranjează acum.
M-am uitat în sus la 'grup' și am văzut-o pe Vanessa stând în poala lui Justin. Acesta încă se uita la mine. Am observat că de data aceasta nu avea ochelari de soare. Ochii lui erau dră-stop Kelsey! Nu te mai gândi la asta! El e ceva ce tu nu vrei. Trebuie să mă opresc înainte să merg mai departe, dar ochii mei se fixează iar pe Justin. Atunci Vanessa observa că Justin se uită la mine. Aceasta îmi arunca o privire urâtă. Ce dracu? Iubitul tău se holba la mine primul!
Am un sentiment că ceva rău se va întâmpla între mine și ea.
CITEȘTI
Different[TRADUSA]
FanfictionKelsey Marie Anne a fost o adolescentă normală, până când tatăl ei a murit și ea a facut chestii pe care nu trebuia să le facă. Împreună cu mama ei, s-au mutat în Canada, iar prima zi de scoala nu a fost ce se aștepta. Ei se holbau la ea... dar cine...