Hoofdstuk 1
Ik werd langzaam wakker door een stem die me riep. "Mike, Mike, wordt je wakker je moet zo naar school." Het was m'n moeder ze komt me elke ochtend wekken zo dat ik op tijd wakker ben voor school. Ik ging rustig in mn bed zitten en gaf m'n moeder een knuffel. "Goeiemorgen mam, lekker geslapen?" vroeg ik aan haar. "Ja, heerlijk, jij ook?" vroeg ze terug. "Ik ben nog een beetje moe, maar veder wel lekker geslapen." andwoordde ik haar. "Fijn om te horen ga je maar snel klaar maken dan zet ik vast wat te eten op tafel." "Dankje mam totzo." Ik ging snel m'n bed uit en dekte het netjes op. Langzaam ging ik naar de badkamer en deed m'n kleren in de wasmand ik draaide de warme kraan aan om op te warmen en liep terug naar m'n kamer waar ik vast schone kleren klaar legde op m'n bed.
Netjes aangekleed kwam ik beneden met m'n haar nog helemaal in de war. Ik smeerde snel een broodje en at die op. Ik smeerde nog een broodje en deed die in een broodtrommel, ik pakte een flesje drinken uit de koelkast en liep naar boven. Rustig deed ik mijn boeken in m'n tas met daar naast het flesje drinken en de broodtrommel. Ik liep terug naar de badkamer en poetsten m'n tanden. "Mike schiet je op het is al acht uur je moet gaan!" riep m'n moeder vanaf onder aan de trap. "Ik kom er aan bijna klaar!" ik spoelde snel m'n mond en liep de badkamer uit ik keek nog even achterom of ik alles netjes had achter gelaten. Ik pakte m'n tas en rende de trap af naar beneden. M'n moeder stond al klaar met een jas, ik deed hem snel aan, gaf m'n moeder een kus en pakte m'n fietssleutel van het sleutelrek. "Goed je best doen op school en tot vanmiddag." riep m'n moeder me na. Langzaam fietste ik naar school, gelukkig was het niet zo ver. Toen ik op school aan kwam en m'n fiets in het rek zette, hoorde ik de schoolbel al. Snel rende ik naar binnen en kwam net op tijd het lokaal in. Ik ging snel op mn plek zitten en deed m'n jas over mn stoel, ik pakte mn boeken op tafel en de les kon beginnen.
JE LEEST
Indestructible (Dutch)
FantasyIndestructible gaat over Mike. Hij voelt zich altijd al anders als andere mensen maar wist nooit wat het was tot hij zijn krachten ontdenkt en Jesper tegen komt.