Ik werd langzaam wakker. M'n hoofd voelde zwaar ik had geen zin om m'n ogen open te doen dus wachte ik nog even. Na een tijdje deed ik toch maar m'n ogen open en schrok zo hard dat ik met m'n hoofd naar achter ging recht tegen de muur. Het werd even zwart voor m'n ogen maar het zicht kwam snel terug. Al snel zag ik waar ik zo erg van schrok. Iris zat te kijken hoe ik lag te slapen. Ze zat heel dicht bij m'n hoofd en daarom schrok ik zo hard. M'n hoofd voelde nu nog zwaarder als net. M'n moeder rende naar boven door de bonk die ze hoorde. "Mike je bent eindelijk wakker. Weet jij wat die bonk was?" "Dat was m'n hoofd ik schrok van Iris. Ze zat heel dicht bij m'n hoofd toen ik m'n ogen open deed en toen ging ik naar achter." "Gaat het?" "Alleen m'n hoofd voelt wat zwaar maar dat was ook al voor dat ik zo schrok en m'n keel is net schuurpapier." "Blijf maar lekker liggen dan. Ik haal wel wat soep voor je misschien voel je je dan wat beter." "Dankje mam. Hoe laat is het eigelijk?" "Het is 7 uur." "s'Ochtens?" "Nee s'avonds." "Heb ik weer zo lang geslapen? Hoe kan dat toch." "Blijkbaar heb je dat nodig anders slaap je niet zo lang.Ik haal even soep voor je blijf maar rustig liggen."
Kort hoofdstuk ik weet het maar de helfd was ineens weg. Het volgende hoofdstuk ik wel heel spannend.
JE LEEST
Indestructible (Dutch)
FantasíaIndestructible gaat over Mike. Hij voelt zich altijd al anders als andere mensen maar wist nooit wat het was tot hij zijn krachten ontdenkt en Jesper tegen komt.