''Mike word je wakker.'' fluisterde iemand in m'n oor. ohja school dat ook nog. Langzaam deed ik m'n ogen open en zag m'n moeder. ''Goeiemorgen mam.'' ''Goeiemorgen Mike.'' Ga maar snel douche dan maak ik eten voor je klaar. ''Dankje mam.'' Snel rende ik naar de badkamer, en draaide de kraan aan. Gisteravond had ik alles al klaar gelegd dus alleen nog wachten op de kraan. De kraan was op tempratuur gekomen en snel ging ik onder de douche, een lekker waterstraal over m'n hoofd.
Ik was klaar met douche en had m'n klaargelegde kleren aangetrokken en m'n tas en spullen voor school nam ik mee naar beneden. M'n moeder had zoals gezegt eten voor me gemaakt, ik deed een broodje in m'n broodtrommel en deed die in m'n tas. Rustig at k m'n broodje op. '''Mike het is acht uur je moet naar school.'' ''Oke mam'' Ik gaf haar een kus op d'r wang en liep naar de gang deed m'n jas aan pakte de sleutel van het rek en fietse langzaam naar school.
Dit keer op tijd op school aangekomen liep ik vast naar binnen. Ik legde m'n boeken op volgorde van de vakken die ik vandaag zou hebben in m'n kluis, en liep naar het lokaal. Op het moment dat ik bij het lokaal was ging de bel. We mochten naar binnen en de les begon.
Het was nu pauze ik liep rustig opnieuw naar m'n kluis om m'n boeken te pakken. Ik bleef maar om me heen kijken maar geen Jack te zien. Gelukkig maar. Ik liep naar de kantine om te eten tot iemand me tegen hield ''Hey Mike kom eens mee.'' ''Waarom wie ben je en hoe ken je m'n naam.'' Dat doet er nu niet toe kom gewoon even mee.'' Ik liep met hem mee naar een leeg stuk van de gang. Hij stak z'n hand uit en zei: ''Ik ben Jesper, je kent mij nog niet maar ik jou wel. Ik zal het je allemaal uitleggen maar niet nu er zijn mensen die je in de gaten houden probeer niet te veel op te vallen Mike.'' en ineens was hij weg. Wie is hij ik heb hem nog nooit eerder gezien. Ik liep naar de reseptie en vroeg: ''Mevrouw zit hier een Jesper op school?'' ''Ik zal even voor je kijken." ze klikte wat op de computer die voor haar stond en zei toen: ''Nee Mike er zit hier niemand op school die Jesper heet. Kan ik nog iets voor je doen?'' zei ze vriendelijk. ''Nee hoor dat was alles.'' Op dat moment ging de bel weer en liep ik naar m'n volgende les.
JE LEEST
Indestructible (Dutch)
FantastikIndestructible gaat over Mike. Hij voelt zich altijd al anders als andere mensen maar wist nooit wat het was tot hij zijn krachten ontdenkt en Jesper tegen komt.