Ik werd wakker van iets dat tegen m'n gezicht zat te duwen. Ik probeerde het weg te slaan tot ik kleine veertjes voelde , ik stopte gelijk en opende langzaam mn ogen. "Hey kleintje, wat is er?" ze ging in m'n nek liggen en maakte zacht een tjilp geluidje. "wat ben je toch schattig." "Mike tegen wie praat je?" hoorde ik vanaf beneden roepen. "Rustig maar ik praat tegen iris, ze maakte me wakker en toen ik vroeg wat er was ging ze in m'n nek liggen en maakte ze een schattig geluidje." "Kom je zo naar beneden? Dan mogen jullie zo naar het bos dat zal ze vast leuk vinden al die bomen en veel ruimte om te vliegen." "Oke ik kom er zo aan eerst even douche." "Oke totzo." snel deed ik de kraan van de douche aan en liep terug naar m'n kamer en legde daar kleren klaar. Ik ging onder de douche en Iris vloog vrolijk mee. "Vind je water leuk?" Ze stak dr kopje onder het water. Ik deed de stop in de wasbak en lied die vol lopen met water. Iris ging gelijk in de wasbak en begon te spetteren met het water. "Zullen we na het eten naar het bos? Dan kan je in bomen en veel vliegen." Ze ging nog vrolijker spetteren in het water. "Oke afgesproken." Ik begon me af te drogen en liep naar m'n kamer om m'n kleren aan te doen toen ik terug kwam in de douche spetterde Iris me nat. Ik pakte een washandje. "Kom Iris ga hier maar in zitten dan droog je een beetje op." Snel sprong ze in het washandje. Ik liep naar beneden met het washandje in m'n hand. "Mam ze vind water leuk." "oh , grappig. Ga maar snel eten dan kan je zo met dr naar het bos." Iris vloog van mn schouder af naar m'n moeders schouder. Ik pakte een broodje en at die op. "Mam wil je mee naar het bos?" "Ik zou wel willen maar ik kan niet ik moet nog opruimen in huis. Ga maar alleen met Iris." "Oke hoe laat moet ik thuis zijn?" "Voor 6 uur dan kan je me nog even helpen koken voor het eten." "Oke doei mam. Kom je Iris." Ze vloog gelijk van m'n moeders schouder naar die van mij en tjilpte vrolijk.
JE LEEST
Indestructible (Dutch)
FantasyIndestructible gaat over Mike. Hij voelt zich altijd al anders als andere mensen maar wist nooit wat het was tot hij zijn krachten ontdenkt en Jesper tegen komt.