- Cześć, mogę się dosiąść? - zapytała Isabella. Idąc za radą przyjaciółek postanowiła zbliżyć się do Remusa.
Chłopak podniósł głowę i uśmiechnął się, dając tym samym zgodę.
- Jestem Bella, siostra Jamesa. - przedstawiła się, siadając
- Wiem, poznaliśmy się kiedyś na Pokątnej, siedzimy razem na wróżbiarstwie i eliksirach. - odpowiedział Remus. I znowu ten zapach, Remus!
- Eliksiry! Pamiętasz o tym projekcie? Może, jak nie masz nikogo innego, znaczy z nikim jeszcze go nie zrobiłeś , znaczy... - kręciła Bella. W oddali zauważyła Narcyzę i Andromedę, które nieudolnie udawały, że odrabiają lekcje. - Może moglibyśmy zrobić razem ten projekt?
- Jasne, czemu nie? Dzisiaj jest sobota, projekt mamy oddać za dwa tygodnie w środę. Może spotkamy się tu w następną sobotę? - spytał
- Jasne, mi pasuje. - uśmiechnęła się. - Ostatnio nie widziałam się z Jamesem, co tam u niego?
- Wydaje mi się, że czuje się świetnie. Wiesz, że nadal próbuje umówić się z Lily?
- Nie da się nie zauważyć, kiedy krzyczy to swoje " Umówisz się ze mną Evans?" na cały korytarz. - zaśmiali się. Bella katem oka zobaczyła jak jej przyjaciółki po cichu wycofują się z biblioteki. A Bella i Remus rozmawiali tak jeszcze z godzinę. Złapali wspólny język, polubili się. Może niedługo będzie z tego coś więcej?
***************************************
Gdy tylko Izzi weszła do pokoju jej współlokatorki zasypały ją pytaniami:
- Umówiliście się?
- Powiedział coś?
- Robicie razem projekt?
- Pocałował cię? - pytały
- Tak, robimy projekt za tydzień w sobotę i nie, nie pocałował mnie! - krzyknęła Potter.
- Czyli faza pierwsza zakończona? - zapytała Bellatrix
- Faza pierwsza? Są jakieś fazy? - zaśmiała się Elizabeth
- Tak. Faza pierwsza to pierwsze spotkanie, umówienie się. - powiedziała Andromeda na co Beth westchnęła - Druga faza to pierwszy pocałunek, trzecia to...
- Już wystarczy! - krzyknęła Izzi i rzuciła poduszką w Andi. - Nie ma żadnych faz, jest tylko...
- Tylko?
- To tylko projekt, on na pewno ma już jakąś dziewczynę na oku! - w tej samej chwili do ich pokoju wbiegła Narcyza:
- Nie uwierzycie co usłyszałam, kiedy przechodziłam obok pokoju Gryfonów! - mówiła podekscytowana - Słyszałam jak Remus Lupin mówił Syriuszowi o tobie! Mówił jaka jesteś miła i mądra,a Syriusz na to... - wzięła oddech - Wspomniał coś o zakończonej fazie pierwszej!
- Wiedziałam! Podobasz mu się! Gdybym tylko ja miała takiego chłopaka... - westchnęła Bellatrix
- Gdzie idziesz? - zapytała Narcyza, kiedy Izabella wstała.
- Idę tylko do kuchni, przegapiłam kolację - odpowiedziała.
Faza pierwsza zakończona. Czas na fazę drugą
-----------------------------------------------------------
425 słów
maja_sowa
CZYTASZ
Kiedy Wzejdzie Księżyc|Huncwoci
FanfictionOpowieść o niezwykłej dziewczynie - Izabeli Potter. Bella to siostra znanego w całym Hogwarcie - Jamesa Pottera. Jeśli chcesz poznać jej historię to dobrze trafiłaś. *** - Tak, robimy projekt za tydzień w sobotę i nie, nie pocałował mnie! - krzyknęł...