İstanbul'a geleli iki gün olmuştu.ilk gün evde yigenlerimle vakit geçirdim ikinci gün tuana'yla vakit geçirmek için sözleştik. Birazdan beni almaya gelicek zaten o yüzden hazırlanmam lazım dolabın önüne geçip giyeceklerimi çıkardım (medya) o sıradada tuana geldi sahile doğru yola çıktık
"Damgöz bizim çocukları çağıralım çok eglenicez"
"Bilmiyorum ya senin takıldığın tipler pek bana uymuyor bilirsin hepsi kendini beğenmiş grup "diyerek yüzümü burusturdum.
"Hadi be bir seferlik sadece tanışırsınız"
"Peki tamam ama hemen kalkicaz çok fazla çekebilecegimi zannetmiyorum"
Daha lafımı bitirmeden telefona sarıldı...
"Aradım geliyorlar çok yakisiklilar var arasında seç beğen kanka sjdhsjksdjs"Buna sadece gözlerimi devirmekle yetindim aradan on dakika felan geçer geçmez asfaltta kayarak gelen arabaların sesi geldi kesin tuananin grubudur demeye kalmadan cafeden iceri girdiler tuananin dediği gibi varmış harbiden şöyle bir göz gezdirdigim zaman cafedeki bütün kızların salyalarinin aktığını gördüm. Erkeklerde gruptaki iki kıza yiyecekmis gibi bakiyorlardi buna tabiki ben yine gözlerimi devirdim.
Masaya üç taş bide ikisi afet oturdu vay anasını o kaslar ne yawrum pazardami satiyorduda hepiniz almışiniz dememek için zor tuttum kendimi o sırada tuana lafa atıldı"Bak bu mert buda biricik kankam damla"sarışın kaslı çocuktu yani gideri var "memnun oldum damla" diye göz kırptı yavşaklardan nefret ettiğim için başımı gelişi güzel salladım.
"Buda efecan .efecan damla" siyah saçlı uzundu felan "memnun oldum Damla " dedi sevecen sesle ay bide tatlı ya bu ."Ali damla Damla Ali "elimi uzattım ama elimi öptü iyyaakk salya oldu lan orasi" hoşgeldin damlacim "zoraki bir gülümseme yolladım.
"Bunlarda elif ve naz "ama bunlar boya küpü be abicim ikiside memnun olmayan bir sesle" memnun olduk" dedi tabiki bende aynı şekil karşılık verdim.
"Oguz nerde haber vermedinizmi "
" Onun işi varmış birazdan gelecekmiş " diye karşılık verdi mert
"İyi tamam " tam o sırada biri daha geldi bununda diğerlerinden pek farkı yok sanki daha mı tatlı ne kahverengi ve siyaha çalan saçı gözleri gizemli felan birden çekti sandalyesini birşey demeden oturdu. Gözleri bir an bana kaydı ve göz göze geldik ama yüzünü buruşturup önüne geri döndü kendini beğenmiş piç bende aynı sertlikte karşılık verdim.
"Eee ne içiyoruz "dedi elif bir parfüm şişesi dedim mırıldanarak galiba mert duymuş olacak ki sessizce bana bakarak kikirdadi bende şirin olduğumu düşündüğüm muhteşem kurbağa gülüsumden yolladım. Herkes sipariş verdi sohbet muhabbet derken yarım saat geçti eğlenmedim dersem yalan olur üç taş iyi laf ediyorlar kızlarda olur olmadık yerlerde saçma sapan gırtlaktan çıkardıkları sesleriyle kahkaha atmaya çalışıyorlar ama dediğim gibi çalışıyorlar tabiri caizse havuzda yüzen domuz sesi gibi kahkahaları var. Oğuz denen çocuksa pek burda değilmiş gibi varla yok arası bir şey.
"Neyse biz artık gidelim geç oldu hadi tuana "diyip sirince gülümsedim
"Ne geci kanka daha erken oturalım biraz yarım saat sonra kalkarız "
"İyi peki o zaman ben dışarıdayım sigara içicem sonra gelirsin yanıma hadi görüşürüz "deyip çıktım cafeden yeminle beynimi yediler ya bu ne.
Sigaramı yaktım uzun bir duman çektim içime sigara benim olmazsa olmazlarımdan öyle kendi kendime yürürken biri arkamdan ıslık çalarak arkadaşına beni işaret etti ben böyle şeylere asla gelemem "ne bakıyorsunuz lan pic kurulari""Vay vay vay bide güzel olduğunuz kadar asiymissiniz de "dedi çapkın bir gülümsemeyle.
"Vay vay vay piç olduğunuz kadar iğrençsinizde " dedim dalga geçer gibi sinirlenmiş olacakki yaklasmaya başladı ve dibimde bitip elini belime koydu ve kulağıma eyilip "çok zorlama güzelim her an seni altıma alabilirim "diye fısıldadı küçük bir kıkirdama yollayıp sakaklarina dizimi geçirdim ve beklemiyor olucak ki geri geri sendeleyip yere kapaklandi bende kulagina
"Her önüne gelene yavsama canım benim kim kimi altına alır bilemezsin" dedim ve ordan ayrıldım
Telefondan tuanayi aradım ve eve gideceğimi söyledim oda hemen geliyorum dedi kapattı beş dakika sonra geldi ve yola koyulduk. Bir kaç soru felan eşliğinde eve geldik.
"Yarın bizim okula gelsene çıkışta takılırız "
"Peki zaten evde canım sıkılıyor "dedim ve yorgun olduğum için yatmaya karar verdim. Sen okul okumuyormusun derseniz okulu bıraktım iki sene sınıfta kaldığım için
Sabah uyandığımda tuana çoktan okula gitmişti bende Nermin teyzeye veda edip dışarı çıktım. Nasıl olsa tuana'yla birşeyler yeriz diyip kahvaltı etmedim ama çok pişmanım karnımda davul çalıyor resmen. Saate bakmadan yürüyerek okula giderken sigaramı yaktım öyle yerlerki sanırsın benimle yandaki son lisesinde okuyorlar mübarek . Okulun duvarına yaslanıp etrafı incelerken dünkü çocukları gördüm şu bana yavsayan itleri. Onlarda beni görmüş olucak ki yanıma gelmeye başladılar. İçimden sabır dilenerek beklemeye başladım. "Oooo dünkü atarli guzelimizde buradaymış hangi rüzgar attı sizi buraya "diyip piç gülümsemesiyle baktı bende sert ve donuk ifadeyle "dün dayak yiyen bir piç vardı belki yine yemek istiyordur diyip geldim" beni aniden duvara sıkıştırıp konuşmaya başladı"sen kendini ne zannediyorsun küçük fahişe benimle böyle konuşamazsın "hayvan kadar güçlü olduğu için itemedim ve dudaklarını boynumda gezdirmeye başlamıştı ki tuananin sesiyle geri çekildi
"Lan şerefsiz barış benden geçtin şimdide arkadaşıma mi yawsiyorsun it "
"Ben senin arkadaşın olduğunu bilmiyordum tuana özür dilerim "ha o özür mu diledi tuana sert bir omuz atıp benide çekerek ilerlemeye başladık ilk defa onu bu kadar sinirli görüyordum
"Akşama night clup' a gidicez ona göre hazırlan"dedi ve kolumu bıraktı
"Tuana noluo ne bu sinir o pezevenk sana ne yaptı "
"Bana değil sana yapıyordu az kalsın ben gelmeseydim şu an ne durumda olurdun"diyip ağlayarak bana sarıldı bende aynı şekilde karşılık verdim ve ne olursa olsun bu konuyu öğrenecektim. Beraber eve gidip hazırlandık ve clupa gittik ben tamamiyle siyahken tuana ise gökkusagi gibiydi. Çocuklarla masada otururken oğuzu bir kız ile kenarda yiyisirken gördüm gözü bir an bana kaydı ama bu sefer ben yüzümü burusturarak önüme döndüm. Herkes içerken ben meyve suyu aldım alışık değilim içmeye. Masadakile teker teker dansa kalktılar bende sigara içmek için terasa çıktım .boş ve ürkütücüydu ama takmadım. Sigaramı yakıp içmeye başladığım zaman dudaklarımdan çekilmesiyle sinirle arkama döndüm keşke dönmeseydim oğuzla resmen burunlarımiz birbirine değdi aniden çekildim oda sanki hiç bir şey olmamış gibi manzaraya bakmaya başladı ne o konuşuyor ne ben sadece sustuk ben tam içeri giderken kolumdan tutup sigarayı tekrar dudaklarıma yerleştirdi ve arkasını dönüp gitti dengesiz piçin tekiydi resmen... Bizi efecan eve bıraktı ardından tuana'a olan biteni anlattim önce bir iki dakika çığlık attı ardından barışa baya sövdü ardından da oğuzla çok yakisiyormusuz felan gibi saçmaladı.
"Tuana kendine gelirmisin bilmiyormusun benim erkeklerle
İşimin olmadığını bi daha böyle şeyler duymak istemiyorum ve şimdi yatıyorum "diyip yattım
Nasıl boyle birsey düşünebilirdi aklım almıyor doğrusu .öyle birşey olamaz.
BEN TAMAMİYLE SİYAHKEN AŞK ATEŞİYLE YANIP KÜL OLMAK İSTEMİYORUM !!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Olan Umudum
Teen Fiction"UMUT HİÇ YOKTU APTAL İNSANLAR UMUTTAN BAHSETTİ DAHA APTAL OLANLAR ONLARA İNANDI "