Medya=Ozan Arkadaş
Beğendiyseniz oy ve votelerinizi bekliyorum İyi okumalar :)
____________________________
Beynimde o kelimeler sürekli dönüp duruyor belirsizlik kafamin içinde kol geziyor burda öylece oturamam birşeyler yapmam gerekti bunun bilincinde olmama rağmen aklım durmus çalışmiyordu sanki. Basimi ellerimin arasına alıp düşünmeye başladım ne yapmam lazım tuanalar okulda kahretsin en iyisi aramaliyin en mantıklı olan sey bu simdi ne yapacağımı bilmiyorum kafami toparlayamiyorum.Telefonu elime alıp aramaya başladım. Çalıyor çalıyor çalıyor siktir açmıyor .Tekrar tusladim numarasıni çalıyor caliyor cali...
"Alo efendim damla niye arıyorsun şimdi ya dersteydim "fısıltı halinde konuşmuştu hay ben böyle işin
"Tu-tuana "ben bu kadar korkak değildim neler oluyor bana dengemin içine sictilar
"Damla noldu niye kekledin iyimisin güvendemisin"derin bir nefes alıp konusmaya basladim
"Tuana o aradı beni gizli numaradan"
Astımım olduğu için nefesim yetmiyordu yinede dayanmaliyim"Kim aradı bekle bir dakika dışarı çıkıyorum "bir kac dakikalık sessizlikten sonra tekrar konusmaya basladi
"Tamam damla sen sakin ol ve anlat şimdi ne oldu "
"Balkonda otururken gizli numaradan biri aradi basta konuşmasada ben tam kapatacakken oyun başlasın dedi ve kapattı oydu eminim sesi ona benzedi "tırnaklarimi elimin içine geçirmiş git gide sikmaya başlamıştım
"Kimdi o dam..."telefonun kapanma sesi gelmesiyle dahada panik oldum
Tekrar aramama rağmen aradığınız kişiye su anda ulaşılamıyor diyor. Digerlerinin de telefon numarası yok bende gördüğüm zaman almayi aklımın ucuna not edip hızla ayakkabılarimi giyip okula doğru koşmaya başladım ama bu nefes darlığım baya zorluyordu ciğerlerimi az daha dayanmam lazımdı. Okulun kapısını gördüğüm zaman ayaklarımdan canımın çekildiğini hissettim. Cok merak ediyorum tek dostum iyimi diye son kez derin bir nefes alarak tüm gücümle koştum. Okula girdiğim gibi dizlerimin üzerine çökmem bir oldu. Yavaş yavaş gözümde kararmaya başlamıştı acilen ilacimi içmem gerekiyordu ben bunları düşünürken nefesim kesildi ve gözüm kapanirken en son duyduğum sey ise öğrencilerin ambulans çağırın diye bağıran sesleriydi...Gözümü yavaş yavas açarken tepemdeki ışık yüzünden pek mümkün olmuyordu. Bu iğrenç koku ve sesler nerede olduğumun apaçık bir kanıtıydi. Hastanelerden oldum olası nefret ederdim zaten .Bir kaç denememden sonra gözlerimi açmayi basarip etrafima bakındım koltukta uyuyan nazi gördüğüm zaman kısa çapli bir şok yaşayıp yerini ardından tedirginlige bıraktı. Nazin yerinde Tuananin olmasi gerekiyordu. Yatakta doğrulurken çıkardığım seslerden dolayı nazida uyandırmistim.
"İyi misin nasıl hissediyorsun kendini" gayet şefkat barındıran bir sesle sordugu soru afallamama neden oldu bu ses bu kizdanmi cikmisti şimdi. Tam konuşmak için agzimi açmıştim ki bogazimdan gelen şiddetli öksürük ile bogulurcasina öksürmeye başladım .Nazın hemen bir bardak suyu uzatmasıyla rahatladim ve kendime geldim
"Biraz daha iyiyim Tuana nerde kac saattir burdayım en son okulda bayıldığımi hatırlıyorum "yüzüne dikkatlice bakıyordum ama sorduğum her bir soruda yüzü istem disi değişiyirdu .Once ufak bir rahatlama sonra bir korku ve yerini ardından tereddüte bıraktı anlaşılan hiç bir duygusunu gizleyemiyordu yada ben insanlari çözmek konusunda baya ilerlemis olduğum icin bana öyle gelmisti bilemiyorum.
"On dokuz saattir buradasın nefes darlığın varmis ve ilacını vaktinde almadığın için baya zorlanmis ciğerlerin doktorlara uyandığını soyliyim"diyerer kalkip kapidan çıkiyordu ki sorduğum soruyla olduğu yerde kaldı .
"Tuana nerde Naz "sesimdeki endişeyi saklama gereksinimi duymadan çıplak sesle sorduğum soruyla bana bakmadan
"Isleri var onun halledip gelecek "
diyerek çıktı odadan içimdeki kötü his tekrar etrafta kol gezinmeye basladi.
Tuananin sesini duymazsam rahatlayamam diyerek telefonu elime aldim ve ekranda gizli numaradan gelen bir bildirim yazisiyla karşılaştım bakıp bakmamak konusunda tereddütte kalsam bile merak duyguma yenik duserek açtım fotoğrafı . Gördüğüm şey nefes almaya yetkimi tekrar kaybetmeme yol açmışti . Tuana bir sandalyede tamamen her yeri bağlı bir sekilde oturuyordu ve altinada şu notu düşmüştüArkadaşının hayatı ellerinin arasında;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Olan Umudum
Teen Fiction"UMUT HİÇ YOKTU APTAL İNSANLAR UMUTTAN BAHSETTİ DAHA APTAL OLANLAR ONLARA İNANDI "