İnsanlardan nefret etmiyorum, sadece onlar etrafımda olmadığında daha iyi rahat hissediyorum ...
Bugün en heycanli günüm diyebilirim az kafa dinlemek iyi gelecek buna eminim . Başka insanlar gibi bir ailem yok bunaldın sen oraya buraya gönderelim git gez diyen . Arada yollarlar beni İstanbul'a. Aşık olduğum tek şey koca İstanbul kimisine göre dünyadaki cehennem , gürültüsuyle trafiğiyle insanının çokluğuyla, kimisine göre saklı cennet, görmek istediği güzellikleri içinde barındıran denizi o gürültüsü hatta trafiği bile benim için bir muc...
+Damla hadi geç kalıyorsun kör olasıca otobüs kaçacak sende kalırsın burda ! Diyen annemin güzel iltifatiyla dusuncemi bitiremeden
alelacele aşağı indim.
+orada kendini kaptırma herzamanki gibi ol ablanın sözünden çıkma yigenlerine göz kulak ol yabancılarla konu..+Aneyyyyyy bitmedimi bu konuşman sabahtan beri kulaklarımı si... pasını sildin (32 dış sırıtma 😆)
+Sus çok konuşma da bin şu arabaya diyip beni az kalsın arabanın tekerleklerinin gazabına uğratacak olan anneme zorlada olsa sarilip bindim arabaya . Aney diye demiyorum ama çok deli kadındır . benim gibi aklı başında güzel yeri geldimi konuşan suskun imanlı bir görl olaraktan ( bide ben kendimi övmeyide sevmem ama) hiç bana benzememis ... çantamdan kulaklığımı çıkarıp guntac Özdemir benimle yan şarkısını açtım. Yol boyu rahat bir pozisyon bulmaya çalısip ama altını çiziyorum çalışıp bir kere yere kapaklanmamla buna bir son verdim .
Mola yerine geldiğimiz zaman dışarıdan gelen gürültüyle cama doğru döndüm. İki adam tuvalet parası için sözlü tartışmaya girmişler neymiş efendim 25 kuruş eksik vermismis. Bu kadar saçmalık sadece insanoğlundan beklenirdi zaten. Ben bunlarla düşüncelere dalmışken telefonumun zil sesiyle kendime geldim tövbena arıyor... ki bu kim diye sorarsaniz istanbuldaki tek kankam tuana olur kendisi gerçi benim ondan başka arkadaşımda yokta neyse.+nerdesin ne zaman geliyorsun yanında taş çocuk oturdumu yoksa recep ivedigin bilinmeyen kardesimiydi benden başka kanka bulunmu bulduysan gelme sen beni nasıl aldatirsin beni beni bihterini kendimi beş çocukla ortada kalm...
+ayy bi dur kızım ya ne bu lan seni görende icerde filminin yonetmeni sensin sanacak.
+uff tamm nerdesin soylede beklemeyelim seni iki saat otogarda
+yarım saat sonra oradayım kanka mucuk mucuk genç ...
Şimdi siz diyorsunuzdur bu kız kendinden bahsederken kafasına birşey mi düştü diye ikisi aynı kişi olamaz diye ama aynı kişi. Tek fark yalnızken içimdekileri dökebiliyorum. Karanlığı seviyorum çünkü beni orda kimse bulamaz hissediyorum gardımi sadece o zaman indirebiliyorum . İnsanları her hareketinde daha cok tanımaya başlıyorum . Çevredekilerin gözü sürekli sendedir her hareketini izler yalan yanlış yorumlar yaparlar maksat laf olsun. En zayıf noktani bulup oradan vurmaya çalışırlar.
Bende işte insan içine çıktığım zaman maskemi yüzümden eksik etmem. Mutlu görünürum hep yapmacık gülerim yeri geldimi sert yeri geldimi yumuşak biri olarak görünürum. Ama asıl ben tamamiyle siyahla
kaplanmışim ruhum düşüncem olmayan umutlarım. Hepsi zerresine kadar siyah. Bazen beni geçmişte bu hale getiren insanlari bulup alnından öpesim var. Hayata bakış açımı değiştirdiler. At gözlüklerinden bakmanın saçmalığını gösterdiler
Beni kendi hatalarımdan ders alarak büyümemi sağladılar. Ve en önemlisi de Siyah bir Kelebek olup gökkusagina savaş açmayı öğrettiler..._______________________
Yorum ve votelerinizi bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Olan Umudum
Novela Juvenil"UMUT HİÇ YOKTU APTAL İNSANLAR UMUTTAN BAHSETTİ DAHA APTAL OLANLAR ONLARA İNANDI "