chapter 9

13 3 1
                                    

Την αλλη μερα ξυπνησα με καλη διάθεση. Εβαλα μια φορμα, τα αθλητικά μου, επιασα τα μαλλια μου κοτσο και άνοιξαν τη πόρτα...

Εγώ: Scott τι κανεις εδώ?

Tyler: Καλημέρα και σε εσένα! Ελεγα να πηγαίναμε για καφέ αλλά... Κάπου πας, έτσι?

Εγώ: Ε... Ναι είπα να πάω για τζοκινγκ...

Tyler: Α ωραία! Να έρθω κι εγώ τοτε, το χρειαζομαι.

Εγώ: Εσύ το χρειαζεσαι? Τι λες τωρα? Μια χαρά αδύνατος και καλογυμνασμενος είσαι! Και συγουρα θα εχεις κάτι καλυτερο να κανεις. Πήγαινε με την Lucy για καφέ.

Του έκλεισα το μάτι.

Lucy: Γεια σου Tyler!

Είπε τη στιγμη που ηταν στο μπάνιο και έπλενε τα δωντια της. Πήρα ενα χαρτί κι ενα στυλό και του έγραψα "ζητα της να πάτε για καφε☺"

Tyler: Lucy τι θα ελεγες να πάμε για καφέ?

Ανοιξε τη πόρτα του μπάνιου απότομα και στηρίχθηκε πανω της.

Lucy: Σοβαρά τώρα? Το εννοεις?

Tyler: Φυσικά! Γιατί όχι?

Εγω: Εγώ παιδιά τη κάνω τώρα. Εσείς όπως είπαμε για καφεδακι.

Χαμογελασα στον Tyler και τον χτυπησα ελαφρά στον όμο. Βγήκαν στο δρόμο και άρχισα να κάνω τζοκινγκ μέχρι που απομακρυνθηκα αρκετά απ το σχολείο.

Ian: Γεια σου ομορφουλα...

Γυρησα το κεφάλι μου απότομα και ειδα τον Ian να τρέχει δίπλα μου.

Εγώ: Απο που ξεφυτρωσες εσύ?

Ian: Σε σκεφτόμουν... Και μέσα απο τις σκέψεις μου άκουσα γνωστά βήματα... Και τσουπ! Να με διπλα σου. Γιατι τρεχεις, έγινε κάτι?

Εγώ: Πρεπει να συμβεί κατι για να τρέχω? Και δε τρέχω, κάνω τζοκινγκ.

Ian: Μα εσύ δε το εχεις ανάγκη μωρο μου...

Με αρπάζει απο τα μπράτσα και με vampire speed με κολλάει σε ενα δέντρο και αρχίζουμε να φιλιομαστε παθιασμένα ωσπου...

Nathaniel: Αλήθεια παιδιά?

Ο Ian ξεκολλαει άθελά του απο πανω μου θυμομενος και κοιτάζει τον Nathaniel.

Ian: Τι θες Nathaniel?!

Ο Nathaniel ηταν γεμάτος αίματα και τον κοίταζε με απολητικο βλεμμα.

Electrified HeartsWhere stories live. Discover now