Ηταν 12:30. Δε με επερνε ο υπνος και σριφογυριζα στο κρεβάτι σα τη σβούρα. Σκέφτηκα να ανοιξω τη τηλεόραση μιας και δεν με επερνε ο ύπνος, αλλά το τηλεκοντρόλ πουθενά. Ανοιξαν το φως και το είδα στο κρεβατι της Lucy's ακριβως δίπλα της. Πήγα να το πάρω και με το που το αγγιξα γιρυσε απότομα μέσα απο τον ύπνο της και μου έδωσε μπουνιά και έπεσα κάτω.
Lucy: Ομγ Eva! Συγνώμη, νομιζα οτι ήταν κάποιος άλλος! Ξέρεις αυτές τις μέρες, δε κοιμάμαι και πολύ καλά με αυτά που συμβαίνουν...
Εγώ: Δε πειράζει... Ουτε εγώ. Σε καταλαβαίνω.
Lucy: Νιώθω... Οτι θα ερθει κάποιος και θα με σκοτώσει στον ύπνο μου...
Εκατσα δίπλα της και της έπιασα το χερι.
Εγώ: Κανεις δε θα σε σκοτώσει Lucy... Είμαι εγώ εδώ... Και ο Ty, και ο Ian!
Ξαφνικα ακουσα μια πόρτα να κλείνει και βήματα.
Lucy: Είσαι σιγουρη οτι δε θα μας σκοτώσουν?
Με κοίταζε με φοβισμένο βλέμμα σα κουτάβι. Σηκωθηκα απο το κρεβάτι και πήγα προς τη πόρτα.
Εγώ: Λογικά θα είναι κάποιος μαθητής...
Lucy: Μην ανοιξεις!
Ανοιξα τη πόρτα και δεν είδα κανέναν εξω.
Lucy: Κανεις δεν είναι κλείσε τώρα.
Εγώ: Επιστρέφω...
Εκλεια τη πόρτα πίσω μου και προχωρισα στο διαδρομο. Κανεις δεν ηταν... Και τα βήματα? Προχωρησα μέχρι το τελος του διαδρόμου και στρίβοντας έπεσα πανω...
Ashley: Eva! Με τρομαξες! Τι κανεις τέτοια ωρα εξω?
Εγώ: Εγώ ή εσύ?!
Ashley: Καλά συγνώμη. Είχα αϋπνίες. Δε κοιμάμαι καλά το τελευταίο καιρό.
Εγώ: Κι εσύ? Αλήθεια που εχεις χαθεί εσύ? Τοσο γρήγορα ξεπερασες τον Ty?
Ashley: Σιγά καλέ, δεν ήραν και τίποτε σημαντικό αυτό που είχα με τον Ty... Εγω παντα ήθελα κάποιον με μεγαλύτερα προσόντα... Ο Tyler ηταν το παιχνιδακι με λιγα λογια...
Εγώ: Τον καημενο...
Ashley: Ε καλά όχι και καημένος... Είμαι σιγουρη οτι μετα το χωρισμο μας τα έχει φτιάξει με κάποια... Εσύ ξέρεις τίποτα?
Εγώ: Ναι... Η αλήθεια είναι οτι τα έχει με κάποια...
Ashley: Ποιος ειναι? Τη ξέρω?
YOU ARE READING
Electrified Hearts
FanfictionHey Guys!! Το όνομα μου είναι Eva Hale και είμαι 17χρονων. Πριν λίγο καιρό μεταμορφώθηκα σε werecoyote εξετιας ενός τραγικού συμβάντος, που έπρεπε να σκοτώσω τον πατέρα μου (πρώην werecoyote) για να ζήσω. Για να επιβιώσω, η μητέρα επέμενε να με στεί...