Ο Tyler ανέβαινε τις σκάλες και πήγα από πίσω του.
Εγω: Ει Ty! Είσαι καλά?
Δε μίλησε και σταμάτησε στο τέρμα της σκάλας.
Εγω: Λυπάμαι για αυτό που είδες... Πραγματικά.
Tyler: Δε πειράζει. Ήξερα πάντα ότι ήταν ένα τσουλι. Πότε δεν ήταν ο τύπος της γυναίκας που ονειρευόμουν...
Εγω: Μα δε το καταλαβαίνεις ότι το κάνει για να πάρει καλούς βαθμούς? Ένας καθηγητακος είναι, τίποτα παραπάνω... Δως της μια ευκαιρία...
Tyler: Μα δε τη θέλω. Εγώ θέλω κάποια που να τα έχει μαζί μου και να είναι πίστη σε εμένα. Να με αγαπάει και να μη κολλάει στους άλλους όταν εγώ δεν είμαι μπροστά.
Καθώς τα έλεγε όλα αυτά με πλησίαζε και όταν με πλησίασε αρκετά, ηταν έτοιμος να με φιλησει.
Εγω: Όχι... Tyler
Τραβήχτηκα λίγο προς τα πίσω.
Tyler: Συγνωμη, δεν ήθελα να... Δε σκεφτόμουν.
Εγω: Δε πειράζει...
Τον άγγιξα στον ώμο χαμογελώντας του και μετά εκείνος πήγε στο δωμάτιο του και εγώ κατέβηκα κάτω.
Lucy: Το πήρε χάλια ε?
Εγω: Αντιθέτως... Φάνηκε να μη τον ένοιαξε κι όλας...
Lucy: Οχ αυτό δε θα θέλει να το ακούσει η Ashley... Πάμε να φάμε?
Εγω: Μπα... Δεν έχω όρεξη...
Ειπα και βγήκα απο το σχολείο πηγαίνοντας προς το δασος.
Ian: Σου έλειψα?
Εγω: Σε σκέφτομαι συνέχεια...
Τον έπιασα από το σβέρκο και τον φίλησα γλυκά.
Εγω: Τι ακριβώς συμβαίνει μεταξύ μας? Τι είμαστε τώρα εμείς?
Ian: Τι θέλεις να είμαστε?
Εγω: Δε ξέρω... Φοβάμαι... Αν σου κάνω κακό? Αν μας καταλάβουν? Αν...
Δε πρόλαβα να ολοκληρώσω τη πρόταση μου και με άρπαξε και με φίλησε με πάθος.
Εγω: Μου αρέσεις... Πολύ...
Τον χαϊδευα στο πρόσωπο. Σχηματίζεται στο πρόσωπο του ένα τραβά γελάκι. Με αρπάζει και με κολλάει με vampire speed σε ένα δέντρο. Σιγά σιγά το φιλι άρχισε να γίνεται γλωσσοφιλο. Μέχρι που...
ESTÁS LEYENDO
Electrified Hearts
FanficHey Guys!! Το όνομα μου είναι Eva Hale και είμαι 17χρονων. Πριν λίγο καιρό μεταμορφώθηκα σε werecoyote εξετιας ενός τραγικού συμβάντος, που έπρεπε να σκοτώσω τον πατέρα μου (πρώην werecoyote) για να ζήσω. Για να επιβιώσω, η μητέρα επέμενε να με στεί...