Ian: Θα έρθεις?
Του χαμογελασα και έβγαλα τη μπλούζα μου τρέχοντας και έπεσα στην αγκαλιά του φιλοντας τον. Μετα έβγαλαν το παντελόνι μου, το ίδιο έκανε κι αυτός και μπήκαμε σιγά σιγά μέσα.
Εγώ: Είναι παγωμένη.
Είπα καθος μπήκα ολόκληρη στη λίμνη και ο Ian ήρθε και με αγκάλιασε άπω πίσω.
Εγώ: Ξέρεις... Σκοτεινιάζει και δεν έχω αλλά εσώρουχα...
Ian: Σε προτιμώ χωρίς αυτά...
Είπε δαγκώνοντας τα χείλη του και με φίλησε στο λαιμό. Με γυρησε απότομα και έβαλα τα χέρια μου πίσω απο το λαιμό του, με κοίταξε με ενα στραβό χαμόγελο και όρμισε στα χίλη μου. Με σήκωσε απο τους μηρούς και τυλιξα τα πόδια μου γύρω απ τη μέση του. Σταμάτησε και με κοίταξε καθώς προσπαθούσαμε να βρούμε τις ανάσες μας.
Ian: είσαι σίγουρη;
Δεν του απαντησα αλλά κουνησα θετικά το κεφάλι μου. Ο Ian μου χαμογέλασε και με ξανά φιλισε καθως το χερι του ηταν πανω στην σπονδυλική μου στήλη και πήγαινε όλο και πιο κάτω μέχρι που σταμάτησε και αρχισε να προχωράει προς τα εξω χωρίς να σταματήσει το μαγευτικο μας φιλί. Μόλις βγήκαμε απο το την λίμνη με ακούμπησε στην άμμο καθώς με φιλαγε στον λαιμό και κατευθυνόταν προς το στήθος μου. Ξαφνικα έκατσε με τα γόνατα στην άμμο και με έβαλε να κάτσω πανω του. Μόλις εκατσα πανω του άρχισε να με φιλάει και με τα χέρια του ξεκουμποσε το σουτιεν. Εμεινε να με κοιτάει χαμογελώντας και με μια απότομη κίνηση βρέθηκα στην άμμο και ο Ian απο πανω μου. Τον κοίταξα που δάγκωσε με σέξυ τροπο τα χίλια του και αυτό με άναψε πιο κάτω με. Αμέσως χωρίς να περιμένω λεπτό τον φιλησα και το φιλί στο τελος κατεληξε σε γλωσσοφιλο μέχρι που άρχισε να με φιλάει στο λαιμό και απο τον λαιμό κατέβαινε όλο και πιο κάτω μέχρι που έφτασε στο εσώρουχό μου, το δάγκωσε στην άκρη και μου το έβγαλε με τα δόντια του. Αφου μου το έβγαλε εντελώς μου άνοιξε ποιο πολύ τα πόδια και έβαλε το κεφάλι του αναμεσα απο τα πόδια μου. Αρχισε να γλύφει την περιοχή μου και τα χέρια μου πήγαν στο καφαλι του καθώς με κάθε κίνηση του ανατριχιαζα πιο πολύ και του τραβαγα τα μαλια. Ξαφνικά σταματάει και βάζει το δάχτυλο του μέσα μου, τοτε η μέση μου κυρτωσε και εβγαλα εναν αναστεναγμό ηδονής. Ο Ian χαμογέλασε και με φιλησε ενώ εγώ με μια κίνηση βρεθηκα απο πανω του, πλέων είχα το πανω χερι και άρχισα να του αφήνω υγρά φιλία στο λαιμό και στους κοιλιακούς. Δευτερόλεπτα αργότερα του εβγαλα το μποξερακι και μπήκε μέσα μου καθώς ταυτόχρονα με φιλουσε. Στην αρχη με βασάνιζε με αργές κινήσεις και εβγαζα κραυγές ηδονής όμως μετα αρχισε να επιταχυνη με αποτέλεσμα απο την ηδονή που μου προκαλούσε τα νύχια μου μακριναν και να τον γρατζουνισα στην πλάτη. Με κοίταξε με εναν τροπο που ήταν σαν να μου έλεγε οτι δεν πειράζει και με ξανά φιλησε. Αυτό συνεχίστηκε για αρκετή ωρα ακομα, μέχρι που αποκοιμήθηκα στον όμο του και εκείνος με πήρε σε στιλ νύφης και με πήγε μες στο σπιτι και με ξάπλωσε στο κρεβάτι του κάτω απο τα σκεπάσματα.
~Το άλλο πρωι~
Ανοιξα τα ματια μου και αντικρισα δίπλα μου ενα δίσκο με πλούσιο πρωινό.Ian: Καλημέρα ηλιαχτιδα.
Μου έκλεισε το μάτι και μου χαμογέλασε ήρθε κι έκατσε δίπλα μου. Εγώ σηκωθηκα λίγο, ακουμποντας τη πλάτη μου στο μαξιλάρι και σήκωσαν λίγο το σεντόνι και είδα οτι ήμουν γυμνή.
Εγώ: Που είναι τα ρούχα μου? Και τα εσώρουχα μου?
Ian: Στη καρέκλα εκεί πέρα. Πήγα και τα πήρα εχθες το βράδυ απο την άμμο όσο εσύ κοιμοσουν. Φαε κάτι.
Εγώ: Δε πεινάω... Αλλά αφού το εφτιαξες εσυ...
Πήρα τον δισκο και έφαγα λίγο.
Εγώ: Είναι πραγματικα ωραίο. Απο οτι φαίνεται εχεις ξανά φτιάξει πρωινο σε κοπελα...
Ian: Οχι.... Βασικά αν είχα ξανά φτιαξει θα ηταν πολύ παλια...
Πήρα το κινητό μου που ηταν στο κομοδινο και είχα 22 κλεισεις απο τη Lucy και 13 απο τον Tyler και η ωρα ηταν 10:30.
Εγώ: Ο θεε μου... Εχω 35 κλεισεις! Πρεπει να φύγω...
Είπα τυλίγοντας το σεντόνι γύρω απο το σωμα μου και πήρα τα ρούχα μου απο τη καρέκλα και κατευθυνθηκα προς το μπάνιο. Ακουμπησα τα ρούχα μου πανω στο πλυντήριο και έβγαλα το σεντόνι μου απο πανω μου και όταν πήγα να παρω τα εσώρουχα μου μια αλυσίδα έπεσε στο πάτωμα. Επιασαν την αλυσίδα στα χέρια μου. Ηταν πολύ λεπτή και στο κεντρο της, υπήρχε ενα μικρο κουτάκι που όταν το ανοιξα υπηρχαν μέσα κάτι φωτογραφιες...Ηταν όλες ασπρόμαυρες και φαινόντουσαν παρα πολύ παλιές. Στη πρωτη πανω πανω ηταν ο Ian με τον Nathaniel. Και απο το σκηνικό γύρω τους και τα ρούχα τους κατάλαβα οτι ηταν στο πόλεμο... Ωστε απο τοτε είναι φιλη...
Κοίταξα και την επόμενη φωρογραφία... Σε εκείνη ηταν ο Ian με δυο αλλους νεαρους. Κοιτάζοντας τον πρωτο δε μου θύμισε τίποτα... Αλλά ο δεύτερος... Οχι... Μα δε μπορει... Γιατί να κανει παρέα με κάποιον βρικόλακα? Η μάλλον... Πως γίνεται να ζούσε τοτε...? Ποιος είναι πραγματικα?!❤___________________❤
Είπα να βάλω λίγο dirty 😉
Ποιος λέτε να είναι στη φωτογραφία?
Goodnight💋
YOU ARE READING
Electrified Hearts
FanfictionHey Guys!! Το όνομα μου είναι Eva Hale και είμαι 17χρονων. Πριν λίγο καιρό μεταμορφώθηκα σε werecoyote εξετιας ενός τραγικού συμβάντος, που έπρεπε να σκοτώσω τον πατέρα μου (πρώην werecoyote) για να ζήσω. Για να επιβιώσω, η μητέρα επέμενε να με στεί...