Είχε περάσει μια εβδομάδα χωρίς να δω τον Ian και αυτό με ενοχλούσε... Ήθελα τόσο πολύ να τον δω... Πραγματικά μου έλειπε! Τον καλούσα στο κινητό... Πήγαινα στο δάσος και τον φώναζα... Μάλλον με παράτησε και έφυγε... Αυτό που νόμιζα ότι ένοιωθε για εμένα μάλλον ήταν η ιδέα μου... Δε θα με παρατουσε έτσι... Εκτός κι αν...
Lucy: Τι κάνεις παιδάκι μου καθυστη στη μπανιέρα? Σε έψαχνα παντού!
Εγω: Θέλω να μείνω μόνη μου...
Lucy: Τι έχεις πάθει εδώ και μια βδομάδα τώρα? Συνέχεια κάτι Σκέφτεσε, δε χαμογελάς ούτε μιλάς πολύ... Θες να πάμε μια βόλτα να ξεσκάσει λίγο και να μου πεις και τι συμβαίνει?
Εγω: Δε θέλω να μιλήσω με κανέναν...
Lucy: Να πούμε και στον Ty να έρθει?
Εγω: Ιδικά σε αυτόν...
Lucy: Αν ρε μου μιλήσεις θα ανοίξω τη βρύση και θα σε κάνω μούσκεμα. Και το εννοώ.
Εγω: Όχου μωρέ κι εσύ μου τα έχεις πρήξει! Πάμε όπου θες. Έχεις δίκιο πρέπει α βγω λίγο έξω να ξεσκίσω... Και να περάσω καλά... Ναι πρέπει να περάσω καλά...
Βγηκα από τη μπανιέρα και πήγα στη ντουλάπα μου και έβαλα ότι πιο έξαλλο ρούχο είχα. Βάφτηκα έντονα και βγήκα έξω.
Lucy: Είσαι μια θέα... Που σκέφτεσαι να πας έτσι?
Εγω: Ειπα στον Tyler και στον Barry έρθουν μαζί μας. Θα πάμε σε ένα κλαμπ εδώ κοντά...
Ετειμαστηκε και η Lucy και φύγαμε για το κλαμπ. Το κλαμπ ήταν πολύ μεγάλο και ωραίο...
Tyler: Ωραίο κλαμπάκι! Ωραία θα περάσουμε κι απόψε!
Γύρισε και μου χαμογελασε. Του χαμογέλασα κι εγώ.
Barry: Ναι πραγματικά είναι ωραία...
Ο Barry κοίταζε γύρω του μπας και τσιμπήσει κανένα γκομενακι... Πήγαμε και παρακαλάμε και αρχίσαμε να συζητάμε.
Lucy: Λοιπόν Barry... Τι κάνεις? Παίζει καμία... Κοπέλα στη ζωή σου?
Barry: Μπα... Αυτή τη περίοδο ψάχνομαι...
Ειπε κοιταζο τας αριστερά και δεξιά... Η Lucy σηκώθηκε από τη θέση της και τον πλησίασε.
Lucy: Παίζει το αγαπημένο μου τραγούδι! Θες να το χορέψουμε?
Της χαμογελασε καθ σηκώθηκαν να χωρέσουν... Εγώ ήμουν με τον Tyler και είχαμε σταματησει για λίγο να μιλάμε...
KAMU SEDANG MEMBACA
Electrified Hearts
Fiksi PenggemarHey Guys!! Το όνομα μου είναι Eva Hale και είμαι 17χρονων. Πριν λίγο καιρό μεταμορφώθηκα σε werecoyote εξετιας ενός τραγικού συμβάντος, που έπρεπε να σκοτώσω τον πατέρα μου (πρώην werecoyote) για να ζήσω. Για να επιβιώσω, η μητέρα επέμενε να με στεί...