Dupa 5 ani
De la fan meeting-ul acela de la Oradea am inteles ca nu am de ce sa fiu geloasa ! Cristi ma iubeste cu adevarat si asta conteaza . In acesti 5 ani nu a existat zi in care sa nu-mi spuna cat de mult ma iubeste .
In acesti 5 ani s-au schimbat cateva lucruri . Mama si cu tata s-au impacat si s-au mutat in Anglia . Parintii gemenilor sunt aceeasi . Ne-am apropiat mult mai mult de Selly si Magda care si ei sunt inca impreuna . Si ... toti 6 (Eu , Cristi , Mara , Vlad , Selly si Magda ) ne-am mutat in Bucuresti pentru a face facultatea .
Multe s-au schimbat in astia 5 ani ... mai putin dragostea mea fata de Cristi . Il iubesc mult . Mereu m-am gandit cum ar fi sa avem o familie impreuna ... cred ca ar fi frumos . Eu si Cristi inca nu am fa ut nimic (daca intelegeti 😂😂😂) . Inainte el a mai tras de mine sa facem ... dar nu m-am simtit pregatita ! Ehhh... nici acum nu prea ma simt ... dar la in moment dat tot o voi face !Cristi P.O.V
Astazi este ziua Ioanei ❤😍😘. Cred ca si ea a uitat de asta 😂😂😂. Am de gand sa-i ofer ce-a mai frumoasa zi de nastere . Ea merita sa fie fericita si iubita . Ea este fata perfecta . Mereu m-a iubit neconditionat . M-a acceptat si cu bune si cu rele .
Ea ma iubit mereu pe mine , nu faima mea . Si din cauza asta o respect , o admir si ... o iubesc !Ioana P.O.V
Ma trezesc cu ajutorul razelor soarelui care isi faceau prezenta in camera .
Ma dau jos din pat , ma duc la baie si-mi fac rutina . Ma duc la bucatarie sa-mi gatesc ceva dar se pare ca Mara mi-a luat-o inainte 😂. Pe masa erau clatitte cu nutela , cafea cu frisca si o vaza cu un buchet foarte mare de trandafiri rosii . Florile mele preferate ! Intr-o fractiune de secunda cineva imi pune mainile la ochi.-Cine este ? Intreb eu .
-Ghici ! Pune fiinta complet necunoscuta (Cristi 😂) . Ia sa ma joc putin cu el 😂😂😂.
-Ammm ....Vlad ?
-Nu!
-Selly ?
-Nu !
-Aaaaa...Mara ? 😂
-Nuuu !!!!!
-Aaa... Magda ! Trebuie sa fie Magda ! Alt cineva n-are cum sa fie ! 😂😂😂
-Nuuuu !!! Ce naiba ?!
-Ai ma iubi ! Chiar asa ? Crezi ca nu te recunosc ? Il intreb eu in timp ce ii iau mainile de la ochii mei . Cand m-am intors Cristi , Vlad , Mara , Magda si Selly au strigat " LA MULTI ANIII !!! " 😘😚😙😍😂❤💙💜💖
-Doamne ! Nu pot sa cred ! Am si uitat ca e ziua mea ! Spun eu in timp ce imi lacrimeaza ochii ( de fericire )
-Si ei uitau daca nu le aminteam eu ! Spune Mara .
-Ei na ! Exclama Cristi .
-Doamne ! Va multumesc !!!! Va iubesc pe toti ! Spun si ii imbratisez .
-Da pe mine mai mult ! 😏😏😏 spune Cristi .
-Mai ales pe tine spun si il sarut scurt pe buze .
-Astazi o sa te duc undeva unde o sa-ti placa ! Spune Cristi .
-Unde ?
-Secreeeet !
-Haide iub ! Spune-mi !
-O sa vezi ! Si promit ca o sa-ti placa !
-Offff ! Bine ! Da macar trebuie sa fac bagajele ?!
-Nu nu nu ! Stai linistita ca le-am facut noi ! Spune Magda .
-Asa ca .... DRUM BUN ! Spune Selly si toti incepem sa radem .
Bye ... !
CITEȘTI
Lumea s-a schimbat [Vlad si Cristi MT]
FanfictionBuna ! Sper sa va placa aceasta carte care este in mare parte despre iubiti nostri Vlad si Cristi Munteanu . ( ˘ ³˘)❤( ˘ ³˘)❤