#27

986 41 22
                                    

A venit momentul sa plecam la locatia misterioasa 😂. Ne-am luat la revedere de la toti si am plecat .
Pe drum am ascultat numai muzica ... mai precis "Heathens" , "Gangsta" " Here I Am ", " Purple Lamborghini"  , "Closer" si mai multe melodii de la Parkway Drive si Asking Alexandria .
Pe drum m-a sunat Mara :

-Hei ! Ce faci ? Ati ajuns ? Ma intreaba .

-Nuuu  ... si mai usor cu intrebarile da ? Nu am ajuns inca ! Nici nu stiu unde trebuie sa ajungem ! Mara , fata ... daca sti unde ma duce Cristi supune-mi te roooggg !!!!

-Nu pot sa-ti spun!  Tot ce pot spune este ca iti va placea mult locul unde te va duce Cristi ... distractie placutaa ! Paaa !!!

-Paa... ! Spun eu putin confuza .

Ma uitam pe geam la peisaj . Si ma tot gandeam ... "Unde ma duce ? " , "Daca nu-mi v-a placea ? ", "Ce a vrut sa spuna Mara cu "Distractie Placuta" " , "Daca Cristi va vrea sa o facem ? " , " Si daca o facem ... daca nu o fac bine ? " , "Daca nu sunt pregatita?" . Cu totate aceste ganduri am adormit .

***************

M-am trezit cu ajutorul lui Cristi ... ca alt fel mai dormeam o ora doua 😂😂😂.

-Iubito ? Iubito ... ! Iubitoooooo !!!!!

-Cristi ? Ce este ???

-Am ajuns ! Te trezesti ?

-Amm... ma mai lasi 5 minute ? Te rooogg !!! Spun planganduma .

-Hai sus somnorila ! Haideee !!! Spune si ma trage de mana .

-Off... bine ! Ai rabdare ! Spun in timp ce ma dezmeticesc. Deeci unde suntem ?

-Aproape de destinatia noastra , dar inainte de asta ... leaga-ti asta la ochi ! Spune in timp ce imi inmaneaza o esarfa .

-Ce ? De ce ? Daca ma ... am fost intrerupta.

-Nu o sa patesti nimic ! O sa fiu langa tine ! Stai linistita ! Deeeci ... ai incredere ?

-Of... bine ! Spun in timp ce imi leg esarfa la ochi .

Cristi ma ghideaza pana intr-un anumit punct .

-Bunn... acum poti sa iti dai esarfa jos ! Spune iar eu execut .
Cand imi dau esarfa jos imi dau seama ca eram intr-o padure . Si in fata mea era o cabana . Nu mi-a venit sa cred ! Cristi a tinut minte cand i-am spus ca as vrea odata sa mergem in padure la o cabana .

-Cristi , este minunat ! Spun si-l sarut pe buze .

Intram in cabana . Era amenajat foarte frumos ! Pat dublu , o biblioteca micuta , un mic colt unde se afla o canapea si o masuta , o baie si o bucatarie mica . Era foarte frumos !

-Acum ... ce ai vrea sa facem ? Il intreb eu pe Cristi .

-Pai .... poti sa dormi o ora . Dupa mai am o surptiza pentru tine !

-Ce este ???

-O sa veeezi !

-Bine! Spun si ma pun in pat ca sa ma dorm putin .

*****************

Ma trezesc si observ ca Vristi nu este in camera .

-Cristi ...?  Cristi ! Cristiiiii !!!!

-Aaa... la fix te-ai trezit! Tocmai acum vroiam za vin sa te trezesc ! Acum hai ... vin-o ! Spune si ma ia de mana .

Mergem prin padure si dam de o priveliste de nedescris ! Noi eram pe undeva sus . Aici privelistea era minunata ! Cerul era rosu , cu o tenta de auriu. Era pur si simplu minunat !

-Iti place ? Ma intreaba Cristi .

-Daca imi place ? Nu ! Este minunat ! Asa priveliste nu vezi in fiecare zi ! Este absolut uimitor ! Te iubesc iubitule !

-Si eu te iubesc iubita mea ! La multi ani ! Spune si incepe sa ma sarute . Sa ma sarute pasional . Asa cum nu a facut-o nici odata ! De parca tanjea dupa buzele mele . Ma musca de buza de jos aceasta incepand sa sangereze putin . Si eu il musc de buza . Incepe sa ma sarute si pe gat , muscandu-ma si lasandu-mi un semn de toata frumusetea !

Cam acesta a fost capitolul ! Si ca sa ne fie clar ... la momentul de fata acum toti au 19 ani ! De acum lucrurile vor fi mai picante 😂😂😂.
                              Bye ... !

Lumea s-a schimbat [Vlad si Cristi MT]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum