Ieri seara am stat sa-i povestesc Marei cum am ajuns sa-i intalnesc pe Vlad si Cristi ... 😩😩😩 Mi-a luat toata noaptea avand in vedere ca a vrut sa stie si ce am facut in drum spre Constanta ... Si ce am vazut ... Si muuulte altele .
Ma trezesc dimineata , ma dau jos din pat si ma duc la baie . Ma spal ... Bla bla ... Toate cele ... Ma duc la bucatarie sa mananc ceva (mai exact lapte cu cereale ) .
Dupa ce am mancat ma duc in camera mea unde vreau sa ma joc ceva dar sunt intrerupta de telefon . Era mama :
-Alo ? Ce faci ? Ma intreaba mama .
-Bine ... Pierdeam vremea pe aici ... Tu ce faci ?
Dupa ce am vorbit cu mama mi-a pierit cheful sa ma mai joc . Daca tot locuiesc de acum in Constanta , de ce sa nu ma duc la plaja ? Le-am dat mesaj si baietilor ... Poate vor sa vina si ei . Am primit mesaj inapoi , in care imi spuneau ca ne vom intalnii acolo pentru ca ei au putina treaba . Ok! Nici o problema !
Mi-am pus intr-o geanta toate lucrurile care imi vor trebuii si am plecat
Pe plaja ...
Cand am ajuns plaja era foarte aglomerata ... Domnie feri...
Din fericire am gasit un loc liber ... Mi-am intins patura pe nisip si am inceput sa ma bronzez .
Dupa putin timp o umbra imi blocheaza soarele ... Era u baiat ce ma intrebat :
-Putem si noi sa stam langa tine ?
-Oricine ai fi , IMI BLOCHEZI SOARELE !!!! Spun ,aproape ca tipam . Imi dau ochelarii jos din ochi si in fata mea eru Vlad si Cristi . Ohh ... Scuze baieti , haideti ... Veniti langa mine .
-De cand esti aici ? Ma intreaba Cristi.
-De vreo .... 20 de minute ... Cam asa ceva ...
-Ai intrat in apa ? Ma intreaba Vlad
-Nu , de ce ?
-Sii... Vrei sa vi ?
-Nu ... Spun eu plictisita .
-Ooo... Ba vrei ! Spune Vlad si ma ia in brate in stil mireasa .
-Nuuu.... Vlaaaaddd !!! Tip la el .
Atunci imi da drumul in apa rece ... De fapt ... Nu era asa rece , dupa ce te obisnuiai.
După 2 ore
M-am întors acasa dupa o zi la plaja . Sincera sa fiu dupa ziua de azi mi-am dat seama ca imi cam place de Vlad ... ❤
Eram la calculator , ma jucam League of Legends când imi suna telefonul . Era Vlad:
-Buna Ioana ... ce faci ?
-Bine ... ma jucam L.O.L ... tu ce faci ?
-Bine ... auzi , nu vrei sa iesim in oras ? Ma intreaba blondul.
-Suna bine ! Când si unde ? Il întreb eu .
-Ne intlnim la 18:00 in fata blocului ?
-Da ... ok !
-Bine mai vorbim , te pup ... paaaa!!!
-Pa Vlad ...
Nu pot sa cred ! O sa ies in oras cu Vlad !!!!!!
Sper din tot sufletul meu ca vom fi singuri si ca nu va veni si alt cineva cu noi .... SPER!
CITEȘTI
Lumea s-a schimbat [Vlad si Cristi MT]
FanfictionBuna ! Sper sa va placa aceasta carte care este in mare parte despre iubiti nostri Vlad si Cristi Munteanu . ( ˘ ³˘)❤( ˘ ³˘)❤