#28

1.1K 37 6
                                    

Atentie ! In acest capitol sunt prezentate scene xxx !

Ne-am intors la cabana . Sincer ... as vrea ca in seara asta sa-i ofer lui Cristi ceea ce vrea de mult ... dar m-ai intai trebuie sa-mi fac un dus .

Dupa ce-mi fac dusul imi imbrac lenjeria intima rosie si niste haine lejere . Parul mi-l las liber .
Cand ies din baie Cristi statea cu ochii in telefon . Ma pun langa el , ii iau telefonul din mana si-l pun pe noptiera . Ma ridic brusc ma duc la usa , o incui apoi trag perdelele . Cristi se uita la mine nedumerit si ma intreaba :

-Aaa... Ioana , esti ok ?

-Sunt mai mult de cat ok ! Spun si-l privesc cu o privire perversa .

-Aaa.... ce este cu tine ? De ce ma privesti asa ? Spune acesta speriindu-se putin de comportamentul meu .

-Pai ... iubire .... azi este ziua mea ... dar ... in seara asta am de gand sa-ti ofer ceea ce ai vrut tu de mult ... spun privindu-l pervers .

-Serios ? Chiar vrei asta ? Adica , esti sigura?

-Ce-a mai sigura !

-Ok atunci ! Spune Cristi in timp ce vine repezit la mine si isi striveste buzele de ale mele intr-un sarut pasional . Deodata ma ma musca de buza de jos acesta sangerand putin .

-Auu...ai fost rau ! Spun eu cu o voce de copil .

-Asta e iubito ... obisnuieste-te ! Spune acesta razand .

-A da ? Spun in timp ce il trantesc in pat .

Ma urc le el si incep sa-l sarut . Reuseste sa-mi dea jos tricoul in momentul de fata avand numai sutienul pe mine . Intr-o fractiune de secunda , nu stiu cum a reusit dar a ajuns peste mine . Reuseste sa-mi de-a si sutienul jos iar eu ii dau tricoul jos lasandu-i patratelele la vedere 😂😂😂.  Incepe sa coboare tot mai jos cu saruturile .... Intr-un final ramanem amandoi complet dezbracati .
Acesta incepe sa-mi sarute sanii . Eu gem ... gem de placere .
Imi desface usor picioarele vrand sa-mi sarute feminitatea . Deja m-am udat toata 😨.

-Cristi ... nu e nevoie sa faci asta ! Serios ... spun ridicandu-i capul .

-Iubito , nu trebuie sa te rusinezi de mine ! Spune si isi continua treaba .

Nu stiu cum o facea dar o facea al dracului de bine !
Acum e acum ! se pune din nou peste mine si usor incearca sa intre in mine . Cand a intrat in mine ... pe cat de usor a facut-o pe atat de tare m-a durut dar am putut indura .
Usor treptat din durere s-a transformat in placere . Numai gemetele mele se mai auzeau . Sunetele pe care lui Cristi ii faceau atata placere .

-Cris... Cristi ... spun printre gemetele mele .

-Ioanaaaa...

-Cristiii...... aaa...... mai
tare ....

-Mai tare ?

-Daaaa.....

Acesta executa si se misca din ce in ce mai rapid . La un moment dat Cristi a trebuit sa verse ce a avut de varsat iar seara noastra s-a sfarsit .

Schimbam cearceaful si ne bagam in pat .

-Cristi ?

-Da ?

-Iti multumesc !

-Pentru ?

-Seara asta ! Te iubesc mult sa sti !

-Si eu te iubesc foarte mult ! Ultimile lui cuvinte caci incepe sa ma sarute pana nu mai avem aer si apoi ne culcam .

Mna .... sper ca v-a placut capitolul ... si celor carora nu le plac scenele xxx dar totusi au riscat , imi pare rau dar eu v-am avertizat la inceput !
                             Bye ... !

Lumea s-a schimbat [Vlad si Cristi MT]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum