XVI

1.1K 43 7
                                    

-Si ... ce mai facem ? Il treb eu pe Cristi.

-Pai ... hai la mine ca trbuie sa filmez ceva .

-Ok ! 😊

Ma imbrac asa :

Parul mi-l las pe spate

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Parul mi-l las pe spate . La machiaj folosesc fond de ten , tus , putin fard de pleoape si ruj.
Ne incaltam si plecam .

**************

Am ajuns . Intram in camera iar Vlad era peste Mara si se sarutau .

-Aammm.... scuzati-ne ca v-am deranjat ! 😂😂😂 spune Cristi amuzat de situatie .

-Hai mars in mortii matii ! Spune Vlad iritat.

-Ok ... ok... daca ati terminat cu cearta , ar fi bine sa ne pregatim sa filmam . Nu Cristi ? Spun eu putin autoritara la el .

-Bine ... hai ca ma pregatesc !

Pregateste camera si incepe sa filmeze :

"Salutare oameni buni ! Eu sunt Cristi iar astazi , alaturi de Ioana , vom face ceva cu totul si cu totul nou ! Astazi face Q&A ! 😂😂😂 "

**************

Dupa ce filmam eu, Cristi , Vlad si Mara mergem in oras . Ne ducem la o pizza . Comandam si spre noi vine o fata cam de 14 ani cu parul blond si ochii verzi .

-Buna ! Tu esti Cristi Munteanu ? Spune ea vizibil emotionata .

-Aaa... da... spune Cristi

-Facem o poza te roog ! Spune ea in timp ce face niste ochi mari .

-Bine ... spune acesta .

Dupa ce au facut poza fata aia statea lipitoare numai pe Cristi . Se citea pe fata lui ca nu prea ii placea ! Dar doamne ... aveam un sentiment asa de ... ciudat ... se numeste gelozie proast-o ! Mdea ... imi "iubesc" mult de tot constinta !

-Mrrr... pisicuta e geloasa ? Spune Vlad vrand sa se amuze pe seama mea .

-N-am de ce sa fiu geloasa !

-Hai nu zau ! Spune aceste in timp ce rade .

-Mara , jur ca ti-l bat ! Ii spun eu verisoarei mele care era cu ochii in telefon ! 😡

-Ce ti-a mai facut ? Intreaba ea .

-Ma enerveaza!

-Ce e ? Nu spun adevarul ? Ce ? Nu e adevart ? Hai recunoaste esti GELOASA !

-Asculta bine sa-ti intre bine in capu' ala sec ! Eu nu SUNT GELOASA ! CLAR ? Tip eu si se aude in toata cafeneaua .

Ies din cafenea rusinata iar Cristi ma prinde de incheietura mainii.

-Asculta iubire ! Nu ai de ce sa fi geloasa ! Sunt numai al tau ! Promit !

-Bine .... dar ... sa sti ca am motive sa fiu geloasa !

-Cum ar fi ... ?

-Pai daca esti iubita lui Cristian Munteanu ai toate motivele din lume sa fi geloasa ! 😂😂😂

-Hai ma iub ... nu ai de ce sa fi geloasa ! Eu sunt numai al tau ! Sa sti !

-Bine ... spun si-l sarut pe buze pana nu mai avem aer. 😗😚😍

Cam atat si cu capitolul asta mirobolant ! Sper ca v-a placut ...
                               Bye ... !

Lumea s-a schimbat [Vlad si Cristi MT]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum