Dupa ce ne plimbam prin tot orasul (la propriu) Mara si gasca ma conduc pana acasa.
Frate ... Deci acum imi pare atat dw rau ca plec ! Mi-am facut si eu niste prieteni ...
-Hei Ioana , sa sti ca esti super marfa ... Ce ati zice sa mai iesim asa intr-o seara ? Apune Denis (un baiat din grupul nostru)
-Da ... Ar fi super ! Spun toti la olalta .
-Daa... Numa atata ca eu nu o sa mau am ocazia ... Spun eu trista .
-Ce , de ce ? Ce s-a intamplat? Ma intreaba Mara .
-Cum sa va spun .... Ma ... M-mut ! Spun rapid .
Atunci o liniste extraordinara se lasa .
Fara sa-mi dau seama toti au venit si m-au imbratisat .
Fratee... Imi v-a fi dor de tipi astia !Dimineata (ziua plecarii)
Dupa ce mi-am mai impachetat si ultimele lucruri ramase m-am dud sa ma imbrac . Am decis sa ma imbrac asa:
M-am dus sa mananc ceva ca sa nu mor dracului de foame si am ajutat-o pe mama sa duca bagajele la masina .
Imediat am urcat in masina am si plecat din fata blocului .
Imediat ce am pornit mi-a vibrat telefonul ceea ce inseamna ca am primit un mesaj .
Era un filmulet cu toti Mara , Denis , Sergiu , Larisa , Andreea si Emalina in care isi iau ramas bun .
Sincera sa fiu acel filmulet m-a facut sa lacrimez .... Da doar putin ( chiar daca am intr-un fel inima de piatra mI am si momentele mele sentimentale.Dupa 4 ore .
Am ajuns in Constanta !!!!
Am ajuns si in noua noastra casa . Se pare ca este cu muuult mai mare decat casa noastra veche .
A venit si momentul in care imi voi vedea camera cea noua .
Wow ... Este foarte frumoasa ... Exact pe gustul meu !
Ma instalez , ma fac comoda si apoi .... Ma pun sa ma joc oleaca de GTA. Doar nu credeati ca o sa ies afara nu ? 😂😂😂
Dupa ce m-am jucat putin mama striga dupa mine :
-Ioanaaaaaaa... !!!
-Ce esteee ? Ii raspund eu mamei.
-Vinooo !
Ma duc la bucatarie unde mama pregatea un platou cu prajituri.
-Mama, ce-s cu prajiturile alea ?
-Le oferim vecinilor fe vizavi .
-Le ? O intreb eu .
-Doar nu credeai ca tu vei sta acasa jucandu-te pe calculator in timp ce eu ma duc singura .
-Speram si eu ... !
-Haide ! Asa mai socialzezi si tu !
Mi-am luat telefonul , m-am incaltat si am plecat impreuna cu mama .
Batem la usa si ne deschide o doamna putin inalta cu parul blond care ne invita inauntru . Mama ii ofera platoul cu prajituri si ne asezam pe canapea .
Mama si cu acea doamna discutau chestii de adulti in timp ce eu ma uitam pe fecebook . Am vazut ca Vlad a postat o fotografie noua . Ahh ... Ce mi-ar placea sa-i cunosc !
-Si pe tine cum te cheama draga ? Ma intreaba doamna aceea politicoasa .
-Ioana . ii rspund eu .
-Hei , nu ati vrea sa veniti la cina in seara asta ? Am si eu doi baieti si cred va-ti intelege de minune ! Zice femeia .
-Este o idee buna ! Ce zici Ioana ?
-Aaa... Sigur , de ce nu ?
Gata si cu acest capitol ! Ma scuz in avans ptr. Greselile gramaticale ... 😅😆😆
CITEȘTI
Lumea s-a schimbat [Vlad si Cristi MT]
FanfictionBuna ! Sper sa va placa aceasta carte care este in mare parte despre iubiti nostri Vlad si Cristi Munteanu . ( ˘ ³˘)❤( ˘ ³˘)❤