Dupa ce adultii au mai discutat, ne-am pus sa mancam .
Se aude usa zgomotos semn ca a venit cineva .
-Mamaaa ! Am veniiit ! Se aude o voce de baiat .
-Bineee , schimbati-va si veniti la cina ... Avem musafiri ! Tipa Elena (vecina ) la baieti .
Dupa vreo 5 minute cei doi gemeni isi fac prezenta in camera . Nu mi-a venit sa cred ... Erau chiar Vlad si Cristi !!! Dar ca sa nu par obsedata mi-am scos telefonul si am inceput sa umblu pe facebook .
-Bine ca ati venit baieti ! Ele sunt noile noastre vecine . Ana ... Si fiica ei Ioana ! Spune mama gemenilor .
-Buna seara ! Buna Ioana ! Spun baietii .
-Buna ! Spun eu ceva mai incet .
Baietii sa-u asezat la masa fix langa mine .
Dupa 15 minute .
Dupa ce am mancat Vlad imi face semn sa vin dupa el .
-Mama , noi ne ducem in camera , Spune Vlad .
-Ok ... Distrati-va ! Spune Elena .
Ne ducem in camera . Cristi imi ofera un loc iar eu ma asez . Pentru putin timp se lasa o liniste infernala .
-Eu sunt Vlad iar ... L-am intrerupt eu .
-Stiu cine sunteti ! Apropo sunt o mare fana , dar nu va faceti griji nu sunt vreo nebuna obsedata .
-Sincer sa fiu nici intr-o mie de ani nu as fi banuit ca esti vreo fana de-a noastra . Adica ... La prima vedere nici nu ne-ai bagat in seama . Spune Cristi
-Ehh ... Eu nu sunt prea entuziasmata de felul meu .
-Aaa... Ok !! 😅😅😅 spune Vlad
-Ce ati vrea sa facem ? Spune Cristi .
-Vreti sa ne uitam la vre-un film ?
-Daaa.. -exclama gemenii .
Dupa 2 ore ...
Gemenii astia sunt G-E-N-I-A-L-I !!!
Imi pare bine ca i-am cunoscut !-Ioana !!! Hai sa mergem ! Striga mama dupa mine .
-Baieti ... Trebuie sa plec !
-Asteapta , spune Vlad in timp ce ma prinde de mana , imi dai numarul tau de telefon ?
-Sigur ... Spun si scriu repede pe o foaie .
Ii imbratisez pe amandoi si apoi plec .
Cand ajung acasa ma duc repede in dormitor si-mi deschid laptop-ul . O sun pe Mara si surprinzator ea imi raspunde :
-Alo? Ce faaci ? Ii spun eu entuziasmata .
-Bine ... Ce este cu tine de esti asa ..aaa... Cum sa ma exprim ... Nu esti tu ! 😂😂😂
-Ha ha ... Foarte amuzant ! Nici nu o sa crezi cu cine m-am intalnit!
-Cu cine ?? Ma intreaba Mara curioasa .
-Cu nimeni altii decat gemenii Munteanu !!!
-Fata ... Nu te cred ! Dovedeste-mi !
-Bine ... Ii spun eu in timp ce ii trimit o poza cu mine , Cristi si Vlad. Cat am fost la ei am facut putin mai multe poze 😆😆😆.
-Am primit pozele ... Tu chiar te-ai intalnit cu ei ! Dar cand ? Si cum ?
-Ohh... Poveste luuunga ...
Gata si cu acest capitol ... Sper ca v-a placut ...
Bye....
CITEȘTI
Lumea s-a schimbat [Vlad si Cristi MT]
FanfictionBuna ! Sper sa va placa aceasta carte care este in mare parte despre iubiti nostri Vlad si Cristi Munteanu . ( ˘ ³˘)❤( ˘ ³˘)❤