M-am trezit dimineata pe canapeaua din sufragerie ... eram putin derutata ca-ci nu prea stiam ce cautam acolo dar apoi mi-am amintit ce s-a intamplat aseara 😒😒😒.
Nu pot sa cred asa ceva ... nu pot sa cred ca Cristi a putut sa-mi spuna asa ceva ! Nu stiu ce sa spun ! Pe o parte as vrea sa il iert caci a spus si a facut chestiile alea la betie , dar pe alta parte nici nu vreau sa-l privesc in ochi !In tot acest timp mi-am facut rutina si am pregatit micul dejun . Am facut niste clatite cu nutela .
Ma indopam cand Vlad , Mara , Selly si Magda intra in bucatarie .Ei: Neata !
E: Buna dimineata.... 😤😧😧
Ma: Hei ... esti bine ... ???
E: Nici nu se putea mai bine ! Spun cu o privire iritata . In fine ... ce face sti tu cine ?
V: Abia s-a trezit ...
E:Aha ...
Dupa vreo 20 de minute a venit si Cristi 😒😒😒.
C:Neaaatttaaaa !!!! Miaamm .... clatite !
E:Nu mai sunt ! Spun in timp ce le iau pe ultimele si pufnesc in sufragerie nervoasa .
Cristi P.O.V
Oare ce a patit ? De ce e asa in dimineata asta? Nici macar nu s-a uitat la mine cand am intrat pe usa .
E:Auziti ... stiti ce s-a intamplat cu Ioana ?
V:Aaaa.....
E:Imi spuneti ??? 😡😡😡
S:Frate ... mai bine uita-te singur ! Spune Selly in timp ce imi intinde telefonul lui.
Era o filmare in care se vedea foarte clar cat de urat i-am vorbit Ioanei ... pai e normal de ce e asa !
Doamneeee..... am dat-o in bara ... si acum ce ma fac ? O iubesc foarte mult pe Ioana ! 😳😳😳 ea e aerul meu , sufletul meu , viata mea ! Ea e o parte din mine si nu vreau sa o pierd ! Sunt cel mai mare prost ! Ar trebuii sa-mi cer iertare ... dar ... daca nu o sa mai vrea sa se impace cu mine ? Acum , incerc orice numai sa ma impac cu Ioana !Ioana P.O.V
Stateam si ma abtineam din rasputeri sa nu plang . Desi eram ranita pe interior si suparata , trebuia sa ma abtin sa nu plang ! Un oftat zgomotos imi paraseste gura . Atunci Cristi se aseza pe canapea . As vrea sa vorbesc cu el ... dar ... NU ! Trebuie sa fiu puternica .... as vrea sa il iert ... dar ... ceva din mine nu vrea asta ! Acel ceva se numeste ORGOLIU desteapt-o ! Se pare ca constiinta mea nu ma paraseste in asemenea momente ! 😒😒😒.
C: Hei ...
E: .......
C: Ioana , imi pare rau pentru ce am spus ! Eram beat ... nu mai judecam nimic ... eram sub influenta bauturii! Te rog ... te rog sa...
E: NU ! Nu Cristi ! Mai ti minte la ce visam noi , nu ? Sa intemeiem o familie , sa avem copiii ! Asa vrei sa intemeiezi tu o familie ? Asa vrei tu sa ai copiii ? Asa ??? In halul asta ? Acum a fost doar o singura data Cristi , dar a doua oara eu ce sa mai fac ? Daca faci la fel sau mai rau ? Eu ce ma fac ?
C: Ioana , scuza-ma ... pur si simplu nu mi-am dat seama ..... a fost prima data in viata mea cand am putu sa beau cat vreau si am cam profitat de ocazie ! Promit ca nu o sa se mai intample ... ma ieriti ? Te rog Ioana ! Te iubesc ....
E: ....Aaa.......
Suspans ... wow ... 😂😂😂😂. Ce mai faceti nu ne-am mai vazut de mult ... hihi !!! 😂😂😂😂😂
Bye .... !!!
CITEȘTI
Lumea s-a schimbat [Vlad si Cristi MT]
FanfictionBuna ! Sper sa va placa aceasta carte care este in mare parte despre iubiti nostri Vlad si Cristi Munteanu . ( ˘ ³˘)❤( ˘ ³˘)❤