XIII

1.2K 49 17
                                    

Deeci ... am aflat cum o cheama pe pitipoanca aia ! O cheama Medeea ! 😠

In fine ... nu-mi mai pasa ! O sa incerc sa o ignor cat mai mult ! Ma duc la baie , imi fac rutina de dimineata , ma imbrac (de data asta am zis sa ma imbrac putin mai ... frumos... ) :

Perfect !Apoi ma duc la bucatarie unde mama ma astepta cu mic dejunul gata ! Dupa ce mananc ma duc la mine in camera imi iau geanta si observ ca imi suna telefonul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Perfect !
Apoi ma duc la bucatarie unde mama ma astepta cu mic dejunul gata ! Dupa ce mananc ma duc la mine in camera imi iau geanta si observ ca imi suna telefonul . Era Cristi :

-Hei iubire ! Ce faci ? Ma intreaba el bine dispus.

-Aaa... bine ... eu acum vroiam sa plec ...

-Pai .... sa sti ca eu acum sunt jos ... te astept !

-Ok ! Acum vin ! Inchid telefonul si plec .

Cand il vad pe Cristi ii sar in brate si il sarut scurt pe buze .

-Wow.... esti foarte frumoasa... sa sti !

-Multumesc ! Spun si ii mai dau un pupic pe obraz .

Pe drum nu prea am mai vorbi , mai ales pentru ca eram putin speriata de faza cu Medeea. Fata aia e bogata ... daca plateste pe cineva sa ma bata pe mine sau pe Cristi .... Vlad sau chiar Mara ? Cred ca , Cristi a observat asta pentru ca ma intrbat :

-Hei ... Ioana ... esti bine?

-Aaa.... da , de ce ?

-Pentru ca esti cam suparata ...

-Aaa....

-Poti avea incredere in mine ! Numai spune-mi !

-Ok ... ieri ... fata aceea populara .... Medeea , mi-a cerut sa... sa ...

-Sa ce ? Haide ... spune-mi .... spune Cristi vizibil nerabdator si in acelasi timp putin nervos.

-SA.... SA NE DESPARTIM ! Spun si o lacrima imi apare pe chip.

-Serios? Spune el putin socat iar eu dau afirmativ din cap.

-Si .... s-ar putea sa se razbune sau ceva pentru ca am cam luat-o la misto.

-O sa rezolv eu ... stai calma  ! Spune el iar eu incep sa ma linistesc !

**********

Ajungem la scoala iar Mara era in culmea fericirii.

-Ce ai ? De ce esti asa fericita ! O intreb eu.

-Eu si Vlad ......

-Daaaaaa.... hai ! Spune ! O indemn eu .

-Suntem IMPREUNA ! Spune ea aproape tipand.

-Suuunnnttt attaaatttt de fericiiitaaaaa pentru tineeeeeeee !!!!!!!spun si o iau in brate. Apare si Vlad iar Cristi ii spune:

-Ce ma ? Ti-ai tras gagica ? 😂😂😂

-Le-ai spus ? O intreaba Vlad pe Mara . Ea da afirmativ din cap.

***********

Ne ducem in clasa ma asez la locul meu iar Medeea se uita foarte urat la mine . Eu nu prea am bagat-o in seama . Mi-am dat ochii peste cap si mi-am continuat drumul . Deodata apare domnul director . Noi ne asezam repede la loc .

-Buna ziua copiii! Spune directorul.

-Buna ziua ! Spunem toti in cor.

-Copiii... dupa cum bine stiti sau facut multe schimbari la noi in liceu , ca prin urmare domnul Costache nu mai preda la noi in scoala si veti avea un nou profesor de matematica . Cam atat .... buna ziua  !

-Buna ziua .... spunem noi dupa aceea directorul iese din clasa .

Sincer chiar ma intreb cum o sa fie noul profesor .... sper totusi sa fie cat de cat intelegator ! Mai ales cu mine care sunt varza la mate !

Dupa aproximativ 2-3 minute intra un domn tanar cu par negru ochii albastri (ca ai mei de fel 😂) imbracat la costum .

-Buna ziua copiii ! Spune acesta trantind usa .

-Buna ziua ! Spunem noi si ne ridicam in picioare .

-Puteti sa va asezati ! Bun ... deeeci eu ma numesc Adrian Gauroiu si de acum vom face ora de matematica impreuna ! Deeci ... are careva intrebari ? Daca nu .... voi incepe sa fac prezenta ....
Aldea Cosmin - Prezent
Alicsandroiu Amalia -Prezent
Antonescu Ioana Maria , spune si se opreste pret de cateva secunde . Ma analizeaza putin cu privirea apoi pleaca putin din clasa fara sa zica nimic !

-Iub .... ce s-a intamplat ? Ma intreaba Cristi confuz.

-De unde vrei sa stiu ! N-am habar ! Spun eu.

-Poate o cunoaste pe mama ta sau ceva de genul ... sau ... nu stiu ! Spune Vlad .

************

Ora de mate a decurs repede . Dar domnu' profesor a fost cam pierdut ca sa spun asa. Parea putin ... scocat !
Nu sunt sigura ce a patit domnu' profesor dar cred ca eu am fost cauza socului a.k.a ametelii a.k.a cum vrea el sa numeasca starea in care era .
In pauza eu si cu Cristi incepem sa discutam :

-Ma intreb ce s-a intamplat cu domn profesor ... spune Cristi .

-Nu stiu dar ceva imi spune ca nu vreau sa aflu .

-Da , dar nu ti s-a parut putin cam ciudat .... adica si in timp ce preda ... se uita la tine foarte atent . Si cand nu erai atenta se uita cam urat la tine !

-Ehh... poate are probleme ... 😂😂😂 imi dau  cu parerea. Spun eu razand

-Eu ma duc pana la baie .... ma astepti in clasa iubito ?

-Da, bine ! Spun eu iar el imi da un pupic pe frunte .

Pornesc spre clasa dar in fata mea vine domnisoara paparuda (Medeea ) si cu alte cateva fete .

-Mai , mai ... spune ea.

-Ce vrei ? Spun eu nervoasa.

-La cat de urata esti ... profu' de mate a ramas efectiv fara cuvinte ! Priveste realitatea ! Tu si cu Cristi nu va potriviti deloc!

-Vezi poate ai treaba si eu te retin . Spun sarcastica si dau sa plec . In acel moment Medeea vroia sa-mi dea un pumn dar a aparut .....

Pam pam paaaammm !!! Suspans ! Cine credeti ca apare ?
                               Bye ... !

Lumea s-a schimbat [Vlad si Cristi MT]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum