POV MYN
FLASHBACK
Влад пішов із Ліз до школи. Мені треба до ректора Зореликої. Проскандував заклинання й перемістився прямісінько до її кабінету.
- Доброгодня пані, - провурчав я. Зорелика сиділа за столом і щось писала. Вона - висока білявка із не надто пишними формами й уже при літах.
- Доброго. Яе там новенький?
- Поки нормально, іще нехай чотири дні протримається.
- Я в свій час...
- в перший же день все розвідала, - закінчив я речення. - Ви це кажете мені щоразу.
- Я це тобі кажу ддя того щоб ти його оберігав від лишніх знань, щоб не було як зі мною і Йенною. Це ж вона тоді була моїм охоронцем.
- Ти досі на мене дуєшся? - спитала телепроекція кішки, що виникла мить тому.
- Ні. І не можна підслуховувати чужі розмови.
- Ти ж знаєш, що я мушу знати все. А тепер панове, мені пора йти.
- Бувай, - кинула Зорелика. - Тепер до справи. Ввдкриєшся йому за годину й проведеш до церемоніальної зали, але не звичним шляхом, а телепортацією.
- Добре.- Тепер можеш іти, жяккю за візит.
- Завжди будь ласка, - на останньому слові я телепортувався до бюро.
END FLASHBACK
END POV MYN
POV ВЛАД
Я розплющив очі. На годиннику була сьома година. Проснувся я від стукк в двері. А могг сусіда уже ге було.
Я відчинив двері. Там стояла Ліз, цього разу одягнута в спортивну форму.
- Як спалося?
- Чудово, - насправді лише до того як вона постукала.
- Це добре. Вмивайся, одягайся й ходімо снідати!
Я вмився, вийшов з ванної, одягнув чорні джинси білу сорочку й кардеган. Весь цей час Ліз спостерігала за мною. Вдягнувшись, я закинув підручники до портфеля й пішов.
Цього разу ми не пішли до площі, звернули га першому повороті на ліво. Метрів за п'ятдесят від нас між соснами стояла будівля - ну просто копія (щоправда зменшена) Парфенону.
- А як же ви їсте коли наступає холод?
- Там з заду є скляні панелі, вони розсовуються по периметру і виходять такі собі скляні стіни.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій кіт-чаклун
Teen FictionМолодий хлопець та його кіт переїжджають до школи-інтернату в горах. Згодом виявляється що школа повна магії, а кіт один із охоронців чаклунів...