Ik ben erachter gekomen dat Wesley ervan houd opgerold in dekens te liggen als een burito. Ik begon het langzaam op te merken wanneer ik hem telkens gekruld op de vloer zag liggen met allemaal dekens om hem heen gerold, alleen zijn gezicht was zichtbaar. Ik vind het echt schattig. Nu loopt die pruilend naar me toe met een deken, dus ik rol hem op en laat hem op me liggen. Hij is als een schattige puppy! Hoe kun je niet van hem houden?
Op dit moment, is die lekker opgerold ik zijn burito van warmte, op zijn duim aan het zuigen en Peter Pan aan het kijken. Hij is absoluut in love met Tinkerbell, hij gilt in blijdschap elke keer wanneer ze weer in beeld verschijnt.
Ik zit hier gewoon en lach zacht in mezelf, kijkend hoe zijn gezicht oplicht terwijl die zijn favoriete film kijkt.
Tenminste op dit moment, het verschilt meestal om de week. Hij is een mess. Vorige week was het The Lion King, hij huilde natuurlijk toen Mustafa dood ging en ik moest hem toen wel een uur lang troosten. De week daarvoor was het Finding Nemo. Hij hield gewoon van die kleine vis en laten we niet eens over Dory beginnen. Wie weet wat het volgende week zal zijn.
De aftiteling begon te rollen en Wesley draaide zich pruilend om. Oh heb ik je al verteld dat als die weer een favoriete film heeft dat we het zo'n 8 keer per dag moeten kijken? Ik zuchtte en stond op, liep naar de tv en drukte op replay.Hij leunt terug op mijn borst en ligt daar comfortabel. Ik voelde me tevreden, en liet mijn vingers door zijn zachte haar glijden. Ik hou van het feit dat die zo snel spint door mijn aanraking. "Je bent zo cute baby." Zei ik plagerig en kuste zijn gezicht vanaf achter.
Ik hoef zijn gezicht niet te zien om te weten dat die nu knalrood is van het blozen.
Hij jammert grinnikend en kijkt speels naar me terug. "Ik ben niet cute. Ik ben h-hot en sexy." Zei hij zelfverzekerd. Ik hield mijn handen omhoog en zei, "Oké wat jij zegt Cutie pie." Hij gromt speels en bijt in mijn arm, maar niet hard genoeg voor pijn. "Heb je me nou gebeten?!" Zeg ik lachend en sprong op zijn schoot om hem in zijn nek te kietelen, de plek waar het hem het meest kietelt.
Hij beweegt alle kant op en gilt lachend, maar hij kan niet weg want hij zit vast gerold in zoals hij het noemt - zijn 'Happiness' burito.
"N-nee stop p-please!" Schreeuwt hij lachend. "Zeg als eerste sorry" giechelde ik, nog steeds kietelend onder zijn nek. "S-s-sorry!" Ik stopte en lachte luid, terwijl hij speels naar me kijkt met een pruillip op zijn schattige gezicht die nu rood is van het lachen.*Just pretend dat het meisje op de foto Gwen is*
Ik ging op zijn schoot zitten toen die eindelijk bevrijd was uit zijn burito, hij greep mijn heupen en trok me dichter naar hem toe. Zijn handen kropen onder mijn t-shirt en hij wreef langzaam over mijn zijdes.
De blije atmosfeer blijft hangen terwijl we met liefde ik elkaars ogen kijken.
Hij tuitte zijn lippen en smeekte in stilte om een kus. Ik leunde naar voren en gaf hem een, twee, drie keer een kus en daarna over zijn hele gezicht en nek. Hij kreunt als ik recht onder zijn oor begin te kussen. Ik grijnsde en zag meteen dat ik zijn zwakke plekje te pakken had. 'Tijd voor playback' dacht ik duivels en begon precies op dat plekje te zuigen en te likken. Een paar minuten later trek ik terug en zie een gigantisch grote paarse zuigzoen en ik grijns. Hij opent zijn ogen nu gevuld met lust, pakt de achterkant van mijn nek, trekt me op de bank en kust me gepassioneerd. Hij likt mijn onderste lip voor toegang tot mijn mond en die geef ik hem. Onze tongen masseerde elkaar ruig terwijl ik aan zijn haar trek en hij zijn armen om mijn middel slaat. Ik jammerde luid toen hij de kus beëindigde en weer rechtop ging zitten."En hoe is dat 'cute'?" Fluistert hij met een sexy ruige stem in mijn oor. Zijn adem en stem gave kippenvel over mijn hele nek en rillingen rolde over mijn rug.
Sexy Wesley? Wat is lucht?! Haha. Bedankt voor het lezen!
JE LEEST
Out of this world (Wesley Tucker)
FanfictionHij was weer verdwenen. "Wesley?" Schreeuwde ik. Ik hoorde een geluid achter het gangpad. Ik liep eromheen en daar was Wesley, zittend op de vloer, bezig met het dippen van aardbeien in een grote pot Nutella. Z'n hele gezicht zat onder de chocolade...