Prima oara? A fost cu Ash.. Nu stiam ca o sa fie asa. Defapt nu stiam ca o sa ajung sa-l cunosc! Mereu visam ca primul cu care o sa o fac o sa fie Ash, scuze, Daddy.
Flashback
Nu Daddy! Te rog!
Ti am spus ca daca esti fata rea o sa te pedepsesc rau!Eu ma tin de promisiuni.
Daddy!! Nu o sa mai fac asta niciodata, dar te rog nu o face!
Si cand ai facut ce ai facut te ai gandit la ce o sa se intample daca aflu? Nu! Atunci nici eu nu ma gandesc la ce o sa se intample dupa!*
Mii de lacrimi imi curgeau pe obraji. Nu voiam sa o fac asa de devreme. Eram prea tanara. Aveam 16 ani,iar el 24. Era ceva ilegal. El sa ma asculte? Niciodata!
Vine spre mine si se apropie usor. Imi pune mana pe picior si cu o miscare rapida ma inghemuiesc in varful patului.
*O sa te iau usor la inceput. Daca esti fata buna o sa primesti si o recompensa*
Nu vreau! tip. Era nervos..
*Tarfa dracu! Nu vrei? Lasa ca te invat eu minte. Vin-o aici!* isi deschide fermoarul pantalonilor si isi lasa la vedere umflatura imensa din pantaloni. _Era urias_ Chestia aia o sa intre in mine? Logic proasto!! Doar nu o sa stea asa! (Moment nepotrivit pt a vb constiinta proasta!!)
*Suge o!*
Nu stiu daddy sa fac asa ceva si nu am mai facut asa ceva!
*Nu mi pasa! O faci fie ca vrei fie ca nu*
Nu daddy!
*Tu ai vrut o*
Isi da jos boxerii si si-o baga in gura mea. Era scarbos. Imi venea sa vomit. La un moment dat am simtit cum isi da drumul in gura mea... Iaaccc..
*Asa fata buna! Acum inghite.l*
Imi era frica... inghitit...
*Acum intinde te pe pat*
Nu voiam sa l enervez mai rau decat era.. Ma asez usor pe pat.
*Dezbraca te!*
Am inceput sa ma dezbrac si am ramas doar cu lenjeria intima.
*Da le si pe alea jos! Acum!*
Daddy....
*Am spus acum!!*
Bine daddy!
Mi am dat jos lenjeria. Se napustise asupra mea. M-a trantit in pat si s.a urcat peste mine. A inceput sa ma sarute flamand iar eu am raspuns la sarut. A coborat cu sarutarile si a coborat mai jos. A ajuns in dreptul sanilor si a inceput sa le aplice un tratament special cum numai el stie. Nu ma asteptam la asa ceva. M-a legat de pat. A continuat cu sarutarile si mai jos pana a ajuns in locul unde soarele nu bate.
A inceput sa se joace cu clitoristul. Si a bagat doua degete in mine ajungand sa bage 3 degete. Gemetele mele nu se opreau. Si.a scos degetele si le.a bagat in gura. Deci m.a gustat!! Pt prima oara m.a gustat. E primul care m.a gustat. Limba lui se juca cu feminitatea mea. Eram fierbinte si uda. Il voiam.
*Te vreau!* ma trezesc vorbind!
Era la intrare asteptand momentul potrivit. Si... a bagat.o! O durere insuportabila a luat viata in jurul feminitatii mele. Dupa cateva miscari usoare de dute-vino durerea a inceput sa devina placere si amandoi gemeam. Viteza s.a marit pe parcurs. Eram pe cale sa mi dau drumu. Pentru prima data o faceam din cauza unui baiat si nu din cauza unei masturbari. Pt prima oara ma simteam femeie! Ma simteam iubita! Dupa 4 ore chinuitoare am terminat amandoi fiind foarte obositi! Am adormit unul in brate celuilalt.