#4

547 12 2
                                    

Ce este iubirea? Eu cred că e senzația aia de tip roller coaster. Când te bagi în sentimentul ăsta al iubirii, vrei şi să ieşi,şi să rămâi . Vrei să fi lângă o persoană , dar şi să te porți  normal. Iubirea e genul ăla de amestec dintre extaz, bucurie,stres,furie,tristețe ,mulțumire . E momentul in care cazi într-o groapă si apoi te ridici până la cer, chestia asta repetându-se. E ca atunci când nu stii ce si cum, dar te bagi in chestia aia. Iubirea e un fel de jucărie , iar oamenii sunt copii care abia o asteaptă . Ca atunci când vrei sa-ti găsesti iubirea vietii, să te căsătoresti si să ai o familie cu ea. Dar apoi trăiesti asta si dezvolti mai mult ideea asta de "a iubi". Cred că iubirea e genul ala de ura-compasiune,gelozie-incredere,nervozitate-calm, toate la un loc. Eu nu zic ca e cel mai frumos sentiment, dar cred ca e mereu diferit, asa ca nu poate fii mereu cel mai frumos.

______________

Aveam 5 ani cand m-am mutat in Australia si mi-am lăsat  toate rudele si prietenii in America. Mama spunea ca a primit un job foarte important acolo si de aceea a trebuit sa ne mutam. Am 17 ani, in curand o sa fac 18 (17 august). Mama lucreaza ca manager al trupei 5SOS, da chiar acei 5SOS.

De cine imi place? Pai de Luke Robert Hemmings, are 1.93, este nascut pe data de 16 iulie 1990, mama lui este profesoara de matematica (chiar profesoara mea de matematica,cpsz), Pe parinti ii cheama Liz si Andrew Hemmings si are alti 2 frati Ben si Jack. Are un catel pe nume Molly (cu care vine mereu la repetitii deoarece vrea sa petreaca mai mult timp cu acesta). El are parul blond si ochii albastrii. Ii place culoarea albastra si ii plac pinguinii (la fel si mie) . Dar nu intriu in detalii.
Ce m-a atras la el? Stie sa se poarte cu o fata, este atent cu mine, imi place umorul lui. Daca nu-mi spunea acum un an ca ma iubeste poate inca as fi fost doar fata managerului lor. Aaaa... Stati.. voi inca nu stiti.. Am uita sa va spun... Sunt cu Luke Robert Hemmings... Si daa.. ne iubim mult... si nu pot spune ca nu am facut-o.. E chiar foarte bun... Mama nu are nimic impotriva noatra, ba chiar mai mult, ne-a zis ca suntem adorabili impreuna. Dar acum sa lasam modestia si sa incepem.

Astazi este ziua lui Luke, si eu inca nu stiu ce sa-i fac cadou. Este ora 12:45 si ma hotarasc sa ma ridic si eu din pat pentru a imi face rutina de dimineata (da sunt o lenesa cpsz). Ma duc in baie si dau drumul la dus. Dusul a fost unul placut alaturi de gelul meu preferat Cookie and Cream (care din pura intamplare este si aroma preferata a lui Luke).

________

Buna dragi cititori, m-am gandit sa scriu cateva lucruri importante despre Luke pt ca m-am gandit ca sunt unele persoane  care poate nu au auzit in viata lor de el. :))

_________

Dupa dus, stau 10 minute sa aleg cu ce sa ma imbrac si optez pentru ceva cat de cat confortabil, camasa alba, pantaloni albi, geaca de piele neagra, cu platforme negre, cu o bratara pandora, un colier in forma de inima, cercei cu buburuze si curea neagra (pe care o pun la pantaloni bineinteles). Aleg sa nu ma machiez deoarece imi sta bine si cu machiaj si fara.

13:00

Cobor scarile si dau de mama si de tata care se uitau la desene animate... Cateodata imi place sa-i vad ca din cand in cand se mai odihnesc si ei si isi fac timp pentru familie. Ii pup pe amandoi pe obraz si plec deoarece eram in întârziere . Urc intr-un taxi si ma indrept spre mall.

17:30

Dupa 4 ore de plimbat prin mall am gasit tot ce imi trebuia. Un cadou minunat pt Luke si o rochie perfecta pt diseara. Cadoul lui Luke consta intr-o carcasa pentru telefonul lui Iphone7+ negru mat (o carcasa albastra cu pinguini :)) ) I-am luat si un parfum si un breloc cu numele lui. Am de gand sa-i fac si o felicitare in care sa-mi astern sentimentele fata de el. A facut foarte multe pentru mine si nu stiu cum altfel as putea sa ma revansez.

Don't stop DaddyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum