#2

806 10 1
                                    


Din perspectiva Andrei:

Eram în biroul Directoarei așteptându-l pe daddy al meu să vinã sã ma ia.

Eram foarte speriata de ce va urma.
Știam ca daddy al  meu ma va pedepsi deoarece nu am fost o fata cuminte și m-am luat la bataie cu curva clasei.
Sunt scoasã din gânduri atunci când ușa se deschide pe ea apãrând daddy cu o fațã nu prea fericită.
  S-a asezat pe scaunul de langa mine uitându-se nervos. Mi-se pusese  un nod în gât.
,,Domnule Hood,știți de ce v-am chemat nu?Știți ca fiica dumneavoastra(fiica adoptiva) s-a luat la bataie cu o colega da?"îl întreaba pe daddy al meu aplecându-se cât mai mult sa i se vada decolteul.
,,Da ,știu!"îi rãspunde Calum directoare ignorându-i gesturile de curvã.
,,Știti ca pentru asta o sa aibe nota scazuta la purtare!"spune directoarea, iar  Calum își da ochii peste cap.
,,Da ,știam și asta!Oricum doamna directoare sa nu vã faceți griji,o s-o pedepsesc și eu aspru!"spune daddy uitându-se urat spre mine iar eu am lasat privirea in jos de speriata ce eram.
,,Pãi bine atunci,eu atat am avut de spus,vã multumesc ca ați venit!La revedere!"spune directoarea iar daddy ma ia de mâna și ne ridicam.
,,La revedere."rãspunde Calum, în timp ce ieșiti din biroul directoarei.

 Ma trage de mâna pânã la mașinã și ma împinge în interiorul ei.

Intra și el în mașina și începe sã conducã.
,,Se pare ca de Valentines Day o sa primești o pedeapsa drãguțã!"îmi spune Calum în timp ce conduce!
,,Nu,te implor daddy,nu ma pedepsi tocmai astãzi,te implor!" ma rog , iar lui îi apare un zâmbet în colțul gurii.
,,Bine ,mai vorbim de pedeapsă mâine,astãzi nu o sã te pedepsec,am o surpriza pentru tine!"spune. In momentul ala ma linistisem si am inceput sa-l sarut de fericire.
Ajunge în fața Hotelului Phoenix și parcheaza mașina.
Se da jos din mașina și ma ajuta sa ies.
Ieșiți amândoi din mașina și intram în hotel.
Va duceți la recepție și așteptați sa apara recepționistul.
,,Buna ziua,sunt Calum Hood va rog sa-mi da-ți cartela de la camera mea!"spune Calum iar recepționistul scoate cartela și io înmâneaza lui Calum.
,,Sã vã simțiți bine în hotelul nostru!Sa aveți o zi buna!"spune receptionistul.
,,Va mulțumesc ,la fel!"raspunde Calum iar apoi ma ia de mana și ne urcati în lift.
Ușile liftului se închid și Calum apasa pe butonul de la etajul 22.
Ușile liftului se deschid și ieșim amandoi.
Intru în camera de hotel și rãmân surprinsa când vezi lumãnãri și petale de trandafiri peste tot.
Calum se duce la dulap și scoate din el un ursuleț care avea o inimioara si scria Negru pa roz,,I love you!"atunci l-am strans in brate si am inceput sa-l sarut.
,,Happy Valentines Day iubito!"
,,Happy Valentines Day daddy!"
Ma trânteste pe pat și  ma dezbraca,se dezbraca și el și începem să ne sarutam amândoi.
Începe sa ma sarute de pe gat în jos pânâ ma simțeam pregãtitã.
Când Calum a vazut ca m-am udat , a intrat ușor în mine gemând amândoi de placere.
A început sa faca mișcari încete de dute-vino.
Dupã o scurta perioada de timp amândoi ne-am dat drumul,iar Calum a ieșit din interiorul meu.
,,Te iubesc daddy!"
,,Si eu te iubesc printeso!"  

Don't stop DaddyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum